някои знае ли как се прави такова 4удо даите идеи 4е един приятел е полудял даже и леля му каза 4е се е побъркал!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
турбо за 2.0 т.с.
Collapse
X
-
мда и мен ми е чудно какво толкова му е неподатливото на ТС-то за турбиниране
имам предвид не толкова примерно дали са подходящи портовете и главата, а 2-те свещи какво бъркат работата по турбинирането
иначе аутоделта и новитек вадят от 2.0 16 около 210-220 к.с., което е задоволително според мен
приятел или роднина
а относно цената честно казано с Бобо(заподозреният приятел)вчера правихме една сметка и само за най-необходимите работи за да се получат задоволителни резултати получихме сумата 4070лв., като повечето от важните компоненти са смятани на цени за 2-ра употреба и не е смятан трудаИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"
:biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:
Comment
-
добре де това е ясно кой е заподозреният
дайте да подискутираме по другата техническата част
гледам че и В_Г_З-то на няколко пъти пише че ТС-а не е подходящ за турбиниране
та въпроса е ограниченият са от към глава->портове->горивна камера
или от друго естествоИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"
:biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:
Comment
-
аз пък си мисля, че с картите не трябва да има проблем, стига да ги прави човек който разбира де
а за MAF-а си мислех че ако този има някакъв лимит на максимално мереното количество може да се смени с такъв който може да поеме дебита
таз електроника смята гориво-въздушната сме чрез МАФ-а и това мисля че олеснява нещата
иначе с външен буст контролер си мисля, че нещата опират до хамалогия, мерак и най-вече финансиИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"
:biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:
Comment
-
Дотук добре! Само дето както 75 2.0 Турбо ми прошепна как ще се справим с запалването - начи аутоделта не махат ТС-а Новитек също обаче всички тунери на ТС казват че трябва или да се махнат вторите свещи или да се сложи делко за 8 свещи0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboДотук добре! Само дето както 75 2.0 Турбо ми прошепна как ще се справим с запалването - начи аутоделта не махат ТС-а Новитек също обаче всички тунери на ТС казват че трябва или да се махнат вторите свещи или да се сложи делко за 8 свещи
16В ТС не е много подходя6т за турбо(имам предвид голям надув)
тъй като камерата е много надуп4ена 4 клапана+2 за све6ти .... вероятноста за цепки е голяма но при голям надув над 1 бар или неправилно мапване ... способноста за разсейване на топлината на ТС-а не е много голям за6тото фабри4но заради високите изисквания за емисии на газовете е прецакана една водна магистрала където охлажда то4но зоната на изп клапани където жегата е най голяма ...ама там се лекува... ина4е за турбото с едно пиджи 6е стане работата бе
пак и моята 6ироколентова ламбда пътува ве4е към БГ
така 4е ако има голям мерак може и с доста под 4к да се размине
Comment
-
Първоначално публикувано от V_G_ZПървоначално публикувано от BoboДотук добре! Само дето както 75 2.0 Турбо ми прошепна как ще се справим с запалването - начи аутоделта не махат ТС-а Новитек също обаче всички тунери на ТС казват че трябва или да се махнат вторите свещи или да се сложи делко за 8 свещи
16В ТС не е много подходя6т за турбо(имам предвид голям надув)
тъй като камерата е много надуп4ена 4 клапана+2 за све6ти .... вероятноста за цепки е голяма но при голям надув над 1 бар или неправилно мапване ... способноста за разсейване на топлината на ТС-а не е много голям за6тото фабри4но заради високите изисквания за емисии на газовете е прецакана една водна магистрала където охлажда то4но зоната на изп клапани където жегата е най голяма ...ама там се лекува... ина4е за турбото с едно пиджи 6е стане работата бе
пак и моята 6ироколентова ламбда пътува ве4е към БГ
така 4е ако има голям мерак може и с доста под 4к да се размине
Comment
-
Абре не знам колко от вас четат форума...ама бях пуснал една тема за 147 1.6Т.С. турбо...човека много подробно е обяснил какво е правено по колата...
Ако искате може да го разпитам за подробности и ще ги преведа???
п.с: Аз от къде да си намеря по-голям интеркоолер, но не за 1200лв
от новитек...към края на лятото, когато ми свършва гаранцията да се подготвя за италфеста и за Бобоsigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
" Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
Comment
-
Първоначално публикувано от KGBАбре не знам колко от вас четат форума...ама бях пуснал една тема за 147 1.6Т.С. турбо...човека много подробно е обяснил какво е правено по колата...
Ако искате може да го разпитам за подробности и ще ги преведа???
п.с: Аз от къде да си намеря по-голям интеркоолер, но не за 1200лв
от новитек...към края на лятото, когато ми свършва гаранцията да се подготвя за италфеста и за Бобоами виж порови мойе ли да стане дизела 200+ коня
Comment
-
Първоначално публикувано от KGBАбре не знам колко от вас четат форума...ама бях пуснал една тема за 147 1.6Т.С. турбо...човека много подробно е обяснил какво е правено по колата...
Ако искате може да го разпитам за подробности и ще ги преведа???
п.с: Аз от къде да си намеря по-голям интеркоолер, но не за 1200лв
от новитек...към края на лятото, когато ми свършва гаранцията да се подготвя за италфеста и за Бобо
Разпитай го разреждал ли е мотора и как се е справил с ЕКУ-то, искрата. инжектори, помпата сменена ли е и на колко е надута турбината.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment