Питането е за 1,6TS 120bhp .....та ще се чипва колицата, защото финализирах промените преди/след мотора и ми трябва вариант за читав регулатор за обратното гориво над 3bar ,може да е на 3,2-3,5 стига да не е повече ! Също някои ако знае duty cicle на дюзите в % на каква натовареност работят при граничните режими /най-вече над 6000 до 8000rpm/.....ако са достатъчни мога само с регулатор да се размина /освен електрониката /
Известие
Collapse
No announcement yet.
какви регулатор и дюзи ?
Collapse
X
-
виж прИятел... не се занимавай с глупости... клата със сток елементи който си изредил кърти и след 8000... слагай нчкъде чип... карай..... и така...
смени си аватара ако искаш да пишеш в този форум
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
-
Само чип много леснотова 1,6 няма да стигне S1600
, но ще си изпълня фитнес програмата до границата на разумното .....мап на 3+ bar ако дюзите не са натоварени е лесната добавка преди чип!
NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
Оригиналния сетъп е направен да не бачкат повече от 85-90 % щото лесно изгарят нагоре , а за след това може да каже само човека с чипа дето го слага как е направен.
наи добре е да се настрой на афр колата за да виждаш какво става , а не да стане така както колегата с чипа от "Черните ангели",закачаш АФР слагаш чипа , напъваш и гледашVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеОригиналния сетъп е направен да не бачкат повече от 85-90 % щото лесно изгарят нагоре ......мислех че са до 70% макс !!! Може да скоча на дюзи от 1,8 и да си направя по-агресивен сетъп на високите. Апропо какви са кубиците на 1,6 и на 1,8 ?!
NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщениемного бемислех че са до 70% макс !!! Може да скоча на дюзи от 1,8 и да си направя по-агресивен сетъп на високите. Апропо какви са кубиците на 1,6 и на 1,8 ?!
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
http://www.injectorsonline.com/indivprod.php?c=1 от тук съдя че за 120 коня дюзите трябва да са 165-185сс
a компресираното идиотче на John Cooper Works ползва 380сс дюзи http://new.minimania.com/web/Item/NMK4501/InvDetail.cfm за атмосферен мотор ако не искам да губя ниските си обороти мисля, че 20-30 кубика над стандартните ще е отлично за агресивен сетъп на чипаLast edited by nesh; d.m.y г., 22:57.NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Comment
-
от много форуми да не станеш за първи размер
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Ей hsr, брат стига сте трили щото ми писна на мен и на още една опашка хора.... трийте си дектопа оставете раздела намира...
щото заради вас все интересни теми има а хората даже незнаят къв диамеър съм и буталата ко остава за друго..... гумичката и некъде другаде
те тва мнение ко се изтрие до първи ремонт ще доведе
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Изтритите постове :
Първоначално публикувано от ne0мдаааа....
Първоначално публикувано от WhitePowerПървоначално публикувано от ne0мдаааа....
Първоначално публикувано от ne0стига сте спамили
къде са мега глобалните модератори155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
-
Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщениеhttp://www.injectorsonline.com/indivprod.php?c=1 от тук съдя че за 120 коня дюзите трябва да са 165-185сс
a компресираното идиотче на John Cooper Works ползва 380сс дюзи http://new.minimania.com/web/Item/NMK4501/InvDetail.cfm за атмосферен мотор ако не искам да губя ниските си обороти мисля, че 20-30 кубика над стандартните ще е отлично за агресивен сетъп на чипаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment