Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво НЕ трябва да правите с вашата 145-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от VAN Покажи съобщение
    Направо ме хвърлихте в размисли с тази тема като се сетя колко често вкарвам в прекъсвач.
    Rado145QV пожелавам ти много безаварийни ........ с новия мотор.
    Колега до колкото разбирам от тая тема изцеждането до прекъсвач не е проблем ,а магистрално каране дълго време с МНОГО високи обороти
    Alfa romeo 145

    Comment


    • #47
      Да не забравяме, че говорим за 10 и повече годишни коли...
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #48
        Не може да се очаква друго при продължително каране с макс обороти.

        Не един приятел S класата я поръча без ограничител на скоростта. Мотора му и 550 к.с. 12 цилиндров. По принцип заводски са ограничени на 250 км. По магистралата той прави 310 км/ч и събаря скоростната кутия. Говоря за кола на по-малко от 5 години и обслужвана винаги в оторизиран сервиз на Мерцедес.

        Ако тази алфа беше ограничена на 190 или 200 км/ч вярвам, че нямаше да се получи така. Просто всяко нещо си има граница. И най-здравата кола можеш да я потрошиш за минути.

        Не искам до обиждам сега собственика на колата нито да го упреквам с нещо. Просто така ми дойде да дам този пример.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          За мен основната причина е маслото и после високите обороти. Колегата toni54, доколкото помня, беше сипал масло Титан и останалото се повтаря.

          Успех с новия мотор!
          sigpicex
          147Q2
          300bhp/606nm
          Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
            За мен основната причина е маслото и после високите обороти. Колегата toni54, доколкото помня, беше сипал масло Титан и останалото се повтаря.

            Успех с новия мотор!
            ами за такива изпълнения е хубаво да си с 10в60 масълце. Затова и аз не пека моята по магистралата(макар да няма общо с 16в моторите) с над 180. Като си караш с 10в40 след 90 градуса на маслото, не е ясно колко успешно маже!
            Отделно инженерният отдел на Хонда, говорейки за моторите дето слагат на Интеграта, споменаха че след 6000 оборота в техните мотори, силата на опъване на буталото надолу е по-голяма от силата на натиск от горенето на бензина. Та било особено важно за ония мотори дето на 9000 им е прекъсвача да са с усилени бутала в тази им част!


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #51
              е добре де това не е станало ей така изведнъж ...
              Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
              sigpic

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                е добре де това не е станало ей така изведнъж ...
                точно че толкова бързо става, че е все едно изведнъж... за съжаление!


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #53
                  Баш изведнъж е станало. Те писаха по-рано в темата, че вотора не е хлопал, не е тропам до последно.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #54
                    Малиии подобна слата не бях виждал все пак си е похвално да смажете така мотора на дроб сърма...инак, успех с новия мотор колеги и скорщно завръщане по родните пътища!
                    Last edited by StarChild; d.m.y г., 00:23.
                    Ex ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
                    FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Ей колко и се радвах на тая кола на срещите в БС...
                      Колега кат я оправиш пак да дойдеш.....
                      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                      Comment


                      • #56
                        Аз що не заковах мотор. Верно че след 180 колата харчеше кат ламя ама той бат Бобо си знае ралтата и благодарение на неговия чип не съм имал ядове да си джиткам лекичко с 230. Забравих само да добавя към маслото и чипа високо октановя бензин, ако карате с 95 шанса да стане туи е още по голям

                        Comment


                        • #57
                          На мен това не ми изглежда на блокирали мотовилкови лагери.
                          По-горе има споменато за ускоренията, които понася буталото.
                          Няма лети бутала, които да не се уморят във времето и в един момент да се откъснат от ушите.
                          Купувате си 10 годишна кола, която някой рацер е уморил достатъчно и един ден, хоппа-няма буталца при макс. обороти.
                          За тая работа си има ковани бутала.
                          Понасят около 3 пъти по-големи ускорения.

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Да. Я кажете какво беше маслото.

                            П.С. Това дали е от кофти масло или ангренажа се е скъсал по някаква причина? Някой дали е констатирал причината?
                            специалиста отсече.......
                            Със сигурност не се е скъсал ангренажа. Погледни състоянието на клапаните-в мотора е имало детонации. А и при тези обороти маслото става в състояние приигодно за пържене на картофки. И на консистенция и на температура.
                            Причината за мен не е в колата и в маслото.

                            Колега ако по принцип караш по този начин, не е лошо да помислиш за охлаждане на маслото и ползване на рейсинг масло. По чуждите форуми са изписали по темата. Едва ли си взел чисто нов двигател така че в каквото и състояние да е той сигурно е на над 150 000 така че очаквай при такова каране след година да получи същата травма. Другото над което може да помислите е чип.

                            Успех във въстановяването, Изпитал съм това чуство и знам че въобще не е приятноц
                            Last edited by fiore; d.m.y г., 07:09.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #59
                              аз не съм състезател или разбирач ама смятам че причината не е нито в колата нито в маслото нито в нещо подобно ... тоя оборотомер за тва има червена зона за да не се влиза или поне стои много време в нея , или смятате че за красота са оцветили в червено най-високите обороти ...

                              Comment


                              • #60
                                И какво става ако целия оборотен диапазон ти е в червено? (както е в случая)
                                Палиш и блокира
                                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                                www.ClassicCar-bg.com

                                Comment

                                Working...
                                X