If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
А като каза за твоята приятелка че днес е родила и се сетих веднага Ако си спомняш на декларацията като попитах коя дата е и ти каза леле моята приятелка вече ще е родила
Да готино кара Qv-тo Доста добро представяне, както и на всички участници
---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:41 ----------
Абе момче ти къде беше, що не се обади
През цялото време около тебе, ма ти беше с потника с мускулите и ни беше страх да ти се обадиме Беше страхотно мероприятие, евала на организаторите, участниците и 75ците хаха.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Разносметката от миналия трак дей измерена в килограмите ми е следната. 56,4кг сутринта 54,3кг. вечерта. Още два трак дей и ще си върна моите 50 кг от преди бремеността
През цялото време около тебе, ма ти беше с потника с мускулите и ни беше страх да ти се обадиме Беше страхотно мероприятие, евала на организаторите, участниците и 75ците хаха.
Брех ми що не се обаждате бе хора, не сме се виждали на живо как да Ви позная Радо глобен си на Италфеста
Днес беше супер!!!
Покарах доста днес и техниката бе благосклонна, при всичкия тормоз от моя страна!
Благодаря на организаторите и на участниците за един от най-приятните тракдей събития в които съм участвал!
Единствено имам забележка към времето - можеше да не е толкова топло точно днес ! Жегата мореше и хората и техниката . Добре че има сянки и охлаждащи обиколки .
Поздравления на всички победители за постигнатите времена и поставените рекорди днес. Аз също успях да подобря личния си рекорд на пистата и свалих на 1.07.66. Привечер раздавах цялата газ, за да го подобря отново, но имам леки съмнения в транспондера който ми се падна - някакси времена от 1.15.хх не приличаха на верните според темпото с което карах!
Ето какво открих да е запечатано от моя фотоапарат днес - http://picasaweb.google.bg/ivansirak...yanovo27082010
ENJOY! Има и няколко видеа, та ще ги кача тези дни.
Беше хубав спортен ден и се радвам че успяхме да го споделим всички присъствали на пистата!!!Радвам се и че техниката го понесе!
Съболезнования за подпалилата се кола - дано пораженията не са големи и бързо и лесно да е пак на собствен ход. Браво за реакцията и на стюардите и на пилота в ситуацията!
Черешката на тортата бяха 75-ците, които гордо късаха задни гуми и ги сипеха по жадната за зрелища публика. Аз лично като се прибрах не очахвах да имам толкова гумен прах по мен .
То никой не посмя,а за трак дея беше прекрасно,евалата на всичките каращи + семкаджиите.Два часа се търкам от прахта и гумените парчета от 75-ците.
Голема фиеста А?
Трак дейа беше перфектен, перфектна организация, много усмивки имаше по лицата на всички хора днес, въпреки жегата. Много жалко за момчето с ТИ-то ,но пак добре, че запази самообладание и не стана по-голям инцидент.
Надявам се всички да са си прекарали добре.
Благодаря за хубавата организация. Аз бях от семкаджиите, но ще се опитам да се реванширам с хубави снимки. Не са много за сега, тъй като нямах време да обработвам, но ще кача още в следващите дни. Ето малко снимки от мен:
Аз също успях да подобря личния си рекорд на пистата и свалих на 1.07.66. Привечер раздавах цялата газ, за да го подобря отново, но имам леки съмнения в транспондера който ми се падна - някакси времена от 1.15.хх не приличаха на верните според темпото с което карах!
Предполагам си съобразил че транспондера беше на различно място за разлика от предния тракдей - аз го разбрах доста късно, и понехе редувах бърза - бавна обиколка, мислейки че трансп е след кроасанчето, на теория времето от десния след кроас до началото на старт - финалн където беше сега трансп го карах агаля - агаля......и понеже времена в началото не гледах особенно, добре че оттук оттам ме запитаха "Абе кво е тва 1 и 15 дето го даваш за обиколка".......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Значи искам първо да започна с големи благодарности към организацията за бързата реакция при инцидента . Аз съм много доволен от своето представяне като се имаше в предвид, че изобщо не бях подготвен карах с много калпави гуми и това, че за пръв път се качвам на пистата за мен времето си е перфектно, но наистина тая жега много ми влиаше и на мен както и на всички останали. ИСКАМ ДА ИЗРАЗЯ И МНОГО ГОЛЯМИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ПИЧА КОЙТО МИ НАМЕРИ ФОТОАПАРАТА ТАКА И НЕ УСПЯХ ДА РАЗБЕРА КОИ Е ЗА ДА ПОЧЕРПЯ, НО ИМА ВРЕМЕ. Надявам се всички да сте си изкарали хубаво като мен, аз лично много се редвах на каращите на пистата всеки даваше всичко от себеси. А бе получи се много добро мероприятие и очаквам всички снимки да бъдат качени
Предполагам си съобразил че транспондера беше на различно място за разлика от предния тракдей - аз го разбрах доста късно, и понехе редувах бърза - бавна обиколка, мислейки че трансп е след кроасанчето, на теория времето от десния след кроас до началото на старт - финалн където беше сега трансп го карах агаля - агаля......и понеже времена в началото не гледах особенно, добре че оттук оттам ме запитаха "Абе кво е тва 1 и 15 дето го даваш за обиколка".......
т.е. времезасичането започва на правата, така ли? Явно аз изобщо не съм го разбрал и аз намалях след кроасана и охлаждах леко по завоите до правата.... егати - това защо никой не го каза на брифинга в началото??? Ако е така, при мен бързата обиколка е само резултат че врътнах 2 бързи без прекъсване за охлаждане в едната сесия!
т.е. времезасичането започва на правата, така ли? Явно аз изобщо не съм го разбрал и аз намалях след кроасана и охлаждах леко по завоите до правата.... егати - това защо никой не го каза на брифинга в началото??? Ако е така, при мен бързата обиколка е само резултат че врътнах 2 бързи без прекъсване за охлаждане в едната сесия!
Търсих в клиповете ми да ти покажа точно от къде, започва засичането...Тук на този клип (който е по долу постнат) някъде на 37-38 сек се вижда въжето което остава над нас, което е на правата и от там започва засичането Иначе поздравление за доброто каране
Ето и видеото: http://www.youtube.com/watch?v=IRMpTlKKflk
Comment