Известие

Collapse
No announcement yet.

как бързо и сами да си пооправим дросела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • как бързо и сами да си пооправим дросела

    Какво да правим в тези студени дни освен да отидем на гости при познати от сервиз със едно дроселче в ръка Та аз си купих едно за целта, бормашина с накрайник "главина от много шкурки" /ще пусна снимки/ и много внимание към това което се прави. Ако си вземете единдросел ще видите че от страна към колектора гарнитурата оформя допирната част....и от стената на дросела до гарнитурата са 0,8-0,9мм намаляващи отвора. Пускате главинката вътре и с много алуминиев прах летящ навякъде отстранявате внимателно и равномерно до ръба на гарнитурата материала....от там близо 1,6-1,7мм се увеличава диаметъра. Накрая се полира до огледален блясък с почти нулев натиск върху стените. После обърнах отпред....две неща "дразнят" ламинарният въздушен поток : големият дебел грозен ръб още на входа и една немалка гърбица навътре. Като се отвори клапата на дросела и се погледне отдалеч гърбицата направо изкривява до елипса втрешността на дросела. Та гърбицата и отнемането на 0,7-0,8мм от стена си е операция както от другата страна. Но входният ръб след 5 минутна безрезултатна заигравка го изтъних с полуобла пила.....от вътрешна страна разбира се накрая пак си минах до огледален блясък от-до и стана като хромирано! Монтираха ми дросела и цели 5 секунди ми трябваха да реша да шунтирам отоплението му след като ми обясниха за какво служат тръбичките.....всички оптимизиращи решения гледат как да ползват по-студени флуиди в автомобила /кулери, радиатори, water-spray системи/ а защо са пуснали 70-80 градуса вода да минава през дросела и да нагрява входящият въздух не разбирам /прецаква се цялата идея за термощитове и изолирани филтърни кутий/. Шунтирането на водата стана много лесно ....металната тръбичка успоредно на бензиновата шина огъвате в посока към двигателят,за да я стига маркуча за горещата вода нормално и ги свързвате /+метална скоба разбира се/. Накичих всичко и излязох на разходка....само ще ви кажа че отзивчивостта на мотора и развъртането му се подобриха повече отколкото след чипването. G-Teck-а ми не е в мен, но колата се набира като нервна Honda VTEC. Пиша тези редове не за да давам съвети а да споделя, че описаните горе дейности ме впечатлиха повече от чип+JR Filter..... Думите с които мога да я опиша сега са: "....и стана една много нервна италиянска кучка...."
    Last edited by nesh; d.m.y г., 00:18.
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

  • #2
    а за какво служи отоплението на дросела.
    точка

    Comment


    • #3
      и аз си го мислих това, но не ми се беше избистрило като изпълнение . .

