Известие

Collapse
No announcement yet.

аеродинамика на Alfa 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първоначално публикувано от Z:)m
    Верно... Като се замисля, В-Г-З е абсолютно прав. ЕКУ-то си завърта клапана и ти дроселира всекви по-високи налягания на входа. Но при по-богата смес на кислород се надявам, че ЕКУ-то ще се "държи адекватно" и би трябвало да се постигне желания ефект - little bit more power?!
    Екуто ще ти промени сместа но няма да ти промени аванса, така че сместта ще е перфектна но аванса ще е малък и увеличението на мощността ще е минимално и по-скоро ще се прояви като по-добра реакция на педала а не като повече мощност
    Няма ли да се промени ускорението?!
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #32
      ...сбогом и благодаря за рибата...
      ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


      :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от hf hpe
        Първоначално публикувано от Bobo
        ....Екуто ще ти промени сместа но няма да ти промени аванса, така че сместта ще е перфектна но аванса ще е малък и увеличението на мощността ще е минимално и по-скоро ще се прояви като по-добра реакция на педала а не като повече мощност
        аз пък си мисля, че само с постигане на това което иска колегата ефекта ще е минимален и ще има само някъв по добър response на ниските обороти
        и само с промяна на авнаса няма да постигнеш пак повече коне
        а що ли си мисля че ефекта дори може да е отрицателен?
        много въздух малко гориво?
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #34
          ...сбогом и благодаря за рибата...
          ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


          :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

          Comment


          • #35
            [quote=hf hpe]
            Първоначално публикувано от "търтей":30ycnu4r

            а що ли си мисля че ефекта дори може да е отрицателен?
            много въздух малко гориво?
            тук не си прав
            както стана ясно по-голямо количество, само с тази доработка няма да може да се вкара в двигателя
            но може въздуха да е с по голяма плътност, обаче според мен ефекта ще е такъв че ЕКУ-то чрез ламбда сондата ще може да направи нужните корекций, за оптимално съотношение въздух гориво
            поне така си мисля аз
            са като се появят разните турбо 75-ци и разни В_Г_З-та ще ни насеят и навеят[/quote:30ycnu4r]

            турбинираните да си мълчат
            155 с турбинка още нямаме
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от търтей
              турбинираните да си мълчат
              155 с турбинка още нямаме
              как ще нямаме бе......над теб е ще ти извади очите бе
              ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
              ALFA ROMEO 33 1.5 TI

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Kostadin
                Първоначално публикувано от търтей
                турбинираните да си мълчат
                155 с турбинка още нямаме
                как ще нямаме бе......над теб е ще ти извади очите бе
                тази е фабрична не става
                ма мисля че крайно време някой да се заеме...
                '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Kostadin
                  Първоначално публикувано от търтей
                  турбинираните да си мълчат
                  155 с турбинка още нямаме
                  как ще нямаме бе......над теб е ще ти извади очите бе
                  абе не става въпрос за ку4 - тва е ланча
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от alf
                    Първоначално публикувано от Kostadin
                    Първоначално публикувано от търтей
                    турбинираните да си мълчат
                    155 с турбинка още нямаме
                    как ще нямаме бе......над теб е ще ти извади очите бе
                    тази е фабрична не става
                    ма мисля че крайно време някой да се заеме...
                    ми дай ми 5 бона и почвам веднага-чесно
                    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                    Comment


                    • #40
                      [quote=hf hpe]
                      Първоначално публикувано от "търтей":3emb2ez7

                      а що ли си мисля че ефекта дори може да е отрицателен?
                      много въздух малко гориво?
                      тук не си прав
                      както стана ясно по-голямо количество, само с тази доработка няма да може да се вкара в двигателя
                      но може въздуха да е с по голяма плътност, обаче според мен ефекта ще е такъв че ЕКУ-то чрез ламбда сондата ще може да направи нужните корекций, за оптимално съотношение въздух гориво
                      поне така си мисля аз
                      са като се появят разните турбо 75-ци и разни В_Г_З-та ще ни насеят и навеят[/quote:3emb2ez7]
                      ХФ-хпе ламбдата прави корекции когато е в затворен цикъл(до 50-75% отворен дросел без промяна на ТПС-а за единица време) така 4е тука смисъл от повер на ламбда контрол няма .... а при ускорение и газ ламбдата се игнорира и вси4ко върви по заложени карти ...
                      сега ако искате резултати черно на бяло взимате много чувствителен манометър(цифров да речем) (за по сложно направете софтуер с дата логинг ) и слагате гореописаните манометри преди филтъра след филтъра и след дебитомера в колектора ... няколко теста и записване на данните и опааааа черно на бяло кога каде с колко защо и как пада вдига задържа въпросното налягане в системата ... малко сложничко ама така се доказват нещата + дата лог от 6ирока ламбда и ей го ключа за палатката ...

                      Comment


                      • #41
                        Мдаа и след като изпълните заръките на V_G_Z (след месец опити) и оптимизирате всичко откривате че има +2 коня
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #42
                          ама само какви глупости про4етох не е истина зна4и на вси4ки които си мислят 4е с една тръба студен въздух ще убият рибата и ша укне каруцата им казвам:ЗАБРАВЕТЕ и докато не свалите главата (това е наи малкото)забравете всякакъв тунинг и коне +2 или там колкото сте ги сметнали
                          п.с. а доколкото 4увам скоро ще си имате тунингован атмосферна 155 даите инфо за нея тез които са у 4ас де те си знаят кои са

                          Comment


                          • #43
                            ...сбогом и благодаря за рибата...
                            ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


                            :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

                            Comment


                            • #44
                              бе ти маи налко тряя се праиш на утрепан бръмбар 4е само им палиш фитилите на рацерите и после сеир им гледаш

                              Comment


                              • #45
                                нека да поясня за топлият въздух и карбураторите. Нещата са както Zm ги описа. Най-трудно се регулира сместа на ниски обороти и студен въздух, защото не стига, че потока на въздуха е с малка скорост, а допълнително студеният въздух трудно увлича бензина. Няма да усложнявам темата и с атмосферното налягане, но и това трябва да се взима предвид. Ако идеята беше да загрее двг. по-бързо, то същото щеше да го има и при инжекциона.
                                При тръгване или рязко натискане на педала на газта, тротъл сензора информира, че трябва да се обогатява сместа, не се отчита нищо друго, а аванса се определя в последствие от оборотите и октаните на бензина.
                                Готините неща, които ни намаляват разхода се отчитат само при постоянни и плавни режими на работа.

                                Comment

                                Working...
                                X