Известие

Collapse
No announcement yet.

+0.5 бара!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • +0.5 бара!?

    Привет!!!Имам няколко въпроса на които нямам отговор и мисля да ги получа от вас!
    1-во +0.5 бара ли е тавана което може да понесе двигателя без да пострада (веднага),визирам моя 2.0 8в!?
    2-ро колко коня ще дотърчът още?
    3-то колко би излязла една операция за тези 0.5 бара в +
    Това е мерси предварително
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  • #2
    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    Привет!!!Имам няколко въпроса на които нямам отговор и мисля да ги получа от вас!
    1-во +0.5 бара ли е тавана което може да понесе двигателя без да пострада (веднага),визирам моя 2.0 8в!?
    2-ро колко коня ще дотърчът още?
    3-то колко би излязла една операция за тези 0.5 бара в +
    Това е мерси предварително
    Операцията ще излезе няколко хилядарки....4-5-6хил лв. + един много сериозен разход на бензин...

    Като коне предполагам още 35-40коня....

    извади 800-1000лв и си сложи едно азотче...Пръскай шотчета по 30-40коня докато даде фира двигателя..по-лесно е и пари ще спестиш
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

    Comment


    • #3
      Ок!!обаче неразбрах дали 0.5 бара е тавана без да се пипа нищо в самия двигател!?!?
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
        Операцията ще излезе няколко хилядарки....4-5-6хил лв. + един много сериозен разход на бензин...

        Като коне предполагам още 35-40коня....

        извади 800-1000лв и си сложи едно азотче...Пръскай шотчета по 30-40коня докато даде фира двигателя..по-лесно е и пари ще спестиш


        да на 0.5 е най голямото безопасно налягане

        сега ще говоря в цени

        генерация 600 лева ( неръждавейка )
        колектори 600 лева ( неръждавейка )
        монтаж -около 200-400 лева
        турбина 400-1200 лева с вграден уестгеит
        турбо пътищя с колена и кулер 600 лева ( около кулер 300 )
        блоуофф 100 - 400
        инжектори около 200 лева
        помпа 100-200
        бензинов регулатор 100

        ремап 400-800 + електроника
        принципно можеш първоначално само с аванс коректор и регулатор на горивото , ама не е ясно как ще се държи


        естественно не всичко се прави на куп , , примерно помпата ти може да държи на натягане , кулер можеш да вземеш от друга кола и така
        но после лесно се расрежда , една дебела планка и )
        Успех
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #5
          Мммдааа!!Нищо няма да се прави явно триите я тая тема
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Мммдааа!!Нищо няма да се прави явно триите я тая тема
            виш ме мене
            само където моята кола не е ежедневка , а е смо за кеф
            чесно казано и аз в началото незнаех колко ще ми излезе но ето фактите
            Но това което ти препоръчвам всичко това се прави на турбо автомобил много по лесно защото можеш да сменяш отделни детайли когато събереш финанси , и колата пак да върви а не да има престой с месеци в бокса
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #7
              на отговора ти ако си с т.с. 16в мотор има тех характеристики в аутоделта там конфигурацията е стрпен на сгъстяване 8,9:1 и турбо боост 0,7бара сетествено промяна на еук ,интеркоолер и тнт
              а подобен мотор имаше на бялата 75 незна подробности но колата се продаваше най-добре за съвети към него
              Last edited by traiko_89; d.m.y г., 00:16.
              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
              Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

              Comment


              • #8
                това замря ли като идея?
                до 0.4 бара мисля е разумно да се ползват оригиналните неща по колата. Въпроса е дали може така да се добави турбото? И като се добави после с регулатора за бензина да се повиши малко пръскането на бензина - за да не беднее. Оригиналната електроника мисля ще върши работа и инжекторите също!
                Мнения?
                Last edited by Furious 155; d.m.y г., 12:52.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  това замря ли като идея?
                  до 0.4 бара мисля е разумно да се ползват оригиналните неща по колата. Въпроса е дали може така да се добави турбото? И като се добави после с регулатора за бензина да се повиши малко пръскането на бензина - за да не беднее. Оригиналната електроника мисля ще върши работа и инжекторите също!
                  Мнения?
                  схемата която му предлагаш е сигурно убииство за мотора а и разхода на гориво които предвиждам е ....опустошителен общо взето това си го чел у нета някъде че ставало ма не става ко не вярваш пробваи

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                    схемата която му предлагаш е сигурно убииство за мотора а и разхода на гориво които предвиждам е ....опустошителен общо взето това си го чел у нета някъде че ставало ма не става ко не вярваш пробваи
                    аз затова питам - дали това може да стане и какво е необходимо?


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #11
                      най-лесно е да севиди какво правят профисионалистите като novitec i autodelta .така ще изчезнат мн от въпросите.
                      а инфо търсете в холандски ,руски и японски саитове.успех
                      Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                      Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                      Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
                        а инфо търсете в холандски ,руски и японски саитове.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от hristugena Покажи съобщение
                          в тоя форум като почнеш да пишеш глупости започват да отговарят, ама не пълно, а с недомлъвки...
                          ако питаш нещо - обкновено хората които знаят не им се занимава да обясняват....та затова написах глуспости да видим кой какво ще сподели....
                          кое и как може и кое и как не може да стане щото видиш ли ето това няма да издържи или еди кое си няма да може да се регулира....


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #14
                            Аз немога да разбера шо се занимавате с глупости
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              в тоя форум като почнеш да пишеш глупости започват да отговарят, ама не пълно, а с недомлъвки...
                              ако питаш нещо - обкновено хората които знаят не им се занимава да обясняват....та затова написах глуспости да видим кой какво ще сподели....
                              кое и как може и кое и как не може да стане щото видиш ли ето това няма да издържи или еди кое си няма да може да се регулира....
                              в тоя форум никога нее имало и наи вероятно няма да има компетентна тема по простата причина че всеки втори е наясно с тея раоти и е над тях освен това тея въпроси драги не се задават на места като това а на далеч по професионални арени и последното което искам да ти кажа .... регулират се карбуратори и делка тука не си говорим за връщане 20 години назад все пак нали

                              Comment

                              Working...
                              X