Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос при чипната 145
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеа дали мапера знае какво прави ???? повярвай ми добър мапер мойе дова да го поправи...
бравото ми е на 2.2 бара и не приплъзва
Comment
-
При нашите турбини управлението на налягането е чисто механичноЗатова е така.
@vsd
Не знам какъв зверски ремап трябва да му направят на тоя мотор, че ЧИСТО НОВ съединител да не издържи
@Нено
Кажи ся с какъв софуер управляваш турбината, че държи такова налягане_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеПри нашите турбини управлението на налягането е чисто механичноЗатова е така.
http://luchi.bg/ Парапети
Comment
-
Неуспях да намеря темата която търсих, но намерих подобна
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%F0%E5%F1%E5
Аз смених съединител, Но Само феродов диск и проблема е същия....
Аз неразбрах какво точно си сменил...
Лично мое мнение е че проблема ти идва от Демфера....
При мен тресе, не много, но се усеща и то само след 3-та, и само от 2000-3000об.(приблизително, там където ти е макс въртящ момемнт)
п.п. Аз доста често го загрявам, (да не кажа паля) и пак само тресе, НЕпарзаля !http://luchi.bg/ Парапети
Comment
-
Първоначално публикувано от DiabL0 Покажи съобщениекакво имаш в предвид с това?_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от DiabL0 Покажи съобщениеНеуспях да намеря темата която търсих, но намерих подобна
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F2%F0%E5%F1%E5
Аз смених съединител, Но Само феродов диск и проблема е същия....
Аз неразбрах какво точно си сменил...
Лично мое мнение е че проблема ти идва от Демфера....
При мен тресе, не много, но се усеща и то само след 3-та, и само от 2000-3000об.(приблизително, там където ти е макс въртящ момемнт)
п.п. Аз доста често го загрявам, (да не кажа паля) и пак само тресе, НЕпарзаля !
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение@vsd
Не знам какъв зверски ремап трябва да му направят на тоя мотор, че ЧИСТО НОВ съединител да не издържи
@DiabL0
trustworthy има предвид че на нашите турбини налягането не се контролира от компа и затова не може да се пипа при ремап. На jtd100 което го има в бравото, налягането се контролира от еку-то, както и на jtd 115, 110 и т.н.FIAT Bravo 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеАми помисли как с ремап може да се вдигне налягането на турбина с механично управление на буустаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеМоже с ръчно настройване на турбинатаАко го пребъркаш Нено, сигурно ше му изпопадат една шепа рапидки от джобовете
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеСя що издаваш неща от 'кухнята'Ако го пребъркаш Нено, сигурно ше му изпопадат една шепа рапидки от джобовете
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
Comment