Известие

Collapse
No announcement yet.

tuning проект GTV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    www.performance-bg.org/forum/
    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
    Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

    Comment


    • #17
      намислил сам нещо доста нетипично за електроника и диузи но ще пиша за него само като постигна искания ефект но сам на пат

      Comment


      • #18
        а за бобо ми е интересно като всичко му е сток как е решил проблема сас скапаните алфожи скорости дето при 200 коня се сменят по често от маслото в часност 1 скорост?

        Comment


        • #19
          Според мене си правиш разни сметки ,но без кръчмар.Занимаваш се да присаждаш някакви си бутала от незнам си какво без да знаеш какво ще стане.Особено както искаш да слагаш дизелови бутала на бензинов мотор.Те са доста по-тежки и ще имаш сериозни проблеми с оборотите.Хората продават ковани бутала и ковани мотовилки с които няма да имаш никакви проблеми,но те струват пари и най-важното си пазиш мотора здрав,което не може да се предположи ако използваш някакви присадки.
          По въпроса за буталата на Иро явно не си прочел отзивите в пърформанс форума,а това че е наварил глава,не е същото като да правиш бутала,които в крайна сметка май излизат и по скъпи от Же примерно.
          При положение че има и такъв преработен мотор(на Бобо) както каза Нео,ползвай инфото,ако естествено не си решил да правиш много коне,т.е. доста над 300
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
            Според мене си правиш разни сметки ,но без кръчмар.Занимаваш се да присаждаш някакви си бутала от незнам си какво без да знаеш какво ще стане.Особено както искаш да слагаш дизелови бутала на бензинов мотор.Те са доста по-тежки и ще имаш сериозни проблеми с оборотите.Хората продават ковани бутала и ковани мотовилки с които няма да имаш никакви проблеми,но те струват пари и най-важното си пазиш мотора здрав,което не може да се предположи ако използваш някакви присадки.
            По въпроса за буталата на Иро явно не си прочел отзивите в пърформанс форума,а това че е наварил глава,не е същото като да правиш бутала,които в крайна сметка май излизат и по скъпи от Же примерно.
            При положение че има и такъв преработен мотор(на Бобо) както каза Нео,ползвай инфото,ако естествено не си решил да правиш много коне,т.е. доста над 300



            абсолюно съм съгласен Иванко РС


            за ксоростите се прав ) аз лично смелях една скоростна на салата и за това се отказах да се занимавам с загубена кауза и за тва наблехнах на ъпгрейда на турбо кола
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #21
              скоростната кутия е от ланча със шпер но 40 000 км си кара със сток

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение


                абсолюно съм съгласен Иванко РС


                за ксоростите се прав ) аз лично смелях една скоростна на салата и за това се отказах да се занимавам с загубена кауза и за тва наблехнах на ъпгрейда на турбо кола
                Значи ли тва, че на 155-ца скоростите на предполагат ъпгред на мотора... ?
                В смисъл, че ако ще праиш нещо по мотора директно сменяш и скоросстната кутия ???

                Щото и при мен от едно известно време ме яде една идея... ама сега нямам парите...
                AR 155 2.0 16V Never Forget You
                AR 166 2.4 JTD

                Comment


                • #23
                  колеги тази тема ч бчх позабравил но сега я видях та да допи6а какво се случи вапреки че колата вече не е моя, половината от неч предполагам че е по ваще коли половината на надин та зарезах си4ки простотии порачах си от италия в6 турбо двигател (необорудван) за 1000 лв и скорости за 200 този двиг базово е 200 коня порачах от ибея цял турбо комплект за мазда мх 3 в6 за6тото там наща марка не са я чували, в комплекта имаше турбо, кулер, 2 колектора трабите за маслото и за ваздоха плус двата клапана, всичко това ми излеза 1100 лв но бяха китаиски с 1 г гаранция, купих за още 500 диузи и за 400 ми направиха нова моторна електроника и ми я настроиха после продадох старич двигател за 800 и скоростите за 200 та целич гяволак ми излезе под 3000 лв като в тва вклу4вам и другите работи като гарнитури и тмподобни резолтата беше в хеда на диното 418 коня така или ина4е неразбрах колко ще изкара така двигателя защото тая гат реши да пробва колко коли може да строши на веднаш сас 140 ми поднесе задницата и две вражески возила станаха на салата може моита да е в надин ма и още 2 са там ГТВто вапреки пласмасовите капаци и щуротии се оказа супер здрава кола двете коли бяха неузнаваеми а то не беше кои знае колко пострадало е се пак за тоталак стигна сега има ново ГТВ

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от _joro_ Покажи съобщение
                    колеги тази тема ч бчх позабравил но сега я видях та да допи6а какво се случи вапреки че колата вече не е моя, половината от неч предполагам че е по ваще коли половината на надин та зарезах си4ки простотии порачах си от италия в6 турбо двигател (необорудван) за 1000 лв и скорости за 200 този двиг базово е 200 коня порачах от ибея цял турбо комплект за мазда мх 3 в6 за6тото там наща марка не са я чували, в комплекта имаше турбо, кулер, 2 колектора трабите за маслото и за ваздоха плус двата клапана, всичко това ми излеза 1100 лв но бяха китаиски с 1 г гаранция, купих за още 500 диузи и за 400 ми направиха нова моторна електроника и ми я настроиха после продадох старич двигател за 800 и скоростите за 200 та целич гяволак ми излезе под 3000 лв като в тва вклу4вам и другите работи като гарнитури и тмподобни резолтата беше в хеда на диното 418 коня така или ина4е неразбрах колко ще изкара така двигателя защото тая гат реши да пробва колко коли може да строши на веднаш сас 140 ми поднесе задницата и две вражески возила станаха на салата може моита да е в надин ма и още 2 са там ГТВто вапреки пласмасовите капаци и щуротии се оказа супер здрава кола двете коли бяха неузнаваеми а то не беше кои знае колко пострадало е се пак за тоталак стигна сега има ново ГТВ
                    Ако постнеш автентични графики от диното на хед ше ти повярвам
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Аз пък се интересувам каде ти направиха електрониката,и какво точно искаш да кажеш под "нова електроника"
                      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                        Аз пък се интересувам каде ти направиха електрониката,и какво точно искаш да кажеш под "нова електроника"
                        И мен точно това ме заинтересува
                        145 QV ex.
                        146 Boxer TOTAL ex.
                        147 T.S. Sele top

                        Lancia Dedra 2000 16

                        Comment


                        • #27
                          като гледам цената от 400лв само се включва във Мегаскуирт I с инстал и настойка.....за точно такива пари това се случва при Николай в Златоград. Иначе нищо друго не се връзва за тея пари, направено и работещо!
                          NESH
                          156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                            като гледам цената от 400лв само се включва във Мегаскуирт I с инстал и настойка.....за точно такива пари това се случва при Николай в Златоград. Иначе нищо друго не се връзва за тея пари, направено и работещо!
                            няма да ти стигнат
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              няма да ти стигнат
                              за мегата знам че е около 700 с инсталация и настройка
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • #30
                                Мен пък ме интересува от каква кола ще ползваш изпускателен колектор или ще е свободно изпълнение и ако е такъв долу горе какви пари излиза такъв
                                AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                                http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                                Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                                BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                                Comment

                                Working...
                                X