Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕГР клапан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ЕГР клапан

    колеги ако може да ми кажете кога работи и кога не работи този клапан и добре ли е да работи или да е изключен при дизелов двигател

  • #2
    http://www.diesel-club.com/forum/vie....php?f=16&t=14
    http://luchi.bg/ Парапети

    Comment


    • #3
      на 2.4 ЖТД съм го изритъл тотално - нямам разлика във вървенето, даже май е в плюс и най-готино е, че като махна маркуча към смукателната тръба е чисто. На колите с ЕРГ е е баси и ке.....

      Comment


      • #4
        И моя го изритах
        145 1.6 ТС '97 ех.
        145 1.9 JTD '00
        307 CC 2.0 '04

        Comment


        • #5
          Някакъв Guide ако може, където се описва как се изолира клапана на 2.4 JTD ?

          Comment


          • #6
            Най-простият е да издърпаш маркуча дето влиза в турбината
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=32945
              На 2,4 няма да е супер по-различно предполагам.
              FIAT Bravo 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                Най-простият е да издърпаш маркуча дето влиза в турбината
                Оле мале,най-добрия начин е да се направи планка,която е подобна на гарнитурата,която е за свръзката с всумактелния колектор,просто го затапваш
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  вчера и аз направих същата процедура
                  разлика невиждам.......
                  само дето тва взе да бръмчи само 2-3 секунди, а преди по 10-15 бръмчеше.....

                  затапих трабичката с едно болче и сложих една планка преди смукателния колектор

                  Ще я закача скоро да видим дали вади грешка, че ми е интересно...
                  http://luchi.bg/ Парапети

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Оле мале,най-добрия начин е да се направи планка,която е подобна на гарнитурата,която е за свръзката с всумактелния колектор,просто го затапваш
                    Е нали ти е ясна разликата м/у 'най-простия' и 'най-добрия' начин Не всеки ходи с по 2-3 планки с прифила на фланеца на всмукателния колектор в джоба си, че да затапва за нула време
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                      Е нали ти е ясна разликата м/у 'най-простия' и 'най-добрия' начин Не всеки ходи с по 2-3 планки с прифила на фланеца на всмукателния колектор в джоба си, че да затапва за нула време
                      Планката се прави за 5 минути
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Абе тук в русе ми казват, че ако ми откачели тоя маркуч ЕКУ-то щяло да регистрира някаква грешка и нямало да запали мотора? Май няма такива работи, а? Гледам, че всеки си го е направил това тука.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                          Абе тук в русе ми казват, че ако ми откачели тоя маркуч ЕКУ-то щяло да регистрира някаква грешка и нямало да запали мотора? Май няма такива работи, а? Гледам, че всеки си го е направил това тука.
                          Не съм чувал някой да е имал проблеми в това отношение.
                          Защо направо не видиш как е решен въпросът на жтд-то на Мартиното и как изглежда тази планка

                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Планката се прави за 5 минути
                          Да. Стига да имаш ъглошлайф, дрелка и менгеме под ръка, ама то кой ли си няма домашна работилница вкъщи в наши дни
                          Last edited by trustworthy; d.m.y г., 14:22.
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                            Абе тук в русе ми казват, че ако ми откачели тоя маркуч ЕКУ-то щяло да регистрира някаква грешка и нямало да запали мотора? Май няма такива работи, а? Гледам, че всеки си го е направил това тука.
                            Екуто, засича проблем с ЕРГ-а и записва грешка разбира се. На тези коли, не съм чувал колата да не може да запали след махане на ЕРГ.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              Не съм чувал някой да е имал проблеми в това отношение.
                              Защо направо не видиш как е решен въпросът на жтд-то на Мартиното и как изглежда тази планка



                              Да. Стига да имаш ъглошлайф, дрелка и менгеме под ръка, ама то кой ли си няма домашна работилница вкъщи в наши дни
                              Мартиното?...

                              Comment

                              Working...
                              X