Известие
Collapse
No announcement yet.
Track day 1
Collapse
X
-
вземи този поздрав... U2 .... Elevation
любима ми е 1:30 мин
http://www.youtube.com/watch?v=PaJ2BcCjYok
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТоя клип требе да стане реклама на Алфа Ромео
---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:47 ----------
А относно семи сликовете по-добре си купете чист слик.
После само ще ви е яд,че давате времена със секунда , секунда и половина по-бавни а сте си платили почти 1000лв за гуми...Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
много добър съвет
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
(всичко е на Гръцки и е трудно за разбиране, гоогле транслатор)
Като има такъв проблем се обаждай,бе Нено!Познавам,освен мен,поне още двама,които ще направят сносен превод!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение(всичко е на Гръцки и е трудно за разбиране, гоогле транслатор)
Като има такъв проблем се обаждай,бе Нено!Познавам,освен мен,поне още двама,които ще направят сносен превод!
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениекогато задните гуми са движещите, в завоя когато сцеплението се изгуби, те започват да приплъзват - това може веднага да се елиминира с дори и леко отнемане на газта, и с това да си възстановиш сцеплението.....задните гуми в завой понасят два типа сили на прилепяне(не го казвам по научному, а по разбираемо) - едните сили тикат колата настрани, другите напред - когато колата се плъзне, и пилота или контрира, или отнеме газта, той или прекъсва една от двете сили, или спомага на едната, като намаля усилието и в някоя от посоките......това може да възстанови сцеплението......
Докато при предното тръгне ли ти задницата, възможностите за овладяване са доста по малки, тъй като когато контрираш с волана, той управлява гумите който движат колата напред, а за възстановяването на сцеплението на задните гуми може и да не ти стигне завоя.......
Трябва ли да караме кола на писта, и да изстискваме максимум бързина за обиколка при еднакви коли - предното няма капчица шанс.......
Току що гледах и видеото което е красноречиво колата няколко пъти губи задницата или в началото, или в средата на завоя - това е чиста загуба на време - е да, не мога да отрека че изглежда зрелищно, или доставя тръпка, но ако същото типо е със задно, може да си позволи да преодолее завоя с много по голяма средна скорост......средна скорост.......ще го потретя....средна скорост.....
А за клипчето с Типото, повярвай кола със задно със същата комбинация гуми въобще не може да мине с тая скорост
А сега вече по темата, от много време все се каня да питам за тая прословута рекордна скорост от 180 и нещо км/ч на Алфисти трак дея, посигната от дизеловата Алфа на края на правата преди левия, как става това, имате ли логично обяснение, понеже аз нямам.
Там съм виждал да се правят 170-180км/ч от коли около и над 300-те коняс времена 59сек за обиколка до 1мин и 2сек, съответно със сликове или улични гуми.
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеАми ти сам си дал отговора, задните гуми на RWD понасят два вида сили - странична и двигателна, така че много по-лесно могат да загубят сцепление в завой, камо ли вече да са загубили безвъзвратно сцепление - няма оправия, докато при FWD въобще не е така, за това особено за рали се предпочита предно, защото търпи много по-нервно каране и дава по-добри резултати
А за клипчето с Типото, повярвай кола със задно със същата комбинация гуми въобще не може да мине с тая скорост"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
еее, колега ти къде отиде при болидите с тази средна скорост 200-260
Вече над 300 коня хората казват че е по-удачно да се премине на задно, макар че и предно карат примерно с 600++ на писта
Comment
-
Ми принципа е един и същ, просто там се изважда максимума от колата, съответно и от физиката......всички са с 4 гуми, принципа в завоя е винаги един и същ......щом там е така, значи физиката и механиката сочат че максимума може да се извлече от тази комбинация.......задно.....както и че комбинацията за гориво не подлежи на дебат, а само бензин......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеА сега вече по темата, от много време все се каня да питам за тая прословута рекордна скорост от 180 и нещо км/ч на Алфисти трак дея, посигната от дизеловата Алфа на края на правата преди левия, как става това, имате ли логично обяснение, понеже аз нямам.
Там съм виждал да се правят 170-180км/ч от коли около и над 300-те коняс времена 59сек за обиколка до 1мин и 2сек, съответно със сликове или улични гуми.
и от тази дизелова кола
Last edited by VFTI; d.m.y г., 20:25.Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
За въртящият момент може да се заформи голям спор, това че е 500Нм нищо не значи, конете говорят на какво е способна една кола
Или пък ако се държи да се говори все пак за въртящ момент, то трябва да се говори за момента на гумите, който е доста по-голям при цитираните от мен коли защото са доста по-мощни
Просто отчитането на скоростта не е вярно в цялата сензация
За спирачки няма смисъл да се говори, тия коли които цитирах спират по-късно, почти съм сигурен
А за скоростта на правата и спиранията може да се съди и по дадените времена за обиколка.
Comment
Comment