Първоначално публикувано от Perdaha
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
малко инфо за помощ АР 145 1.3 Боксер
Collapse
X
-
Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
-
аз затова пуснах тук тема да чуя малко отоговори от знаещи хора ..понеже ми беше казано че ще си качи кончетата с 20 тина поне след слагането на такива карбове и че само махам моята инжекция и слагам карбовете с историиките си..Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщениеаз затова пуснах тук тема да чуя малко отоговори от знаещи хора ..понеже ми беше казано че ще си качи кончетата с 20 тина поне след слагането на такива карбове и че само махам моята инжекция и слагам карбовете с историиките си..Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщениеаз затова пуснах тук тема да чуя малко отоговори от знаещи хора ..понеже ми беше казано че ще си качи кончетата с 20 тина поне след слагането на такива карбове и че само махам моята инжекция и слагам карбовете с историиките си..ама успех все пак
ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
Alfa Romeo 145 3.0V6
Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6
Comment
-
Благодаря ви колеги аз разбрах че и карбове 40 не пасват на моя мотор колегата който ми ги продава каза че стават ама добре че се консултирах с хората които ще ги слагат...
Еми няма как раздт ми се разни идеи ама...добре че първо питам все пак затова е форума и е полезенAlfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщениеИ с карбораторите ще береш ядови колега,остават едни отвори на главите(кьдето са били дюзите).Та мисьлта ми беше че, ще има преправяне малко ,карбовете не пасват добре на главитеама успех все пак
Тука се изказа неподготвен. На 3-та серия 33-ка всички глави са с хедравлични повдигачи и главите за 1.3, 1.5 и 1.7 8V са абсолютно еднакви. Без значение дали мотора е с карбове или инжекцион. Всичките глави имат зарези за дюзи. Но ако да речем си с карбове, фланеца между главата и карбуратора запушва зареза на главата за дюза и така си излизат от завода колите.
---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:21 ----------
Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщениеБлагодаря ви колеги аз разбрах че и карбове 40 не пасват на моя мотор колегата който ми ги продава каза че стават ама добре че се консултирах с хората които ще ги слагат...
Еми няма как раздт ми се разни идеи ама...добре че първо питам все пак затова е форума и е полезен
Като цяло пак ти казвам, с карбове или с инжекция тоя мотор е едни и същи коне при 1.3 и не виждам смисъл от цялото начинание.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщениеПо написаното колега разбирам,примерно че може без проблем да се сложи блок от 1.7 8в,на 1.3 8в ....Правилно ли съм разбрал...?1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщениеОк ,само още един въпрос който възникна така в мен ,този блок трябва да е от 33-ка щото 145 нямат 1.7 8В а главите не са ли различни на 145 и 33-ката всмисъл може ли да стане блок 1.7 8в от 33-ка на 145 1.3 8в ?
Без проблем можеш да използваш твоите глави от 145-цата.
Общо взето всеки 1.7 ти върши работа БЕЗ най-първите и най-последните модификации.
Най-първите са с глави с механични повдигачи и за карбуратори, а най-последните са 16в, но и двата вида са редки и лесно се отличават....в сглобено състояние
Това важи в случай, че се спреш на вариант 1.7 8в със закупуване на минимален брой части.
Спри се на една конфигурация и започни да набавяш части!
Ние ще помагамеКой с части, кой с инфо...
1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
колеги здравейте дойде време да ползвам пак темата и да не отварям друга ще пиша тук
от няколко дена ми прави впечатление странно нещо,това се появява при първо палене или когато е стояла повечко време лампата за маслото изгасва 3-4-5 сек. след другите....дали маслената помпа почва да дава фира или може нещо датчик да се ебава...?
Благодаря на всички предварително...Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщениеколеги здравейте дойде време да ползвам пак темата и да не отварям друга ще пиша тук
от няколко дена ми прави впечатление странно нещо,това се появява при първо палене или когато е стояла повечко време лампата за маслото изгасва 3-4-5 сек. след другите....дали маслената помпа почва да дава фира или може нещо датчик да се ебава...?
Благодаря на всички предварително...
Затова другия пт си купи филтър с клапанче и няма да го имаш този проблем156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Благодаря колега,наистина скоро мн скоро смених маслото ма тоя път в сервиза на Алфа че сменях и на скоростната кутия и т.н.и че не съм го купувал аз ми те си ми сложиха....ии възможно е да е някакъв друг от предния щото сякаш имаше малко разлика от стария...Alfa 145 1.4 t.s
Comment
Comment