Известие

Collapse
No announcement yet.

Напариха ме!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
    Мхм, си земем гуми без никво сцепление, съответно съпротивление с асфалта и ще гори 5 на сто, а и ако я пастирам да нема съпротивление боята ще върви на фотосинтеза..майтап да има! Пък ти колега ОЕМ, ако искаш да се замерим някой ден да видим имат ли файда тез подобреня ии ако имат дали е голяма ей така за спорта.. мойта си е пълен сток..
    п.с. Само да ми махнат гипса да не стане някоя беля..
    п.п.с. аа и на петрола да се дръпнем да има място поне 160 да вдигнем, каде тва сто метра
    Поздрави
    Нямам нищо против да побягаме

    М/у другото точно таква гума трябва да е 16 цола 205/55 какво да сложа друго? То такова си го дават по книжка за 16-ките.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
      Нещо май на изуст говориш нещата дето си ги чел. fade го е казал точно преди теб:
      "Искам да кажа, че с всяка 205 гума ще ти го качи! "
      опа не съм погледнал за какво става дума естествено че ако сложи по голям цолаж или по широка гума ще вдигне разхода.аз говорех за друго но както да е който разбира знае за какви гуми говоря.
      и недей така че говоря на изуст защото колкото гуми съм продал е едно а колко съм скъсал на мойта за един сезон е друг въпрос.
      Alfa romeo GTVex
      Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
      Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
      Аudi A3 1.8 20V 02"

      Comment


      • #78
        Аз не обичам уличните гонки, но преди няколко вечери се наложи да се дръпна с една нахална Фиеста, около `00г. Бяхме спрели а светофара на Военния клуб и на зелено онзи реши от лявата лента да мине направо. Аз се издразних, защото бяхме сами на светофара (късно вечерта) и сритах газта. Оня продължи през насрещната лента и така до зебрата пред Руската църква. Тва са 100 метра някъде. Никъв шанс за Форд-чето, въпреки че те бяха 2-ма келеши, а ние 4 човека. Разликата в теглото е поне 300 кг. Алфа-та точно влезе в обороти и ако имаше още 200-300 метра щях да го направя смешен. Много се изненадах, като видях после, че той е 16в и пак не можа да ми вземе старта, пък аз бях и на срамното гориво от подписа ми. Та, мисълта ми е, че теглото е много важно, но 100 метра не са толкова къса дистанция. Карам Ланчия Ипсилон 1.2 60 коня и наистина тръгва по-добре от 156, но пръвите 20! метра, не повече, щото след това включвам втора
        Що се отнася до колата на колегата оем, и аз също мисля, че колата има проблем. Не може така да върти гуми, въпреки архаичния дот и чипа! При 156 нема такива филми с вдигане на предницата. Верно, че моята е с вдц и тракшън контрол, ама я пробвах на последния сняг и върти гуми много много трудно. Провери си пак амортисьорите и въобще цялото окачване. Не може да те дърпат такива мъртъвци. Въобще не ми е и минавала мисълта, че подобни коли ще ме дръпнат и на 5 метра. Преди време на Цариградско едно Пежо 406 купе ми светкаше много нагло отзад с дългите, щото пред мен имаше ФВ Транспортер антика. За нещастие на гъзето с лъва обаче, когато бусчето мина вдясно пътят пред нас беше съвсем чист и... стъпихме и двамата на газта. Много бързо Пеженцето остана 200 метра назад. После намалих да му се ухиля, ма той мина с мръсна газ покрай мен. Абе, ако върти гумите и с новите гуми, си оправи колата и наказвай!
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #79
          Колата няма проблем. Карал съм и то на скоро няколко 156-ци 1.89 и моята дърпа повече от техните. Щом като седна и подам газ и се чудя кво става. Що не тръгва. Значи си е добре колата. Едната на едно приятелче даже е с чип от италия още и пак моята дърпа повече от неговата.

          Обаче многго върти. Аз не споменах, че тогава колата беше спряна пред един сервиз и ние пиехме вътре. Беше изстинала тотално. И аз се качих даже и не я чаках да загрее ам направо газ до ламарината. На първата дръпка тръгнах много зле, ама много. После дръпнах ръчната и поврътях малко гумите за греят. Втория път тръгнах заедно с мерцедеса обаче почна да върти след 3000 и аз върнах малко газта и го изтървах после. Иначе разтоянието беше по-малко от 100 метра даже. Стигаше за 1-ва и 2-ра до към 5000 оборота и трябваше да спирам вече.

          Окачването е добре. На скоро мина и реглаж даже на стенд. Имам за смяна тампони на стаб. шанга и долни носачи, но те не са много зле. В смисъл няма големи луфтове, а и това едва ли оказва влияние. Колата е много стабилна.

          Просто шофера и гумите сме слаби. Все си викам на гонки ще тръгвам с 2500 оборота да не върти много, обаче то подсъзнателно като чуя този до мене как помпи газта и аз скачам и аз.

          Не знам твоята шо не върти. Моята на сух асфалт с тези гуми се покъсва.
          Last edited by oem; d.m.y г., 00:45.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Колата няма проблем. Карал съм и то на скоро няколко 156-ци 1.89 и моята дърпа повече от техните. Щом като седна и подам газ и се чудя кво става. Що не тръгва. Значи си е добре колата. Едната на едно приятелче даже е с чип от италия още и пак моята дърпа повече от неговата.

