Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и моята сдаде.. R.I.P. my 145 QV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Може ли освен обеднена смес,при4ината да е и лошо мазане на мотора,особено в тези обороти?Все пак моята като я уморихме си беше хем с 4ип,хем на 100 октана,с 4исто ново масло и свещи,и пак стана белята,явно при4ините са едни и същи при вси4ки,въпроса е какви са?Не мисля 4е е само от бедната смес!
    GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

    Comment


    • #47
      Точно там е проблема за мен !!! в мазането. който и каквито чипове да си говори
      146 Turbo

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
        Точно там е проблема за мен !!! в мазането. който и каквито чипове да си говори
        Чипа помага за правилното хранене, но и мазането е проблем...прав си!
        От гледане и мерене на заминали валове става ясно, че проблемни са 3-та основна и 2-ра и 3-та биелни шийки!
        Явно точно там е най-голям товарът-в средата на вала.

        Ето Ви едно интересно инфо за плюсовете на боксера срещу т. спарка:

        1)Боксерът има по-къс вал, което значи, че по-трудно се криви, по-малко се износва(от опит знам) и по-добре се маже!

        2)Боксерът има компактен блок и хода на буталата е къс за разлика от т.спарковете с изключение на 1.4т.с, което води до по-малкото товарене и на биелите и на коляновия вал!

        3)Боксерът има по-къси разпределителни валове от всеки т.спарк, което намалява вероятността някой от тях да се изкриви......просто и смешно можеби звучи, но е по-лесно да изкривиш или счупиш дълга пръчка отколкото къса!

        4)Боксерът има по-малки глави(по площ) от т.спарка, което значи, че теоретично отклонението от равнинност при еднакво дълго ползване и натоварване би било по-малко!
        Същото важи и за двете страни на блока на боксера!

        Така мога да продължа поне до точка 10! Но вече смятам Ви е ясно защо липсват темите за гръмнали боксери!
        Поздрави на всички и извинете за лирическото отклонение, но правя реклама на Боксер раздела
        Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 23:39.
        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
        и делта

        Comment


        • #49
          нема гръмнали боксери - щот не си питал мене хихихихихии
          alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

          Comment


          • #50
            Май това е достаъчно,по добре да спрем,щот ша се включат хората с чиповете,да казват че не е от мазането а от бедна смес.Аз вярвам на това което виждам-а именно фактите:настройките ми бяха много добри!МАслото-Сеянийка,ама аз пове4е и няма да слагам същото.всеки си носи глава на раменете.Истината е 4е този двигател е Пиклив и не се държи добре на големи натоварвания.Казвали са ми го къдърни майстори от разли4ни места.Колите са си красиви,но мотора не еособено.....аиде спирам до тук.
            PS:ЗА мен е важен фактор характеристиките на маслото и също това да се следят темп.и налягане при такива издувания за дълго време.Малко от нас предполагам слагат дат4ици.Но в този слу4ай те са необходимост
            GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Ivo Skoklev Покажи съобщение
              Май това е достаъчно,по добре да спрем,щот ша се включат хората с чиповете
              Хората с чиповете са прави, че мапването е важно, но никой дето би ти правил чипа не би ти казал за всички останали проблеми конкретно на 4-рка редовак изминал 200 000 km.
              Мене ако питате кола над 100 000 km няма полза да се мапва! Това само би отложило краят!
              Мапването на стар малолитражен двигател освен, че е скъпо като гръмне ремонтът му не е по-евтин! Пък и една кола за да се мапва то се има предвид че ще се юрка здраво........за това въобще не е ясно дали хубавият чип отлага снимките от първия пост при положение, че двигателят е имал проблеми преди мапването и то не със самият мап
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #52
                за гръмнали боксери питаите и мене но един от колегите го е казал точно,,колата на външен вид е хубава но на двигатели е
                алфа 145 1,7 16v Turbo

                Comment


                • #53
                  Да не забравяме излишните балансиращи валове заради чиито лагери вероятността за падане на налягането е по-голяма
                  Тези валове са били полезни само когато двигателят е бил нов предвид факта че се ползват и са добавени от Абарт при Ланчите за състезания, които не предполагат пробег от 200 000 km +

                  Отново се извинявам, но вече мисля че са изписани главните проблеми довели до счупването на QV-то и компания
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #54
                    И аз съм се наслушал на версии, че мотора не бил изчислен добре и мазането също му куцало, но по този въпрос пасувам.
                    Извода е ,че на определени километри мотора се нуждае от ревизия и чип за по-нататъшни ръчки.

