Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и моята сдаде.. R.I.P. my 145 QV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
    Със сток бутала е. Ха сега, нека обяснят другите инженери как издържа и се маже с 2 пъти повече коне и въртящ момент при същата карантия.
    Значи мое па да не е пиклив мотора

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ancho Покажи съобщение
      Значи мое па да не е пиклив мотора
      Значи че като моя над 250 хилки и му е дошло времето явно бързооборотен двигател се износва при неправилно каране за 250 000 , 300 000 хиляди аз съм сигорен че ако му е сменяно маслото редовно това нямаше да се случи .......

      Най - готината скорост е 140-160 в тоя диапазон иначе 120-30 така я карам на дълго
      Last edited by SandoOne; d.m.y г., 19:37.
      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
      Ramstein - Benzin
      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
        Значи че като моя над 250 хилки и му е дошло времето явно бързооборотен двигател се износва при неправилно каране за 250 000 , 300 000 хиляди аз съм сигорен че ако му е сменяно маслото редовно това нямаше да се случи .......

        Най - готината скорост е 140-160 в тоя диапазон иначе 120-30 така я карам на дълго

        Еми да, съгласен съм, нормално е 140, 150, та дори и 160, ама това с 220 е извращение,макар че ако имат кинта нека си карат така пичовете, се пак те си плащат ремонтите, ама да не реват че колата им е виновна


        Най-добрата скорост е 156км/ч

        Comment


        • #64
          Това за бедната смес дето трошала двигатели ако може да ми го обясни някой щото за мене е една голяма глупост. Тия двигатели не гърмят по някакви измислени причини, като бедни смеси, конструктивни дефекти, лошо мазане и т.н. Просто са спукани от каране, преди някой да им е превъртял километражите, все някога са чупили картери, оставали без масло или несменяно по 50000км, прегрявани или нещо друго и като се има в предвид, че работят на +1000об. от нормалните коли ето тия малки камъчета обръщат колата .. Ако някой все пак може да ми обясни това за бедната смес нека ми "отвори очите"
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #65
            Не случайно има червена зона на оборотомера. След дълго каране в тази зона отговора е ясен.
            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

            Comment


            • #66
              Моля темата да се заключи...
              sigpicex
              147Q2
              300bhp/606nm
              Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

              Comment


              • #67
                Здравейте,
                Първо, колега съжалявам за мотора ти и се надявам да го ремонтираш максимално бързо.

                Значи, колкото и да чета, за мен си остава абсолютно несериозно твърдението, че един двигател е нормално да разлети на съставните си части след стотина км на номинален режим. След като имам 150 к.с. е нормално да ги използвам всичките, ако искам! Тук има доста специалисти и ми интересно, понеже аз не разбирам от алфи, да ми отговорят на няколко въпроса.
                За основна причина се посочва бедна смес. Питам се за чий е бедна сместа на такъв честотен и товарен режим? Там икономия не се гони. И колко е бедна тази смес - 1.1, 1.2? Повече? Предполагам, някой я е мерил… ОК, сместа е бедна, какво прави ламбда сондата? Спи ли? Не трябва ли при това положение да се увеличат времената на впръсквачите на базата на сигнал от нея и поне да се достигне ниво на стехиометрична смес? Или може сигналът от нея се игнорира на 100% товар, както беше при някои стари Джетроници на Бош…
                Буталата как изглеждат? Термично претоварени, разрушени от детонационно горене или просто не са издържали на инерционните сили? Защото някой говори за 5500 об/мин, което не е много, но друг говори за 7300, където натоварването от инерционни сили е значително и спокойно може да се скъса мотовилка, особено ако е уморена.
                Лудия

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от миро Покажи съобщение
                  Моля темата да се заключи...
                  Бате недей така дискотираме го извода е един тръгнало да се чупи дошло му е времето което има да става да става който както иска да си кара колата поправимо е 220 километра в час не ca много за едно QV
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                    Бате недей така дискотираме го извода е един тръгнало да се чупи дошло му е времето което има да става да става който както иска да си кара колата поправимо е 220 километра в час не ca много за едно QV
                    А, множко са. Най-вече оборотите при такива скорости.

                    Една по-дълга 5-а и пей сърце
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #70
                      Добре де колко са оптималните обороти за един ТС двигател? Под 3000 оборота мъка, едвам пъпли, над 6000 оборота се чупи....И то направо си изисква 2 висши, за да се кара тоз ТС и да оцелее накрая!

                      Сега сериозно...Истината е точно тази, че при нас идват много изтормозени коли и ние хоп решим да ги пробваме на магистралата..., и ако е било закрепено нещо, колкото да се замажат очите на купувача..., то точно си се изкефил еее вдигнах 200 и "троп-чук-прас-тряс" всичко стана на салата...ЧЕСТИТО!
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Добре де колко са оптималните обороти за един ТС двигател? Под 3000 оборота мъка, едвам пъпли, над 6000 оборота се чупи....И то направо си изисква 2 висши, за да се кара тоз ТС и да оцелее накрая!

