Известие

Collapse
No announcement yet.

какви регулатор и дюзи ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • какви регулатор и дюзи ?

    Питането е за 1,6TS 120bhp .....та ще се чипва колицата, защото финализирах промените преди/след мотора и ми трябва вариант за читав регулатор за обратното гориво над 3bar ,може да е на 3,2-3,5 стига да не е повече ! Също някои ако знае duty cicle на дюзите в % на каква натовареност работят при граничните режими /най-вече над 6000 до 8000rpm/.....ако са достатъчни мога само с регулатор да се размина /освен електрониката /
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

  • #2
    виж прИятел... не се занимавай с глупости... клата със сток елементи който си изредил кърти и след 8000 ... слагай нчкъде чип... карай..... и така...

    смени си аватара ако искаш да пишеш в този форум

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #3
      Само чип много лесно това 1,6 няма да стигне S1600 , но ще си изпълня фитнес програмата до границата на разумното .....мап на 3+ bar ако дюзите не са натоварени е лесната добавка преди чип!
      NESH
      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

      Comment


      • #4
        Оригиналния сетъп е направен да не бачкат повече от 85-90 % щото лесно изгарят нагоре , а за след това може да каже само човека с чипа дето го слага как е направен.
        наи добре е да се настрой на афр колата за да виждаш какво става , а не да стане така както колегата с чипа от "Черните ангели",закачаш АФР слагаш чипа , напъваш и гледаш
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
          Оригиналния сетъп е направен да не бачкат повече от 85-90 % щото лесно изгарят нагоре ......
          много бе мислех че са до 70% макс !!! Може да скоча на дюзи от 1,8 и да си направя по-агресивен сетъп на високите. Апропо какви са кубиците на 1,6 и на 1,8 ?!
          NESH
          156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
            много бе мислех че са до 70% макс !!! Може да скоча на дюзи от 1,8 и да си направя по-агресивен сетъп на високите. Апропо какви са кубиците на 1,6 и на 1,8 ?!
            Аз мисля че са еднакви
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              http://www.injectorsonline.com/indivprod.php?c=1 от тук съдя че за 120 коня дюзите трябва да са 165-185сс
              a компресираното идиотче на John Cooper Works ползва 380сс дюзи http://new.minimania.com/web/Item/NMK4501/InvDetail.cfm за атмосферен мотор ако не искам да губя ниските си обороти мисля, че 20-30 кубика над стандартните ще е отлично за агресивен сетъп на чипа
              Last edited by nesh; d.m.y г., 22:57.
              NESH
              156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

              Comment


              • #8
                от много форуми да не станеш за първи размер

                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • #9
                  Ей hsr, брат стига сте трили щото ми писна на мен и на още една опашка хора.... трийте си дектопа оставете раздела намира...
                  щото заради вас все интересни теми има а хората даже незнаят къв диамеър съм и буталата ко остава за друго..... гумичката и некъде другаде

                  те тва мнение ко се изтрие до първи ремонт ще доведе

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #10
                    Изтритите постове :

                    Първоначално публикувано от ne0
                    мдаааа....


                    Първоначално публикувано от WhitePower
                    Първоначално публикувано от ne0
                    мдаааа....
                    каза той и отсече


                    Първоначално публикувано от ne0
                    стига сте спамили

                    къде са мега глобалните модератори
                    155 1.8 8v TS & FZR 600

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                      http://www.injectorsonline.com/indivprod.php?c=1 от тук съдя че за 120 коня дюзите трябва да са 165-185сс
                      a компресираното идиотче на John Cooper Works ползва 380сс дюзи http://new.minimania.com/web/Item/NMK4501/InvDetail.cfm за атмосферен мотор ако не искам да губя ниските си обороти мисля, че 20-30 кубика над стандартните ще е отлично за агресивен сетъп на чипа
                      Аз шо си мисля че Купъра е турбо
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Новият мотор да....но старият е с компресор !
                        NESH
                        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                        Comment

                        Working...
                        X