                    На мен пък ми е интересно например колата на Бобо дали е със сток бутала , но все забравям да го питам като го видя..>?
                    Last edited by миро; d.m.y г., 18:56.
                    sigpicex
                    147Q2
                    300bhp/606nm
                    Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                    Comment


                    • #55
                      Ето още две снимки
                      Attached Files
                      sigpicex
                      147Q2
                      300bhp/606nm
                      Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                      Comment


                      • #56
                        Абе незнам аз не го напъвам след 200 щото заради един прекъсвач ми отиде сондата бобината се прееба и кво ли още не и продължава да пуши на ниски обороти незнам кво му е ..... при германските не съм се замислял колкото и да ги плюем ..... на прекъсвач съм си карал много колата на алфата не смея
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #57
                          Aре бе, двигателя бил пиклив, що не карате с 300км/ч ако искате. Това да ви не е състезателна кола че я карате с по 200 че и повече километри в час. Ей за тфа такава им е славата на алфите, заради е те тая простотия да карате с по 220 по сума време. Абсолютно съм за! Тая кола не е за такова каране, среден клас кола, хората не са ви сложили 150к.с да и спуквате гъза. Като карате с по 200 или не с по 200 а по-скоро в 7-8к оборота там ви е мястото-в Бокса.

                          Не искам да обиждам никой, ама за мен това е адската простотия, на коята всеки нормален човек не би подложил колата си !

                          Поздрави

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
                            Aре бе, двигателя бил пиклив, що не карате с 300км/ч ако искате. Това да ви не е състезателна кола че я карате с по 200 че и повече километри в час. Ей за тфа такава им е славата на алфите, заради е те тая простотия да карате с по 220 по сума време. Абсолютно съм за! Тая кола не е за такова каране, среден клас кола, хората не са ви сложили 150к.с да и спуквате гъза. Като карате с по 200 или не с по 200 а по-скоро в 7-8к оборота там ви е мястото-в Бокса.

                            Не искам да обиждам никой, ама за мен това е адската простотия, на коята всеки нормален човек не би подложил колата си !

                            Поздрави

                            Ще ти дам пример за 2 години и нещо сигорно над 100 пъти до прекъсвач Мерцедес ЦЛК 200 136 коня имам предвид 2 та тампона само се късат на двигатела нищо му няма 99 година е произведен 2 тампона на магистралата под 200 не пада постоянно от смолян до софия са за нема 4 часа 287 км са незнам има нещо същия човек има и алфа 155 вика не карай над 220 продължително
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
                              На пък мен ми е интересно например колата на Бобо дали е със сток бутала , но все забравям да го питам като го видя..>?
                              Със сток бутала е. Ха сега, нека обяснят другите инженери как издържа и се маже с 2 пъти повече коне и въртящ момент при същата карантия.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                                Ще ти дам пример за 2 години и нещо сигорно над 100 пъти до прекъсвач Мерцедес ЦЛК 200 136 коня имам предвид 2 та тампона само се късат на двигатела нищо му няма 99 година е произведен 2 тампона на магистралата под 200 не пада постоянно от смолян до софия са за нема 4 часа 287 км са незнам има нещо същия човек има и алфа 155 вика не карай над 220 продължително

                                Гледай сега, не споря, се пак си е Мерц, макар че това не значи абсолютно нищо, но все пак сигурно е малко по добър. Има и друг фактор. Как е обслужван, как е гледан, има ли фактор 2ра употреба и така и така и така. Но пак казвам: при нормална експлоатация мотора си е добър. Нямам опит за това си изказване, ама до тук каквото съм изчел за гръмнал мотор той се е в 7000+ оборота

                                Comment

                                Working...
                                X