If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И според мен е добре да се обработи и колектора ама свалянето е малко по трудоемко. Иначе съм силно "ЗА" и той да мине процедурата !
Ам той е пластмасов при 156 1,8 и 2,0 а и при 1,6-199 и с променлива дължина та не е много добре да се бара че ще вземе да запече нещо вътре клапата която сменя пътя на потока и става по сле
Ам той е пластмасов при 156 1,8 и 2,0 а и при 1,6-199 и с променлива дължина та не е много добре да се бара че ще вземе да запече нещо вътре клапата която сменя пътя на потока и става по сле
Хм...при мен е алуминиев...за пласмасовите не говоря те идват толкова гладки че са супер ....кои 1,6 са с пласмасов да си купя такъв ако става де !?
NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Хм...при мен е алуминиев...за пласмасовите не говоря те идват толкова гладки че са супер ....кои 1,6 са с пласмасов да си купя такъв ако става де !?
Ти ще си го купиш но кой ще ти управлява промяната на дължината на колектора тярвба да сменяш ЕКУ-то което мисля е доста трудно и не съм сигурен дали става.
А иначе от морга не е проблем да се намери.
Обработването на колектора може да намали мощността . Грапавините по вътрешната повърхност допринасят за някакво завихряне и по-бързото пълнене на двигателя с въздух.
Колеги, да ви попитам нещо - като сваляте дросела, после налага ли ви се да обезвъздушавате охладителната система(все пак, дросела е свързан с маркучи за въпросната...).
Колеги, да ви попитам нещо - като сваляте дросела, после налага ли ви се да обезвъздушавате охладителната система(все пак, дросела е свързан с маркучи за въпросната...).
Охлаждането на дросела е в посока водна помпа към разширително казанче и не се вкарва въздух в охладителната система....естествено не трябва маркуча от водната помпа да се оставя да виси надолу защото и това може стане.
NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Охлаждането на дросела е в посока водна помпа към разширително казанче и не се вкарва въздух в охладителната система....естествено не трябва маркуча от водната помпа да се оставя да виси надолу защото и това може стане.
Мерси колега, днеска ще го подхвана тоя дросел...само да намеря някакви скобички, да хвана маркучите след монтажа, че стоковите скоби са отврат.
Вече от двайсетина дни наблюдение мога да кажа, че премахването на водното отопление на дросела дори в сутрините с отрицателни температури не е повлияло на студеният старт или на карането до нормална работна температура.Дори за джиткането само в града почти винаги с незагряла кола смея да твърдя че бавно ми се смъква резервоара, но докато не го засека не смея да го кажа смело
NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
[QUOTE=Trojaneca;369537]Обработването на колектора може да намали мощността . Грапавините по вътрешната повърхност допринасят за някакво завихряне и по-бързото пълнене на двигателя с въздух.
Дабе толкова вреди че на 156 2,0 им вземам по половин кола това не е карбуратор а пълна инжекция с циклично действие която пръска в доста затоплена среда (зад смукателния калпан)
Обработването на колектора може да намали мощността . Грапавините по вътрешната повърхност допринасят за някакво завихряне и по-бързото пълнене на двигателя с въздух.
Дабе толкова вреди че на 156 2,0 им вземам по половин кола това не е карбуратор а пълна инжекция с циклично действие която пръска в доста затоплена среда (зад смукателния калпан)
Тъкмо ми беше на чалъм като се видяхме, трябваше да направим тая гимнастика, че ми е любопитно....днеска взех пилнатата глава, портнаха ми и колекторите, ще ръчна малко и дросела, но това едно по едно, щото мисля че ако направя всичко накуп и трудно ще хвана разликата, кое какво, и колко....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Днес си замерих колата в 3 старта: най-добро от 3300 оборота до към 7500 /без цедак на 8000 дори на първа/
даде 9,16 сек до 100 и 16,86 сек на 1/4 миля с терминална скорост 86 мили в час /изходна на 400м 137-138км/ч /.....за 1,6 атмосверка доста прилично ! Имаше малко багажи ама най-големият бях аз .....100+ оки живо тегло
NESH
156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap
Днес си замерих колата в 3 старта: най-добро от 3300 оборота до към 7500 /без цедак на 8000 дори на първа/
даде 9,16 сек до 100 и 16,86 сек на 1/4 миля с терминална скорост 86 мили в час /изходна на 400м 137-138км/ч /.....за 1,6 атмосверка доста прилично ! Имаше малко багажи ама най-големият бях аз .....100+ оки живо тегло
Доста добро време, като се има в предвид килограмите на колата и двигателя
P.S Последно направих абсолютно същите резултати с моято кола, но тогава скъсах болтове на маховиха и бях с ужасен старт и незнам доколко колата е била на 100%.
Comment