дам, идеята е 4 слика ... макар, че имаше една 164ка която беше само с предни .. ако не се лъжа
Известие
Collapse
No announcement yet.
Track day 1
Collapse
X
-
Мисля че имаше един фиат браво със сликове само на предните колелета. Не помня кой точно беше обаче.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЕ то слика няма как да не дава предимство, просто исках да знам дали да си зема още два и за отпред, щото на кола с предно ако и изтървеш дупето и няма вкарване в пътя после, за разлика от тия с задно......
Задното въобще не може да се извади след един определен ъгъл, а на предното му трябва само яка газ и адекватна работа с волана за да не се хвърли след това в другата посока.
Е тука едно клипче с Типото от времето когато беше на предно, с чисто нови пистови сликове Пирели Корса 225/620/17 отпред и нормални гуми отзад.
Определено е доста бавно в сравнение ако беше с четири слика, понеже само от центробежната сила задницата излита в завоите и става леко сложно.
http://videos.streetfire.net/video/F...ice_160999.htm
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениене знам защо така смяташ, но няма нищо по-лесно от това да изправиш кола с предно, дори и напреко на пътя да се пързаля, стига да имаш достатъчно сцепление отпред, място и мощност
Докато при предното тръгне ли ти задницата, възможностите за овладяване са доста по малки, тъй като когато контрираш с волана, той управлява гумите който движат колата напред, а за възстановяването на сцеплението на задните гуми може и да не ти стигне завоя.......
Трябва ли да караме кола на писта, и да изстискваме максимум бързина за обиколка при еднакви коли - предното няма капчица шанс.......
Току що гледах и видеото което е красноречиво колата няколко пъти губи задницата или в началото, или в средата на завоя - това е чиста загуба на време - е да, не мога да отрека че изглежда зрелищно, или доставя тръпка, но ако същото типо е със задно, може да си позволи да преодолее завоя с много по голяма средна скорост......средна скорост.......ще го потретя....средна скорост.....Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:17."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
стига размисли и страсти за предаването - те са го измислисли, a именно 4х4! Хем те бута през завоя, хем те вади от завоя, хем кеф че го прави малко настрани.
Та по темата: откъде 15-ски сликове? че лятото идвааа
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение15 ки да искаш ама чакай малко то още зимат не е дошла
Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщениетойо 888, малко скъпо идват ама кеф цена няма
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМне - задното е за предпочитане в завоя - предното се смята че те издърпва в завоя, но на писта предното си е кофти - ако се говори за максимално владеене на колата, и изстискване на максималния грип, задното има предимство - при него основното движение е да се бута колата напред, и в един завой, основното което може да ти се случи(защото въпреки че е важно как ще влезеш в него, важно е и как ще излезеш) е да ти хукне задницата......при кола със задно процеса става доста по контролируемо, в смисъл че може да се овладее, или ако пилота е по чуствителен, може по добре да хване границата след която задницата ще започне да се пързаля......когато задните гуми са движещите, в завоя когато сцеплението се изгуби, те започват да приплъзват - това може веднага да се елиминира с дори и леко отнемане на газта, и с това да си възстановиш сцеплението.....задните гуми в завой понасят два типа сили на прилепяне(не го казвам по научному, а по разбираемо) - едните сили тикат колата настрани, другите напред - когато колата се плъзне, и пилота или контрира, или отнеме газта, той или прекъсва една от двете сили, или спомага на едната, като намаля усилието и в някоя от посоките......това може да възстанови сцеплението......
Докато при предното тръгне ли ти задницата, възможностите за овладяване са доста по малки, тъй като когато контрираш с волана, той управлява гумите който движат колата напред, а за възстановяването на сцеплението на задните гуми може и да не ти стигне завоя.......
Трябва ли да караме кола на писта, и да изстискваме максимум бързина за обиколка при еднакви коли - предното няма капчица шанс.......
Току що гледах и видеото което е красноречиво колата няколко пъти губи задницата или в началото, или в средата на завоя - това е чиста загуба на време - е да, не мога да отрека че изглежда зрелищно, или доставя тръпка, но ако същото типо е със задно, може да си позволи да преодолее завоя с много по голяма средна скорост......средна скорост.......ще го потретя....средна скорост.....Като за човек с две коли с предно, си напълно прав!
Усещам, че ще ти търсим 75-ца в най-скоро време...тогава наистина ще видиш какво е кеф!
Comment
-
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеAlfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98
Comment
-
Първоначално публикувано от Bodom Покажи съобщениеНе виждаш ли как? На правите става, не в завоите.
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
С наказателни тежести на колите със задно, индиана ...
бмв-тата мисля стигаха до 30-ина кила и нагоре (2/3 от тях заради RWD-то и другите заради класиране на първо място в предното състезание)
В общи линии регламента там е обратно на ф1 и се прави всичко възможно колите да са много изравнени.
Comment
Comment