Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво НЕ трябва да правите с вашата 145-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какво НЕ трябва да правите с вашата 145-ца

    Голяма беда сполетя колегата Rado145QV по пътя за ИталФеста. В момента е много зает покрай ремонта на QV-то си, и ме помоли аз да пусна тази тема и да благодаря от негово име на всички колеги, които се отзоваха на помощ на автомагистралата, в близост до Пазарджик. Ето малко разкази в картинки - как стана всичко и какви бяха последствията. Кликнете на снимките за по-голям формат:

    Като за начало карахме през целия път със 160-170 км/ч за да можем да наваксаме закъснението и да се пресъединим към групата, тръгнала от Бургас по-рано, Старозагорската и хасковската група.
    Та като стъпихме на магистралата маслото в мотора беше станало съвсем на чорба. Въпреки всичко решихме да пробваме дали ще успеем да изключим прекъсвача на 5-та скорост:





    На 240км/ч се чу здрав тътен отпред, все едно се пука гума и нещо зачатка здраво. Последствията на магистралата бяха тези:



    Да поясня, че времето беше много ясно и нямаше грам мъгла!









    Голямо митинг-шествие се получи в аварийната лента на магистралата. Още веднъж хиляди благодарности на всички, които ни се притекоха на помощ и не ни оставиха да гнием на магистралата!



    Маслото, което се завихри от високата скорост се полепи по задния капак на лачения Limited 500:



    Цялата беда не ни развали въобще нстроението и изкарахме наистина прекрасно на феста. Вечера Радо прибра колата на платформа към Поморие и веднага бе сключена сделката за новия мотор. Пак същия - 2.0 16V 155 коня '01 година. Ето ги двата един до друг по време на обурудването:





    А по-интересно е какво се е случило със стария мотор:
    Дам... 3 големи дупки в блока, една-две в картера. 2 биели липсват, както и няколко бутала... Всичко стрито на сол в картера:















    Това тук е новия мотор:



    [IMG]hthttp://bgphoto.net/Image.aspx?PhotoId=7598375[/IMG]

    А това тук е старата пача:











    И ето какво става в блока:



    Всичко е буквално на сол:











    Ама колко е доволен





    Коляновия вал е дроб:





    Един бутален болт:





    Най-едрите парчета, които намерихме в картера - Биелка и буталце:



    Та това се случи накратко. Надявам се най-късно утре вечер колата вече да е на ход и Радо да дойде в Бургас с нея да почерпи.
    Last edited by b_angelov; d.m.y г., 23:19.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

  • #2
    ибах мааму ....
    alfa 164 t.s ex
    tipo 2,0 16v turbo ex
    opel astra amnesia ex
    megane 2 ex
    alfa 159 jtd ех
    audi A6/S TQ 330+
    audi a4 b5 1,8 TQ 500++
    alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

    Comment


    • #3
      на мен ко ми се случи болничен 2 седмици за психично разтроиство ....
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
      Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
      Alfa Romeo 145 1.4 16v
      BMW 520i E39

      Comment


      • #4
        Слаб Матриала , са ша стане по бърза )
        всяко зло за добро
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #5
          Браво на рацерите Тез мотори така ли си се трошат или е имало някакви признаци отпреди?
          Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
          Audi A4 1.9 TDI

          Comment


          • #6
            Биелка и буталцеДано новия матор бяга повече!
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
              Браво на рацерите Тез мотори така ли си се трошат или е имало някакви признаци отпреди?
              Освен, че лееко похарчваше масалце му нямаше нищо друго. Ни потракваше, нито в дупки изпадаше. Може от кофтито масло да е било, което е сменяно преди не повече от 1000км.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #8
                Коляновия вал е дроб, а в картера виждам дроб сарма за цяла седмица
                Браво на човека, че се е хванал да я оправя и дано новия мотор е по-здрав!
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                  Коляновия вал е дроб, а в картера виждам дроб сарма за цяла седмица
                  Браво на човека, че се е хванал да я оправя и дано новия мотор е по-здрав!
                  Стария мотор не беше отварян досега, но снощи след щателна проверка на всички валове, лагери и подобни на новия мотор, доктора заключи, че е много стегнат и запазен в отлично състояние
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment


                  • #10
                    интересно ми ес какво масълце бяхте ?
                    sigpicAlfa 155 2.0 16v

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                      интересно ми ес какво масълце бяхте ?
                      Да. Я кажете какво беше маслото.

                      П.С. Това дали е от кофти масло или ангренажа се е скъсал по някаква причина? Някой дали е констатирал причината?
                      Last edited by oem; d.m.y г., 14:32.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Ангренажа беше там ... Дори беше на белези ... Гарнитурата на главата не беше оргиналната която по принцип е метална тая беше обикновенна ... по картера имаше силикон палаво намазан ..... не се знае какво е ставало може би е била прегрявана преди това .... голяма мистерия
                        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
                        Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
                        Alfa Romeo 145 1.4 16v
                        BMW 520i E39

                        Comment


                        • #13
                          Ебати и маслото, което си имал - да не е било Селения?

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ALFA155Ts Покажи съобщение
                            Ангренажа беше там ... Дори беше на белези ... Гарнитурата на главата не беше оргиналната която по принцип е метална тая беше обикновенна ... по картера имаше силикон палаво намазан ..... не се знае какво е ставало може би е била прегрявана преди това .... голяма мистерия
                            Ма аз гледам, че и клапаните да ударени!?!? Или така ми се привижда на едната снимка???

                            П.С. И все пак с какво масло беше колата?
                            Last edited by oem; d.m.y г., 15:04.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              класика в жанра..

                              иди обяснявай за какво си трябва яип тунинг, ДОБЪР ЧИП ТУНИНГ
                              Last edited by ne0; d.m.y г., 15:53.

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment

                              Working...
                              X