Известие

Collapse
No announcement yet.

турбо за 2.0 т.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • турбо за 2.0 т.с.

    някои знае ли как се прави такова 4удо даите идеи 4е един приятел е полудял даже и леля му каза 4е се е побъркал!!

  • #2
    Не е невъзможно,но цената на която ще се обади такожа нещо...
    по-добре е да си купи друга с турбо!
    И аз имах такива идеи,но не е рентабилно
    Lancia Phedra 2,2HDI Alfa Romeo 164 2,5TD

    Comment


    • #3
      мда и мен ми е чудно какво толкова му е неподатливото на ТС-то за турбиниране
      имам предвид не толкова примерно дали са подходящи портовете и главата, а 2-те свещи какво бъркат работата по турбинирането
      иначе аутоделта и новитек вадят от 2.0 16 около 210-220 к.с., което е задоволително според мен

      приятел или роднина

      а относно цената честно казано с Бобо(заподозреният приятел)вчера правихме една сметка и само за най-необходимите работи за да се получат задоволителни резултати получихме сумата 4070лв., като повечето от важните компоненти са смятани на цени за 2-ра употреба и не е смятан труда
      ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


      :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

      Comment


      • #4
        ХАХАХАХАХ Aми роднина си е маи ама тои има пари нема проблеми ще стане работа само нема се плашиш копеуе
        п.с. и (за роднините)не аз казах кои е главният заподозрян!! :evilish: :thumb:

        Comment


        • #5
          добре де това е ясно кой е заподозреният
          дайте да подискутираме по другата техническата част
          гледам че и В_Г_З-то на няколко пъти пише че ТС-а не е подходящ за турбиниране
          та въпроса е ограниченият са от към глава->портове->горивна камера
          или от друго естество
          ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


          :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

          Comment


          • #6
            аз мисля 4е в-г-з се алосва нещо а по скоро си мисля 4е с мапа и софтуера ше има наи мноо грижи а ина4е с подобаващо налягане
            ще придобие доста прили4на мощтност този куц кон(нищо ли4но)

            Comment


            • #7
              аз пък си мисля, че с картите не трябва да има проблем, стига да ги прави човек който разбира де
              а за MAF-а си мислех че ако този има някакъв лимит на максимално мереното количество може да се смени с такъв който може да поеме дебита
              таз електроника смята гориво-въздушната сме чрез МАФ-а и това мисля че олеснява нещата
              иначе с външен буст контролер си мисля, че нещата опират до хамалогия, мерак и най-вече финанси
              ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


              :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

              Comment


              • #8
                Дотук добре! Само дето както 75 2.0 Турбо ми прошепна как ще се справим с запалването - начи аутоделта не махат ТС-а Новитек също обаче всички тунери на ТС казват че трябва или да се махнат вторите свещи или да се сложи делко за 8 свещи
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Bobo
                  Дотук добре! Само дето както 75 2.0 Турбо ми прошепна как ще се справим с запалването - начи аутоделта не махат ТС-а Новитек също обаче всички тунери на ТС казват че трябва или да се махнат вторите свещи или да се сложи делко за 8 свещи
                  брее кои са тез тунери където махат св6ти бре
                  16В ТС не е много подходя6т за турбо(имам предвид голям надув)
                  тъй като камерата е много надуп4ена 4 клапана+2 за све6ти .... вероятноста за цепки е голяма но при голям надув над 1 бар или неправилно мапване ... способноста за разсейване на топлината на ТС-а не е много голям за6тото фабри4но заради високите изисквания за емисии на газовете е прецакана една водна магистрала където охлажда то4но зоната на изп клапани където жегата е най голяма ...ама там се лекува ... ина4е за турбото с едно пиджи 6е стане работата бе пак и моята 6ироколентова ламбда пътува ве4е към БГ така 4е ако има голям мерак може и с доста под 4к да се размине

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от V_G_Z
                    Първоначално публикувано от Bobo
                    Дотук добре! Само дето както 75 2.0 Турбо ми прошепна как ще се справим с запалването - начи аутоделта не махат ТС-а Новитек също обаче всички тунери на ТС казват че трябва или да се махнат вторите свещи или да се сложи делко за 8 свещи
                    брее кои са тез тунери където махат св6ти бре
                    16В ТС не е много подходя6т за турбо(имам предвид голям надув)
                    тъй като камерата е много надуп4ена 4 клапана+2 за све6ти .... вероятноста за цепки е голяма но при голям надув над 1 бар или неправилно мапване ... способноста за разсейване на топлината на ТС-а не е много голям за6тото фабри4но заради високите изисквания за емисии на газовете е прецакана една водна магистрала където охлажда то4но зоната на изп клапани където жегата е най голяма ...ама там се лекува ... ина4е за турбото с едно пиджи 6е стане работата бе пак и моята 6ироколентова ламбда пътува ве4е към БГ така 4е ако има голям мерак може и с доста под 4к да се размине
                    оле мале каква тема само !!!1

                    Comment


                    • #11
                      Ами така ?





                      СПОРТА ИЗИСКВА ЖЕРТВИ

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от VOLUMAX
                        Ами така ?





                        СПОРТА ИЗИСКВА ЖЕРТВИ
                        тези от алфа ли са??

                        Comment


                        • #13
                          Абре не знам колко от вас четат форума...ама бях пуснал една тема за 147 1.6Т.С. турбо...човека много подробно е обяснил какво е правено по колата...

                          Ако искате може да го разпитам за подробности и ще ги преведа???

                          п.с: Аз от къде да си намеря по-голям интеркоолер, но не за 1200лв
                          от новитек...към края на лятото, когато ми свършва гаранцията да се подготвя за италфеста и за Бобо
                          sigpic
                          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от KGB
                            Абре не знам колко от вас четат форума...ама бях пуснал една тема за 147 1.6Т.С. турбо...човека много подробно е обяснил какво е правено по колата...

                            Ако искате може да го разпитам за подробности и ще ги преведа???

                            п.с: Аз от къде да си намеря по-голям интеркоолер, но не за 1200лв
                            от новитек...към края на лятото, когато ми свършва гаранцията да се подготвя за италфеста и за Бобо
                            е мисля 4е само с интеркоолер няма да се справиш с бобо ами виж порови мойе ли да стане дизела 200+ коня

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от KGB
                              Абре не знам колко от вас четат форума...ама бях пуснал една тема за 147 1.6Т.С. турбо...човека много подробно е обяснил какво е правено по колата...

                              Ако искате може да го разпитам за подробности и ще ги преведа???

                              п.с: Аз от къде да си намеря по-голям интеркоолер, но не за 1200лв
                              от новитек...към края на лятото, когато ми свършва гаранцията да се подготвя за италфеста и за Бобо
                              Абе аз всичко му четох ама нищо съществено не е казал
                              Разпитай го разреждал ли е мотора и как се е справил с ЕКУ-то, искрата. инжектори, помпата сменена ли е и на колко е надута турбината.
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X