Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и моята сдаде.. R.I.P. my 145 QV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
    Напълно съм съгласен с колегата! а и това за бедната смес би трябвало да не зависи от изминатите километри,в смисъл дали мотора е на 500км или на 200 000 км ! Ако беше така всички щяха да са изгърмяли още преди да направят една година,заради бедната смес! все пак никой не си купува Алфа да я кара бавно!! тия мотори са постоянно в обороти в продължение на много километри и години къде със,къде без редовно сменяне на маслото и .....рано или късно "раждат". нямат дълъг живот просто,пикливи са


    Kaт си купуваш Алфа да "не караш бавно" просто си приготвяш една добра сума пари за ремонти и си готов. Че са бързооборотни, така си е. И кво от това че е бързо оборотна, пак можеш да си я караш до 2-3к оборота и хич не "пъпли". Върви си добре до 2200оборота. Ама няма кво да пиша глупости. Който си иска да кара ако ще и с 350км/ч, щом има кинта за ремонт, ама пак казвам, че колата не е виновна

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от BlueStorm Покажи съобщение
      От доста време, когато чета за гръмнали ТС-та, все искам да задам един въпрос и сега ще го направя. Моля, всички с гръмнали Туин Спаркове да споделят с нас откровено:

      С какво масло си карате колите ( и колко сте платили за него ) по принцип, и ако си спомняте с какво сте били по-време на "тотализацията" на мотора?
      Сега няма да правим антиреклама.....просто за такива обороти малсата са си други,и вси4ки го предполагат......и несамо по вискозитет,ами и по марка.Същото като с мерцедеса София-Смолян детоо карал с 200 и не се 4упил(Просто е Мерцедес,ама рано или късно и той си има предел.....)
      Та аз смятам 4е 10W60 e маслото,марки няма да споменавам.При мен маслото беше 10W40.....и марката е в моята тема,няма да я повтарям.И още нещо,макар да смятам баркодове,като купувам такава стока,и макар да излиза 4е е италянско,а не да ре4ем турско!Аз от тук нататък купувам масло от Германия,там фалшиви няма!Който може така да прави,там е и по-евтино
      Last edited by Ivo Skoklev; d.m.y г., 14:37.
      GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

      Comment


      • #78
        може ли само една тъпо питане
        Вие с какво масло карате тая кола с 220 и има ли чип или няма колата че така гърмят моторите
        а вичко това може да стане и от запушен инжектор
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
          ....а вичко това може да стане и от запушен инжектор
          ааа един колега каза че не можело от бедна смес

          Comment


          • #80
            Добре де, инженерите, които са работили по т.спарковете защо са настроили така двигателя?
            Имали ли са нещо в предвид та да оставят сместа във високите обороти бедна?
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • #81
              Преди 2 години на Тракия преди Траянови Врата се случи същото на една 166-ца не я знам с кой точно мотор беше но е 2,0тс
              Човека тогава в този момент много ясно си спомням я караше с около 150км/ч
              Може би маслото е било кенеф - не знам
              Вижте на какво ни направиха нашите "БРАТЯ"
              ПОЛ РОШЕ: „Мощноста най-вероятно бе около 1400кс, но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280кс” - BMW М3 87г.
              LPG

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                Добре де, инженерите, които са работили по т.спарковете защо са настроили така двигателя?
                Имали ли са нещо в предвид та да оставят сместа във високите обороти бедна?
                \

