Известие

Collapse
No announcement yet.

как бързо и сами да си пооправим дросела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
    И според мен е добре да се обработи и колектора ама свалянето е малко по трудоемко. Иначе съм силно "ЗА" и той да мине процедурата !
    Ам той е пластмасов при 156 1,8 и 2,0 а и при 1,6-199 и с променлива дължина та не е много добре да се бара че ще вземе да запече нещо вътре клапата която сменя пътя на потока и става по сле
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      Ам той е пластмасов при 156 1,8 и 2,0 а и при 1,6-199 и с променлива дължина та не е много добре да се бара че ще вземе да запече нещо вътре клапата която сменя пътя на потока и става по сле
      Хм...при мен е алуминиев...за пласмасовите не говоря те идват толкова гладки че са супер ....кои 1,6 са с пласмасов да си купя такъв ако става де !?
      NESH
      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
        Хм...при мен е алуминиев...за пласмасовите не говоря те идват толкова гладки че са супер ....кои 1,6 са с пласмасов да си купя такъв ако става де !?
        Ти ще си го купиш но кой ще ти управлява промяната на дължината на колектора тярвба да сменяш ЕКУ-то което мисля е доста трудно и не съм сигурен дали става.
        А иначе от морга не е проблем да се намери.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #34
          Обработването на колектора може да намали мощността . Грапавините по вътрешната повърхност допринасят за някакво завихряне и по-бързото пълнене на двигателя с въздух.

          Колеги, да ви попитам нещо - като сваляте дросела, после налага ли ви се да обезвъздушавате охладителната система(все пак, дросела е свързан с маркучи за въпросната...).

          http://forum.italauto-bg.net/index.php
          2.0 20v 182A1.000 HGT Engine
          *Stage 2 Cold Air Intake

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Trojaneca Покажи съобщение
            Колеги, да ви попитам нещо - като сваляте дросела, после налага ли ви се да обезвъздушавате охладителната система(все пак, дросела е свързан с маркучи за въпросната...).
            Охлаждането на дросела е в посока водна помпа към разширително казанче и не се вкарва въздух в охладителната система....естествено не трябва маркуча от водната помпа да се оставя да виси надолу защото и това може стане.
            NESH
            156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
              Охлаждането на дросела е в посока водна помпа към разширително казанче и не се вкарва въздух в охладителната система....естествено не трябва маркуча от водната помпа да се оставя да виси надолу защото и това може стане.

              Мерси колега, днеска ще го подхвана тоя дросел...само да намеря някакви скобички, да хвана маркучите след монтажа, че стоковите скоби са отврат.

              http://forum.italauto-bg.net/index.php
              2.0 20v 182A1.000 HGT Engine
              *Stage 2 Cold Air Intake

              Comment


              • #37
                Вече от двайсетина дни наблюдение мога да кажа, че премахването на водното отопление на дросела дори в сутрините с отрицателни температури не е повлияло на студеният старт или на карането до нормална работна температура.Дори за джиткането само в града почти винаги с незагряла кола смея да твърдя че бавно ми се смъква резервоара, но докато не го засека не смея да го кажа смело
                NESH
                156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                Comment


                • #38
                  [QUOTE=Trojaneca;369537]Обработването на колектора може да намали мощността . Грапавините по вътрешната повърхност допринасят за някакво завихряне и по-бързото пълнене на двигателя с въздух.

                  Дабе толкова вреди че на 156 2,0 им вземам по половин кола това не е карбуратор а пълна инжекция с циклично действие която пръска в доста затоплена среда (зад смукателния калпан)
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #39
                    [QUOTE=Novachev;372341]
                    Първоначално публикувано от Trojaneca Покажи съобщение
                    Обработването на колектора може да намали мощността . Грапавините по вътрешната повърхност допринасят за някакво завихряне и по-бързото пълнене на двигателя с въздух.

                    Дабе толкова вреди че на 156 2,0 им вземам по половин кола това не е карбуратор а пълна инжекция с циклично действие която пръска в доста затоплена среда (зад смукателния калпан)
                    Тъкмо ми беше на чалъм като се видяхме, трябваше да направим тая гимнастика, че ми е любопитно....днеска взех пилнатата глава, портнаха ми и колекторите, ще ръчна малко и дросела, но това едно по едно, щото мисля че ако направя всичко накуп и трудно ще хвана разликата, кое какво, и колко....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #40
                      ....
                      Last edited by nesh; d.m.y г., 23:23.
                      NESH
                      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                        и кво време даваш по г-тек ?
                        Днес си замерих колата в 3 старта: най-добро от 3300 оборота до към 7500 /без цедак на 8000 дори на първа/
                        даде 9,16 сек до 100 и 16,86 сек на 1/4 миля с терминална скорост 86 мили в час /изходна на 400м 137-138км/ч /.....за 1,6 атмосверка доста прилично ! Имаше малко багажи ама най-големият бях аз .....100+ оки живо тегло
                        NESH
                        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                          Днес си замерих колата в 3 старта: най-добро от 3300 оборота до към 7500 /без цедак на 8000 дори на първа/
                          даде 9,16 сек до 100 и 16,86 сек на 1/4 миля с терминална скорост 86 мили в час /изходна на 400м 137-138км/ч /.....за 1,6 атмосверка доста прилично ! Имаше малко багажи ама най-големият бях аз .....100+ оки живо тегло
                          Доста добро време, като се има в предвид килограмите на колата и двигателя

                          P.S Последно направих абсолютно същите резултати с моято кола, но тогава скъсах болтове на маховиха и бях с ужасен старт и незнам доколко колата е била на 100%.
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Comment

                          Working...
                          X