Известие

Collapse
No announcement yet.

Track day 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • мама моите или твоите цаки не са в час нешо в клипа не ги виждам тия неща от снимките ????

    Click image for larger version

Name:	jiv.jpg
Views:	1
Size:	27.0 Килобайта
ID:	2273221
    Click image for larger version

Name:	jiv2.jpg
Views:	1
Size:	31.1 Килобайта
ID:	2273222
    Click image for larger version

Name:	jiv3.jpg
Views:	1
Size:	49.7 Килобайта
ID:	2273223

    мързи ме да ти пиша защо са наказанията по-късно..... като се видим
    Last edited by ne0; d.m.y г., 01:18.

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • вземи този поздрав... U2 .... Elevation
      любима ми е 1:30 мин

      http://www.youtube.com/watch?v=PaJ2BcCjYok

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
        хубо де как така става това?

        http://www.youtube.com/watch?v=-r0vEHLPWN0
        Тоя клип требе да стане реклама на Алфа Ромео
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Тоя клип требе да стане реклама на Алфа Ромео
          Ей сега ще дразня всички бмв-сти

          ---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:47 ----------

          А относно семи сликовете по-добре си купете чист слик.
          После само ще ви е яд,че давате времена със секунда , секунда и половина по-бавни а сте си платили почти 1000лв за гуми...
          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

          Comment


          • много добър съвет

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • (всичко е на Гръцки и е трудно за разбиране, гоогле транслатор)
              Като има такъв проблем се обаждай,бе Нено!Познавам,освен мен,поне още двама,които ще направят сносен превод!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                (всичко е на Гръцки и е трудно за разбиране, гоогле транслатор)
                Като има такъв проблем се обаждай,бе Нено!Познавам,освен мен,поне още двама,които ще направят сносен превод!

                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • Малко позакъснели фотоси

                  SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                  SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                  SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    когато задните гуми са движещите, в завоя когато сцеплението се изгуби, те започват да приплъзват - това може веднага да се елиминира с дори и леко отнемане на газта, и с това да си възстановиш сцеплението.....задните гуми в завой понасят два типа сили на прилепяне(не го казвам по научному, а по разбираемо) - едните сили тикат колата настрани, другите напред - когато колата се плъзне, и пилота или контрира, или отнеме газта, той или прекъсва една от двете сили, или спомага на едната, като намаля усилието и в някоя от посоките......това може да възстанови сцеплението......
                    Докато при предното тръгне ли ти задницата, възможностите за овладяване са доста по малки, тъй като когато контрираш с волана, той управлява гумите който движат колата напред, а за възстановяването на сцеплението на задните гуми може и да не ти стигне завоя.......
                    Трябва ли да караме кола на писта, и да изстискваме максимум бързина за обиколка при еднакви коли - предното няма капчица шанс.......
                    Току що гледах и видеото което е красноречиво колата няколко пъти губи задницата или в началото, или в средата на завоя - това е чиста загуба на време - е да, не мога да отрека че изглежда зрелищно, или доставя тръпка, но ако същото типо е със задно, може да си позволи да преодолее завоя с много по голяма средна скорост......средна скорост.......ще го потретя....средна скорост.....
                    Ами ти сам си дал отговора, задните гуми на RWD понасят два вида сили - странична и двигателна, така че много по-лесно могат да загубят сцепление в завой, камо ли вече да са загубили безвъзвратно сцепление - няма оправия, докато при FWD въобще не е така, за това особено за рали се предпочита предно, защото търпи много по-нервно каране и дава по-добри резултати
                    А за клипчето с Типото, повярвай кола със задно със същата комбинация гуми въобще не може да мине с тая скорост

                    А сега вече по темата , от много време все се каня да питам за тая прословута рекордна скорост от 180 и нещо км/ч на Алфисти трак дея, посигната от дизеловата Алфа на края на правата преди левия, как става това, имате ли логично обяснение, понеже аз нямам.
                    Там съм виждал да се правят 170-180км/ч от коли около и над 300-те коня с времена 59сек за обиколка до 1мин и 2сек, съответно със сликове или улични гуми.

                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube
                    evo2 600

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                      Ами ти сам си дал отговора, задните гуми на RWD понасят два вида сили - странична и двигателна, така че много по-лесно могат да загубят сцепление в завой, камо ли вече да са загубили безвъзвратно сцепление - няма оправия, докато при FWD въобще не е така, за това особено за рали се предпочита предно, защото търпи много по-нервно каране и дава по-добри резултати
                      А за клипчето с Типото, повярвай кола със задно със същата комбинация гуми въобще не може да мине с тая скорост
                      Колега, не говорим за рали, а за писта, и за предаването което може да докара най-добрата скорост - всички моторни спортове в който на писта се развива средна скорост от по 200-260 кмч, се ползва задно, говорим за изстискване на предела, а не за врътки по някаква бензиностанция.....говорим за скорост на лимита......предното никога не го може.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • еее, колега ти къде отиде при болидите с тази средна скорост 200-260
                        Вече над 300 коня хората казват че е по-удачно да се премине на задно, макар че и предно карат примерно с 600++ на писта

                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube
                        evo2 600

                        Comment


                        • Ми принципа е един и същ, просто там се изважда максимума от колата, съответно и от физиката......всички са с 4 гуми, принципа в завоя е винаги един и същ......щом там е така, значи физиката и механиката сочат че максимума може да се извлече от тази комбинация.......задно.....както и че комбинацията за гориво не подлежи на дебат, а само бензин.......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                            А сега вече по темата , от много време все се каня да питам за тая прословута рекордна скорост от 180 и нещо км/ч на Алфисти трак дея, посигната от дизеловата Алфа на края на правата преди левия, как става това, имате ли логично обяснение, понеже аз нямам.
                            Там съм виждал да се правят 170-180км/ч от коли около и над 300-те коня с времена 59сек за обиколка до 1мин и 2сек, съответно със сликове или улични гуми.
                            Според мен значение за тази скорост имаше въртящия момент от 500н.м, както и "330 мм спирачни дискове и четирибутални апарати Брембо"...Поне аз скоро разбрах как тази кола спира от 190-0км... И поне доколкото аз карах моята кола(140км. вдигнах на ГАЗ) и нейните възможности смятам че тази скорост беше напълно реална при така направената конфигурация на пистата и от тази дизелова кола
                            Last edited by VFTI; d.m.y г., 20:25.
                            Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                            exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                            ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                            ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                            by RUBIG service

                            Comment


                            • За въртящият момент може да се заформи голям спор, това че е 500Нм нищо не значи, конете говорят на какво е способна една кола
                              Или пък ако се държи да се говори все пак за въртящ момент, то трябва да се говори за момента на гумите, който е доста по-голям при цитираните от мен коли защото са доста по-мощни
                              Просто отчитането на скоростта не е вярно в цялата сензация
                              За спирачки няма смисъл да се говори, тия коли които цитирах спират по-късно, почти съм сигурен
                              А за скоростта на правата и спиранията може да се съди и по дадените времена за обиколка.

                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube
                              evo2 600

                              Comment


                              • Тази година ще си проличат нещата не се тревожете
                                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                                Comment

                                Working...
                                X