                нали те питах нещо
                колата има ли чип и ако има на какъв режим остават заетоста на инжекторите
                ако са 90 след като си карал с 200 ииии вероятността да се запуши или да изгори е голяма ( като се има предвид гидините на инжекторите )а от там и бедната смес и от там салатата
                другия вариант е да е спукан маркуча след дебитомера или на пръстените на колектора , и от там да смуче непремерен въздух - бедна смес и пак шопска салата )
                лошото е че не можем да видим какъв цвят е буталото за да разберем проблема
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                  Това зая бедната смес дето трошала двигатели е самата иситна но на човек като тебе това не може да се обясни
                  защото типично за бае ганя ти си всичкознаещ разбирач...ясни ти са проблемите с мазането бедната смес и т.н. и не търсиш обеснение тук на проблема ами се опитваш да ни докажеш колко си наясно с двигателите на алфа ромео ...нещо което обаче грам не ти е ясно та в краина сметка можеш да ми благодариш че ти отворих очите колко си зле
                  Ей форумен убитак, що не се застреляш айде да не се псуваме тука задочно щото е много смешно, при все че не ме познаваш да ми даваш оценки. В крайна сметка по проблема пак нищо не каза, тъй че ми е ясно какъв си разбирач .. Ти си злетака тук и Двигателиста много добре го е обяснил защо. Прочети на момчето поста, след това виж твоя и открий десетте разлики. Да вземат да дойдат италианците при тебе да им обясниш как да правят коли, а?! Тука се повтаря като причина едно нещо 100пъти, за мен не е това - ти като си на друго мнение го сподели, а не да подскачаш и да ръсиш простотии.
                  Слагайте си чипове и двигателите ще са вечни - тая работа на мен ми мирише, ама яко.
                  Last edited by code; d.m.y г., 19:45.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #84
                    Абе не се карайте бе се оправи колата важното е че за беля е станало туинс спарка е съпер двигател мен много си ме радва дори и целия да го смена сигменти бутала осн.ремонт пак си го предпочитам старата кола 3 пъти за щастие на дълго ме остави така че щом те влачи не му мисли
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      Ей форумен убитак, що не се застреляш айде да не се псуваме тука задочно щото е много смешно, при все че не ме познаваш да ми даваш оценки. В крайна сметка по проблема пак нищо не каза, тъй че ми е ясно какъв си разбирач .. Ти си злетака тук и Двигателиста много добре го е обяснил защо. Прочети на момчето поста, след това виж твоя и открий десетте разлики. Да вземат да дойдат италианците при тебе да им обясниш как да правят коли, а?! Тука се повтаря като причина едно нещо 100пъти, за мен не е това - ти като си на друго мнение го сподели, а не да подскачаш и да ръсиш простотии.
                      Слагайте си чипове и двигателите ще са вечни - тая работа на мен ми мирише, ама яко.
                      Мухахахаха ето че имаме пряко включване на поредната форумна нинджа знаеш ли какво моето пате това че си пълен ламер беше пределно ясно от предния ти пост ама сега от тоя още по силно си личи че нямаш и за 5 стотинки сиво вещество у камбаната ... да ти го кажа в прав текст: МНОО СИ ПРОЗ а това че не те познавам ....радвам се наи искренно за това и за нищо на света не искам да познавам подобни селяндури като тебе дето зад монитор и на клавиатурата са батки ма всъщност са едни големи комплексирани ръкоблудци аи ся иди направи си сега една чикия ...(поредната ти) и са успокои
                      п.с. а по темата каквото съм мислил съм го казал вече а присъствието на такива хубавци като тоя горе принудиха хората с познания да спрат да пишат както сами забелязвате ако някои такъв се опита да напише нещо което е пробвано и се знае то веднага става цитирам: форумен убитак и това при условие че не ме псува не мога дори да си представя ако ме запсува подобен селяндур....как ли ще е ....! аи със здраве
                      Last edited by 75 turbodelta; d.m.y г., 20:42.

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                        Мухахахаха ето че имаме пряко включване на поредната форумна нинджа знаеш ли какво моето пате това че си пълен ламер беше пределно ясно от предния ти пост ама сега от тоя още по силно си личи че нямаш и за 5 стотинки сиво вещество у камбаната ... да ти го кажа в прав текст: МНОО СИ ПРОЗ а това че не те познавам ....радвам се наи искренно за това и за нищо на света не искам да познавам подобни селяндури като тебе дето зад монитор и на клавиатурата са батки ма всъщност са едни големи комплексирани ръкоблудци аи ся иди направи си сега една чикия ...(поредната ти) и са успокои
                        п.с. а по темата каквото съм мислил съм го казал вече а присъствието на такива хубавци като тоя горе принудиха хората с познания да спрат да пишат както сами забелязвате ако някои такъв се опита да напише нещо което е пробвано и се знае то веднага става цитирам: форумен убитак и това при условие че не ме псува не мога дори да си представя ако ме запсува подобен селяндур....как ли ще е ....! аи със здраве
                        Турбоделта, турбопростотията ти може само да ме умори от смях. То се вижда от кои постове лъха на простотия, няма нужда. Вземи се спаси!
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Турбоделта, турбопростотията ти може само да ме умори от смях. То се вижда от кои постове лъха на простотия, няма нужда. Вземи се спаси!
                          мисля да последвам светлия ти пример

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от 75 turbodelta Покажи съобщение
                            мисля да последвам светлия ти пример
                            По добре недей
                            Защото като се наложи да поискаш съвет от някой засвета човек и нема към кой да се обърнеш
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                            Comment


                            • #89
                              Дааа положението е тежко. Найстина разбиращите хора не пишат поради горните причини. Ако се опитате да сглобите написаното от поне 5 души които са се доказали че разбират, ще открите двата основни проблема.
                              Нещата гравитират около бедната смес и лошото мазане ама айде сега да се помисли защо като по нови го нямат тоз проблем. Бялата сила е загатнал за някой неща. И защо от 8 клапановите по няма счупени или пък от дизелите.......ми ми може би имат по малко конструктивни недостатъци
                              Ама нищо щом смятате че тез неща са измислица на поне 10 разбиращи и видели с очите си по 50 такива гръмнали мотори, може си мислите че нещата са миришещи........

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                                Дааа положението е тежко. Найстина разбиращите хора не пишат поради горните причини. Ако се опитате да сглобите написаното от поне 5 души които са се доказали че разбират, ще открите двата основни проблема.
                                Нещата гравитират около бедната смес и лошото мазане ама айде сега да се помисли защо като по нови го нямат тоз проблем. Бялата сила е загатнал за някой неща. И защо от 8 клапановите по няма счупени или пък от дизелите.......ми ми може би имат по малко конструктивни недостатъци
                                Ама нищо щом смятате че тез неща са измислица на поне 10 разбиращи и видели с очите си по 50 такива гръмнали мотори, може си мислите че нещата са миришещи........

                                За това говорех и аз
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                                Comment

                                Working...
                                X