      Браво чакаме снимките!
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
        Какво да правим в тези студени дни освен да отидем на гости при познати от сервиз със едно дроселче в ръка Та аз си купих едно за целта, бормашина с накрайник "главина от много шкурки" /ще пусна снимки/ и много внимание към това което се прави. Ако си вземете единдросел ще видите че от страна към колектора гарнитурата оформя допирната част....и от стената на дросела до гарнитурата са 0,8-0,9мм намаляващи отвора. Пускате главинката вътре и с много алуминиев прах летящ навякъде отстранявате внимателно и равномерно до ръба на гарнитурата материала....от там близо 1,6-1,7мм се увеличава диаметъра. Накрая се полира до огледален блясък с почти нулев натиск върху стените. После обърнах отпред....две неща "дразнят" ламинарният въздушен поток : големият дебел грозен ръб още на входа и една немалка гърбица навътре. Като се отвори клапата на дросела и се погледне отдалеч гърбицата направо изкривява до елипса втрешността на дросела. Та гърбицата и отнемането на 0,7-0,8мм от стена си е операция както от другата страна. Но входният ръб след 5 минутна безрезултатна заигравка го изтъних с полуобла пила.....от вътрешна страна разбира се накрая пак си минах до огледален блясък от-до и стана като хромирано! Монтираха ми дросела и цели 5 секунди ми трябваха да реша да шунтирам отоплението му след като ми обясниха за какво служат тръбичките.....всички оптимизиращи решения гледат как да ползват по-студени флуиди в автомобила /кулери, радиатори, water-spray системи/ а защо са пуснали 70-80 градуса вода да минава през дросела и да нагрява входящият въздух не разбирам /прецаква се цялата идея за термощитове и изолирани филтърни кутий/. Шунтирането на водата стана много лесно ....металната тръбичка успоредно на бензиновата шина огъвате в посока към двигателят,за да я стига маркуча за горещата вода нормално и ги свързвате /+метална скоба разбира се/. Накичих всичко и излязох на разходка....само ще ви кажа че отзивчивостта на мотора и развъртането му се подобриха повече отколкото след чипването. G-Teck-а ми не е в мен, но колата се набира като нервна Honda VTEC. Пиша тези редове не за да давам съвети а да споделя, че описаните горе дейности ме впечатлиха повече от чип+JR Filter..... Думите с които мога да я опиша сега са: "....и стана една много нервна италиянска кучка...."
        За каква кола говориш? Къде го това отопление на дросела? Гледам, че 156 караш. А тя няма такова?!?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          За каква кола говориш? Къде го това отопление на дросела? Гледам, че 156 караш. А тя няма такова?!?
          Карам 156-ца 1,6TS и на самият дросел отгоре минават 2 маркуча по 16-18мм от които единият тръгва от водната помпа ,минава през дросела и се включва в една метална шина /боядисана в черно/ успоредна на бензиновата шина , и влиза в разширителното казанче с антифриза.....само че вече не минава промен през дросела и се случват едно много приятни моменти при пускането на съединителя......а съм със седемнайски 215/50/17
          NESH
          156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
            Карам 156-ца 1,6TS и на самият дросел отгоре минават 2 маркуча по 16-18мм от които единият тръгва от водната помпа ,минава през дросела и се включва в една метална шина /боядисана в черно/ успоредна на бензиновата шина , и влиза в разширителното казанче с антифриза.....само че вече не минава промен през дросела и се случват едно много приятни моменти при пускането на съединителя......а съм със седемнайски 215/50/17
            Мхм. При мен това маркуче отива директно в казанчето.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Брей със тия TS-и 1,6 летите е ..... 17-ките викаш на телове ги прайш
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Брей със тия TS-и 1,6 летите е ..... 17-ките викаш на телове ги прайш
                Само да хвана някои топъл ден /и да си купя малко свободно време/ и ще направя клип с G-TECK-а на 400метра........нека техниката сама говори за себе си
                NESH
                156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                Comment


                • #9
                  Айде чакаме! От мене имаш браво за клипчето предварително И снимките кога ще ги качиш за дросела?
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    а за какво служи отоплението на дросела.
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • #11
                      да бе верно,?
                      alfa romeo 145 1.6 t.s.
                      alfa romeo alfeta gtv 2000

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        а за какво служи отоплението на дросела.
                        Не ме питайте мен,защото единствено мога да предполагам Едно време на карбураторните и моно-инжекционни системи пускаха зимно време отопление, защото гориво-въздушната смес /бензиновата мъгла/ по-точно част от нея "лепне" по стените на карбуратора/моно-карбуратора . Затова ако се сещате имаше на старите коли преди въздушният филтър клапа "студен въздух/топъл въздух" и топлият се вземаше от металният термощит над колекторите обикновено. Но тук имаме пълен многоточков инжекцион и тези логики не важат...така че и на мен ми е изтересно защо ?!
                        Last edited by nesh; d.m.y г., 11:18.
                        NESH
                        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                        Comment


                        • #13
                          Защото, може да се обледени през зимата вътре самия дросел и да залепне.
                          Заради много високата скорост на въздушния поток при каране извънградско с постоянна скорост.

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • #14
                            Значи едно рестрикторче на водата ще му подейства положително...
                            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                              Значи едно рестрикторче на водата ще му подейства положително...
                              Ти поне караш БМВ-та /другата ми страст/ и знаеш голяма част от моторите им колко са изпомпани ....не съм видял Бумер или Ауди с подгряване на дросела,а и влагата се поема от въздушният филтър до голяма степен. Дори тези коли които са правени за екстремни условия /Волво и Сааб/ нямат.......
                              NESH
                              156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                              Comment

                              Working...
                              X