Известие

Collapse
No announcement yet.

как бързо и сами да си пооправим дросела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега, пусни малко снимки на този дросел, да видя какви си ги вършил...че и на мен ми е мерак да си поиграя малко с него. А за рестриктора на вода - не може ли да се ползва обикновено кранче, което да стои в отворено положение през зимата?

    http://forum.italauto-bg.net/index.php
    2.0 20v 182A1.000 HGT Engine
    *Stage 2 Cold Air Intake

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Trojaneca Покажи съобщение
      Колега, пусни малко снимки на този дросел, да видя какви си ги вършил...че и на мен ми е мерак да си поиграя малко с него. А за рестриктора на вода - не може ли да се ползва обикновено кранче, което да стои в отворено положение през зимата?
      Днес си мислех за рестриктор и мисля че ще работи, но имам само едно опасение.....в моят вариант водната помпа на входа и изхода е еднакво количество вода ,а с рестриктор ще й се наложи да изкарва доста по голямо количество...не знам дали това натоварване няма да я прецака? Да не се окаже че за някои и друго конче ще преебем водна помпа недай си боже да се прегрее някои мотор!
      NESH
      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

      Comment


      • #18
        и кво време даваш по г-тек ? относно процедурата по всмукателя :добра е но до време
        alfa 164 t.s ex
        tipo 2,0 16v turbo ex
        opel astra amnesia ex
        megane 2 ex
        alfa 159 jtd ех
        audi A6/S TQ 330+
        audi a4 b5 1,8 TQ 500++
        alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

        Comment


        • #19
          Бързо нарисувана снимката на шината къде е преместена. С жълт пунктир е къде беше шината, а стрелката е посоката в която я изместих, за да се включи в нея маркуча с горещата вода от водната помпа. Изходите на дросела още са отворени.

          Инструментите са нормални, като главината е с 120 шкурка така че да сваля и полира,иначе трябваше да взема 2 накрайника с различни размери което също е решение.

          NESH
          156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
            Само да хвана някои топъл ден /и да си купя малко свободно време/ и ще направя клип с G-TECK-а на 400метра........нека техниката сама говори за себе си
            Верно добре ще е да направиш, аз също отдавна се каня да си го закача тоя Джитек и да видя резултати, така поне ще имам някаква база за сравнение......
            Иначе поздравления за гимнастиката която си направил, и която така любезно си споделил с нас......не знам дали дросела на 1.6 се отличава от тоя на 2.0, но мисля аз да пробвам същото при първото ми свободно време......колко време ти отне пиленето......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Там където е 1мм се сваля по целият диаметър на дросела и се изравнява с гарнитурата /където е контакта с колектора/ ,а там където е 2мм е голямата грозна гърбица с някакъв ръб от матрицата.....тя просто се отнема до добиване на пълна окръжност вътре!


              На входа положението е същото,само че е по дълбоко и се обработва повече време .....вътрешната страна на входа /последните 20-25мм/ се изпиляват на макс така че челният ръб почти да изчезне,като материалът се отнема само от вътрешна страна !!! После се полира до блясък!
              NESH
              156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

              Comment


              • #22
                Добре де не съществува ли риск да повредиш пеперудата...
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Добре де не съществува ли риск да повредиш пеперудата...
                  Чесно казано така смело я натисках пеперудата че се лъсна като злато и изчезнаха всякакви грапавини от нея! Вся пак накрайника е с залепени шкурки и не завършва с метал....мааалко се огъва и само полира отпред. НО....много важно там където ляга пеперудата не се докосва с шкурките.....ако се отвори дори и малък процеп между "затворена" пеперуда и алумина на дросела ще си прецакате свободните обороти....направо може дросела за боклука да стане! Така че се работи само на затворено положение !!!
                  NESH
                  156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                  Comment


                  • #24
                    Колко време ти отне, че ми се чини че е деликатна операция.....
                    И между другото преди малко се видях с едни дето мисля че доста чуват петела по двигателите, и те коментираха че специално на входящите колектори е добре да има леки грапавини, за да се получело по добро смесване на бенза с въздуха.......завихрял се повече и прочее......което на теория обезмисля полирането на колекторите при портването, или поне аз така си го обяснявам......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Колко време ти отне......
                      ......не повече от 30-40 мин,без демонтирането и монтирането
                      NESH
                      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Колко време ти отне, че ми се чини че е деликатна операция.....
                        И между другото преди малко се видях с едни дето мисля че доста чуват петела по двигателите, и те коментираха че специално на входящите колектори е добре да има леки грапавини, за да се получело по добро смесване на бенза с въздуха.......завихрял се повече и прочее......което на теория обезмисля полирането на колекторите при портването, или поне аз така си го обяснявам......
                        Ферарист при нас клапата не е както при него, а аз мисля премахването на острите ръбове влияе благоприятно на запълването на цилиндрите със въздух ( но подобрението е минимално). А и при карбураторите не е добре да са идеално лъснати колекторите защото има едни такива явления при които бензина започва кондензира по колектора и понеже е много гладък когото въздуха минава не може да го "увлече" със себе си в цилиндъра.
                        Но при инжекциона впръскването на горивото става зад смукателния клапан където и температурата е подходяща и вихрите които се получават от постъпването на въздуха в цилиндрите са подходящи.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          Ферарист при нас клапата не е както при него, а аз мисля премахването на острите ръбове влияе благоприятно на запълването на цилиндрите със въздух ( но подобрението е минимално). А и при карбураторите не е добре да са идеално лъснати колекторите защото има едни такива явления при които бензина започва кондензира по колектора и понеже е много гладък когото въздуха минава не може да го "увлече" със себе си в цилиндъра.
                          Но при инжекциона впръскването на горивото става зад смукателния клапан където и температурата е подходяща и вихрите които се получават от постъпването на въздуха в цилиндрите са подходящи.
                          Да де, но при нас има един метален преходник към вх колектори, където до началото на дюзите линеино има поне 7-8 сантиметра.....за тоя участък????
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #28
                            Е то там може да изгладиш ръба щото има ръб но е добре е да се премехне презастъпването на колектора и главата и стърчащите части от гарнитурата между колектора и главата от вътрешна страна тогава има ефект гарантирам макар и малък.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                              Е то там може да изгладиш ръба щото има ръб но е добре е да се премехне презастъпването на колектора и главата и стърчащите части от гарнитурата между колектора и главата от вътрешна страна тогава има ефект гарантирам макар и малък.
                              И според мен е добре да се обработи и колектора ама свалянето е малко по трудоемко. Иначе съм силно "ЗА" и той да мине процедурата !
                              NESH
                              156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                              Comment


                              • #30
                                E аз на резервната глава това направих, преди да я дам да и отвеят някоя десета, другата седмица ще я взимам и като я сложа ще видя дали има ефект.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X