Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос до хората със спортни филтри (конуси)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    е то като го омасляваш преди това си го изпрал и изсушил. няма да го омасляваш както си е на колата...
    Rice SAE
    www.racingowls.com
    oo=v=oo

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Нема ко да се кахъриш,слагай го на високо и карай смело,и все пак гледай да не влизаш в езера
      Мда, и на прохладно май трябва да го наместя...да не се запотява и задъхва......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Nikoror Покажи съобщение
        е то като го омасляваш преди това си го изпрал и изсушил. няма да го омасляваш както си е на колата...
        Абе препоръчва се да се омаслява от време на време ако колата се кара в много запрешни условия както са нашите градски улици в БГ. Дори и да не е пран пак може да се понапръсква от време на време.

        П.С. Аз съм много доволен от спортния филтър в комбинация с чипа. Наистина има осезаема разлика спрямо стоковата. Особено вечер когато въздуха е хладен.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          като го пръскаш с маслото без да е пран все едно запечатваш прахта във филтъра и той почва да пропуска по-малко въздух. аз не бих го направил...
          Rice SAE
          www.racingowls.com
          oo=v=oo

          Comment


          • #20
            Днес като карах градско и спях пред нас отворих предния капак и пипнах въздуховода зад радиатора и той пареше. Температурата на металния смукателен колектор също беше доста висока Имам една изолация за соларни бойлери която държи до 100 150 градуса преди да почне да се сгърчва, но лошото е че при открит огън се пали. Та мисля поне въздуховода след радиатора да увия с изолацията. Да се свали малко температурата. Дали да не увия въздуховода със намачкан станиол и от горе тази изолация (тя прилича на станиол с лепило но найлонова ) Та поне той да е студен.

            И имам 2 ри въпрос дали няма да е добре да увия изпускателните колектори с термоизолационна лента да се свали тем. в двигателния отсег. Знам че ефекта ще е положителен (дори и минимален) но след като си увия дали няма да се прегрее катализатора или високата тем да подейства негативно на ламбда сондата ? (Някой 155 ци нали имаха лампа която светва при прегряване на катализатора или поне така разбрах от PDF ите )
            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

            Comment


            • #21
              ако е чугунен изпускателния колектор като го обвиеш ще се спука.

              за изолацията по смукателните пътища: ще помогне, но не очаквай огромни разлики
              Rice SAE
              www.racingowls.com
              oo=v=oo

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Nikoror Покажи съобщение
                ако е чугунен изпускателния колектор като го обвиеш ще се спука.

                за изолацията по смукателните пътища: ще помогне, но не очаквай огромни разлики
                Били обяснил как ще се спука изпускателният колектор като го изолираш.
                Проблемът е че се нагрява много над 150 градуса.

                Comment


                • #23
                  нагрява се прекалено много от изгорелите газове (температури над 750Ц), с лентата като е не може да се охлади и задържа топлината ->термично разширение -> като истине отново се връща на предишния си размер и чугуна като го направи това затопляне->изстиване в новите граници (доста по-висока температура на затопляне от без термолента когато се отдухва) достатъчно цикли се получават пукнатини
                  Rice SAE
                  www.racingowls.com
                  oo=v=oo

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                    Днес като карах градско и спях пред нас отворих предния капак и пипнах въздуховода зад радиатора и той пареше. Температурата на металния смукателен колектор също беше доста висока Имам една изолация за соларни бойлери която държи до 100 150 градуса преди да почне да се сгърчва, но лошото е че при открит огън се пали. Та мисля поне въздуховода след радиатора да увия с изолацията. Да се свали малко температурата. Дали да не увия въздуховода със намачкан станиол и от горе тази изолация (тя прилича на станиол с лепило но найлонова ) Та поне той да е студен.

                    И имам 2 ри въпрос дали няма да е добре да увия изпускателните колектори с термоизолационна лента да се свали тем. в двигателния отсег. Знам че ефекта ще е положителен (дори и минимален) но след като си увия дали няма да се прегрее катализатора или високата тем да подейства негативно на ламбда сондата ? (Някой 155 ци нали имаха лампа която светва при прегряване на катализатора или поне така разбрах от PDF ите )
                    Колега, това за въздуховода е хитро...и моя се загрява много, въпреки, че е на сигурно 80см от мотора...
                    Да споделиш от къде се купува тая изолация, че и аз мислех някакви варианти по въпроса?
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #25

                      Като говорите за температури , тия дни ми се върти 1 идея. Някой пробвам ли е да доведе до възд. филтър студен въздух от климатика В тия жеги
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • #26
                        като всяка друга термодинамична система климатика има ефективност доста под 100% -> енергията необходима да изстуди въздуха трябва да я вземе от двигателя и няма никакъв шанс да върне повече енергия от колкото е взел. в тия жеги ако искате повече коне карайте без климатик
                        Rice SAE
                        www.racingowls.com
                        oo=v=oo

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          Колега, това за въздуховода е хитро...и моя се загрява много, въпреки, че е на сигурно 80см от мотора...
                          Да споделиш от къде се купува тая изолация, че и аз мислех някакви варианти по въпроса?

                          Ами мойта изолация е много смотана. Но поне е лъскава Та може с термолентата с която увиват изпускателните колектори да се увие въздуховода, знам ли. някаква вата.

                          Защото моя въздуховод минава зад радиатора и направо си пари, а смукателние колектор не се пипа направо



                          п.п Модераторстваш ли още в Дата.бг клокинг раздела или вече не ти се занимава ?
                          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                          Comment


                          • #28
                            Преди около седмица се отписах от модераторската група
                            Заминавам за Англия след 20тина дена и без това
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение

                              Като говорите за температури , тия дни ми се върти 1 идея. Някой пробвам ли е да доведе до възд. филтър студен въздух от климатика В тия жеги
                              това отдавна ми се е въртяло, ама Nikoror е отговорил истината по темата...


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                                това отдавна ми се е въртяло, ама Nikoror е отговорил истината по темата...
                                Кой знае то и турбото и компресора гълтат енергия, но щом до сега не е направен проект с климатик явно няма положителен ефект...
                                sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                                Comment

                                Working...
                                X