Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде ми Жълтото Кони!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз реално ги карам или на най-меката настройка или на най-твърдата, при най-меката пак има леко загатване за скърцане понякога (но дори и при най-меката пак е по-твръдо от стандартен амортисьор). Единият горен е TRW на има няма 15к км. Стаб. щанга е на 4-5к км сменена с оригинална та и нея я изключвам. Не мога да си го обясня, с увеличаването на твърдостта на амортисьора скърцането се увеличава, което би значело да е от тампона на амортисьора, би трябвало там да се увеличава повечко усилието...
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #32
      И аз нямам
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #33
        Също нямам.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Виж колко ти е луфта на тампоните на амортисьорите,много е възможно да са се скъсали.
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment

          Working...
          X