                        Сега сериозно...Истината е точно тази, че при нас идват много изтормозени коли и ние хоп решим да ги пробваме на магистралата..., и ако е било закрепено нещо, колкото да се замажат очите на купувача..., то точно си се изкефил еее вдигнах 200 и "троп-чук-прас-тряс" всичко стана на салата...ЧЕСТИТО!
                        Вноса ни е такъф нали знаеш при някой важи ''Не съм достатъчно богат да си купувам евтини неща'' ама пусто сичко дето е морга се при нас за тва е така
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Това за бедната смес дето трошала двигатели ако може да ми го обясни някой щото за мене е една голяма глупост. Тия двигатели не гърмят по някакви измислени причини, като бедни смеси, конструктивни дефекти, лошо мазане и т.н. Просто са спукани от каране, преди някой да им е превъртял километражите, все някога са чупили картери, оставали без масло или несменяно по 50000км, прегрявани или нещо друго и като се има в предвид, че работят на +1000об. от нормалните коли ето тия малки камъчета обръщат колата .. Ако някой все пак може да ми обясни това за бедната смес нека ми "отвори очите"
                          Това зая бедната смес дето трошала двигатели е самата иситна но на човек като тебе това не може да се обясни
                          защото типично за бае ганя ти си всичкознаещ разбирач...ясни ти са проблемите с мазането бедната смес и т.н. и не търсиш обеснение тук на проблема ами се опитваш да ни докажеш колко си наясно с двигателите на алфа ромео ...нещо което обаче грам не ти е ясно та в краина сметка можеш да ми благодариш че ти отворих очите колко си зле

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Двигателист Покажи съобщение
                            Здравейте,
                            Първо, колега съжалявам за мотора ти и се надявам да го ремонтираш максимално бързо.

                            Значи, колкото и да чета, за мен си остава абсолютно несериозно твърдението, че един двигател е нормално да разлети на съставните си части след стотина км на номинален режим. След като имам 150 к.с. е нормално да ги използвам всичките, ако искам! Тук има доста специалисти и ми интересно, понеже аз не разбирам от алфи, да ми отговорят на няколко въпроса.
                            За основна причина се посочва бедна смес. Питам се за чий е бедна сместа на такъв честотен и товарен режим? Там икономия не се гони. И колко е бедна тази смес - 1.1, 1.2? Повече? Предполагам, някой я е мерил… ОК, сместа е бедна, какво прави ламбда сондата? Спи ли? Не трябва ли при това положение да се увеличат времената на впръсквачите на базата на сигнал от нея и поне да се достигне ниво на стехиометрична смес? Или може сигналът от нея се игнорира на 100% товар, както беше при някои стари Джетроници на Бош…
                            Буталата как изглеждат? Термично претоварени, разрушени от детонационно горене или просто не са издържали на инерционните сили? Защото някой говори за 5500 об/мин, което не е много, но друг говори за 7300, където натоварването от инерционни сили е значително и спокойно може да се скъса мотовилка, особено ако е уморена.
                            Напълно съм съгласен с колегата! а и това за бедната смес би трябвало да не зависи от изминатите километри,в смисъл дали мотора е на 500км или на 200 000 км ! Ако беше така всички щяха да са изгърмяли още преди да направят една година,заради бедната смес! все пак никой не си купува Алфа да я кара бавно!! тия мотори са постоянно в обороти в продължение на много километри и години къде със,къде без редовно сменяне на маслото и .....рано или късно "раждат". нямат дълъг живот просто,пикливи са
                            146 Turbo

                            Comment


                            • #74
                              От доста време, когато чета за гръмнали ТС-та, все искам да задам един въпрос и сега ще го направя. Моля, всички с гръмнали Туин Спаркове да споделят с нас откровено:

                              С какво масло си карате колите ( и колко сте платили за него ) по принцип, и ако си спомняте с какво сте били по-време на "тотализацията" на мотора?
                              Fiat Tipo - Series 6000 <<149C2.046>> + momo pack
                              Alfa145 16V TS <<AR67601>> + momo pack, RossoCorsa

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от BlueStorm Покажи съобщение
                                От доста време, когато чета за гръмнали ТС-та, все искам да задам един въпрос и сега ще го направя. Моля, всички с гръмнали Туин Спаркове да споделят с нас откровено:

                                С какво масло си карате колите ( и колко сте платили за него ) по принцип, и ако си спомняте с какво сте били по-време на "тотализацията" на мотора?
                                Olicron 5W40 синтетика 42лева 4 литра с отстъпка
                                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                                Ramstein - Benzin
                                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                                Comment

                                Working...
                                X