Известие

Collapse
No announcement yet.

аеродинамика на Alfa 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • аеродинамика на Alfa 155

    Може ли някой да постне тук някаква графика или снимка на разпределението на налягането на въздушната струя. Искам да разбера в кои зони, то(налягането) е най-силно изразено. Идеята ми е точно в тази зона да преместя отвора за всмукване на въздуха към въздушния филтър, защото си мисля, че сегашното му местоположение (зад радиатора) не е най-доброто - нито налягането е високо, нито въздуха е достатъчно охладен. Следващия проблем обаче ще бъде, как да го предпазя от проникването на вода.
    Някой да сподели идеии... и решения, ако вече има изпитани такива
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    не мислиш правилно според мен
    а и не е зад радиатора а над него
    графика има на карсфромитали
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      ето графика: http://koko20.hit.bg/155aerodynamics.jpg

      п.с.тръбата за засмукване е над радиатора, но е зад него и самото засмукване става отстрани на радиатора ако погледне човек отпред през решетката ще забележи и един малък отвор аз също понякога си мисля, че това не е най-удочното решение още повече че тръбата минава точно над изпускателните колектори, които знаем с каква температура са нагряти
      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

      Comment


      • #4
        е вие плюхте на разработки за милиони долари и дипломите на един куп инженери направили ги,замислете се че колата не е правена в час по трудово на началния курс на италианските училища

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от MrXzender
          е вие плюхте на разработки за милиони долари и дипломите на един куп инженери направили ги,замислете се че колата не е правена в час по трудово на началния курс на италианските училища
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от MrXzender
            е вие плюхте на разработки за милиони долари и дипломите на един куп инженери направили ги,замислете се че колата не е правена в час по трудово на началния курс на италианските училища
            никой не плюе колега и въобще съм далече от тази мисъл, мисля че това се вижда ясно от по-горните постове, просто си обсъждаме и изказваме мнения по въпроса, в което не виждам нищо лошо
            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Kostadin
              аз също понякога си мисля, че това не е най-удочното решение още повече че тръбата минава точно над изпускателните колектори, които знаем с каква температура са нагряти
              e натова ако не му викаш оплюване

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от MrXzender
                Първоначално публикувано от Kostadin
                аз също понякога си мисля, че това не е най-удочното решение още повече че тръбата минава точно над изпускателните колектори, които знаем с каква температура са нагряти
                e натова ако не му викаш оплюване
                колега имаш странно разбиране за оплюване......

                п.с.колега с цялото ми уважение, но нека да спрем с темата за плюенето, тя според мен е излишна и непотребна и без това доста се отклонихме от темата
                благодаря
                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                Comment


                • #9
                  Re: аеродинамика на Alfa 155

                  Първоначално публикувано от Z:)m
                  Може ли някой да постне тук някаква графика или снимка на разпределението на налягането на въздушната струя. Искам да разбера в кои зони, то(налягането) е най-силно изразено. Идеята ми е точно в тази зона да преместя отвора за всмукване на въздуха към въздушния филтър, защото си мисля, че сегашното му местоположение (зад радиатора) не е най-доброто - нито налягането е високо, нито въздуха е достатъчно охладен. Следващия проблем обаче ще бъде, как да го предпазя от проникването на вода.
                  Някой да сподели идеии... и решения, ако вече има изпитани такива
                  Доста по-умни глави от нашите са го измислили да е там, така че не го пипай ... личен съвет
                  Колкото до оплюването - момчето е решил малко да ЪпГрейдне неговата bella, така че не му се сърдете идеята му е на прав път - ColdAirIntake ама Бобо и другите фенове на тази екстра да се изкажат компетентно
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Re: аеродинамика на Alfa 155

                    Първоначално публикувано от Dodo 155
                    ColdAirIntake
                    като е видно и то графиката - те там където е отвора на тръбата е най-голямото налягане
                    и въздухат е студен - просто няма как да се стопли от тръбите - въздушна струя ала бала
                    единственото което може да напави - аз поне не виждам как обаче е да изправи ъгъла на тръбата точно преди кутията

                    това е разбира се ако не иска да минава на варианта конус филтър и т.н.
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Re: аеродинамика на Alfa 155

                      Първоначално публикувано от търтей
                      като е видно и то графиката - те там където е отвора на тръбата е най-голямото налягане
                      и въздухат е студен - просто няма как да се стопли от тръбите - въздушна струя ала бала
                      единственото което може да напави - аз поне не виждам как обаче е да изправи ъгъла на тръбата точно преди кутията

                      това е разбира се ако не иска да минава на варианта конус филтър и т.н.
                      съгласен съм, това е така и найстина хората добре са помислили преди да вземат това решение и най-вероятно е имало защо, но на мен ако щете вярвайте, но ми е прегоряла тръбата за засмукване на пресния в-х тази която е над колекторите и си има цепка, което не ми допада защото по този начин засмуква топъл в-х от тях, а нова във Ванто е 90лв. с отстъпката та в този ред на мисли на някой да му се намира една такава без цепка
                      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                      Comment


                      • #12
                        виждали ли сте другаде всмукателния колектор да е дълъг почти 2м.? и защо е направен така?

                        Comment


                        • #13
                          Точно колектора ли е дълъг 2м??? Май нещо аз не съм разбрал правилно
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от aav
                            виждали ли сте другаде всмукателния колектор да е дълъг почти 2м.? и защо е направен така?
                            честно казано не......на 33-ката е 40-50см......и ще ми бъде много интересно, а съм сигурен и че не само на мен ако кажеш колега защо е така.
                            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Venci
                              Точно колектора ли е дълъг 2м??? Май нещо аз не съм разбрал правилно
                              колегата има предвид смукателния път на в-ха поне така си мисля де
                              ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                              ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                              Comment

                              Working...
                              X