            Обаче многго върти. Аз не споменах, че тогава колата беше спряна пред един сервиз и ние пиехме вътре. Беше изстинала тотално. И аз се качих даже и не я чаках да загрее ам направо газ до ламарината. На първата дръпка тръгнах много зле, ама много. После дръпнах ръчната и поврътях малко гумите за греят. Втория път тръгнах заедно с мерцедеса обаче почна да върти след 3000 и аз върнах малко газта и го изтървах после. Иначе разтоянието беше по-малко от 100 метра даже. Стигаше за 1-ва и 2-ра до към 5000 оборота и трябваше да спирам вече.

            Окачването е добре. На скоро мина и реглаж даже на стенд. Имам за смяна тампони на стаб. шанга и долни носачи, но те не са много зле. В смисъл няма големи луфтове, а и това едва ли оказва влияние. Колата е много стабилна.

            Просто шофера и гумите сме слаби. Все си викам на гонки ще тръгвам с 2500 оборота да не върти много, обаче то подсъзнателно като чуя този до мене как помпи газта и аз скачам и аз.

            Не знам твоята шо не върти. Моята на сух асфалт с тези гуми се покъсва.
            Абе бате ти поглеждал ли си скоро под капака да не е еволюрала на В8 таз алфичка Бъзик А каква е тая дръпка 1.....2... и отсечката свърши то вие да набирате най-много до 80 макс
            Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
              Абе бате ти поглеждал ли си скоро под капака да не е еволюрала на В8 таз алфичка Бъзик А каква е тая дръпка 1.....2... и отсечката свърши то вие да набирате най-много до 80 макс
              Изпуснал е някоя турбина ахахах

              B&B Racing | bb-racingteam.com
              Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Колата няма проблем. Карал съм и то на скоро няколко 156-ци 1.89 и моята дърпа повече от техните.
                Това, че двг-то дърпа добре, ама не е нормално да вдига предницата и да върти гуми, така че да не можеш да тръгнеш. Моята 156 въобще не прави така. Преди години имах едно Волво 440 с 1.7бенз., което яко си вдигаше предницата при рязко потегляне. С тая кола на дъжд нямаше тръгване, пилеше гуми на поразия, но въобще не вървеше. Има някаква причина за това.
                2014: Deutschland über alles

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Не е съединителя. Тя хвърля пясък чакъл, гумата пищи, мирише, пуши чак... съединителя е перфектен. Скоростите се сменят много лесно.

                  РЕКЛАМА: Абе като се замисля, може всичко да се дължи на новия чип от Бобо. Много мощност и дойде нещо на тая кола
                  аве градско кав е тоя чип да сложа на моята че не ме кефи нещо

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                    Това, че двг-то дърпа добре, ама не е нормално да вдига предницата и да върти гуми, така че да не можеш да тръгнеш. Моята 156 въобще не прави така. Преди години имах едно Волво 440 с 1.7бенз., което яко си вдигаше предницата при рязко потегляне. С тая кола на дъжд нямаше тръгване, пилеше гуми на поразия, но въобще не вървеше. Има някаква причина за това.
                    единственото обеснение ,не читаво окачване по предницата
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от iwelin Покажи съобщение
                      аве градско кав е тоя чип да сложа на моята че не ме кефи нещо
                      Ми ако искаш говори с Бобо. Пиши му на лични. Разберете се колко пари ще ти иска за софтуера. Ще дойдеш при мен да ти прочета версията на ЕКУ-то и софтуера и той ще прати новия и тука ше го запишем. Ама говори с него първо. Ако е сгласен така.

                      Аз мога да ти намеря тунинг софтуер за твоята, но от Бобо поне ше знаеш, че е добър.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от jimmyfloyd Покажи съобщение
                        единственото обеснение ,не читаво окачване по предницата
                        Стига с това вирване. Тя не се вирва 5 санта. Всяка кола си се вирва малко и това е нормално. Окачването е пушка. На тръскалка съм я водил и всичкое 6+ освен тампоните на стаб. щанга и на долните носачи са леко опечени и имат лек луфт във втулките. Проблема е от гумите и от крака ми.

                        Другото, че аз постояно правя промени по тая кола. Гонката беше точно 3, 4 дена след като слойих новия чип от Бобо. А разликата по реакцията на мотора е различна в сравнение с предниа чип. Предния искаше да подавам повече газ в ниските обороти.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #87
                          Според мен сичко си идва от гумите,тва че са стари и като че ли е малко рано още за летните,а пък както казваш че чипа си го слагал скоро,той като ти качи Nm още не си свикал кога да пускаш съединителя да не върти толко,те алфите си въртят яко гуми,аз така със мойта 155-ка кат я зех викам я да я пробам на един светофар,беше още прясна,ма беше е много келяви летни преди на Тойо-втора ръка,е казвам ти не може да отлепи.Всичко си опира до играта със съединителя.
                          Alfa 155 1.7,1.8 ex
                          Alfa 166 2.4 3 ex
                          155 1.8 MY 95 sport

                          Comment


                          • #88
                            е зависи колега то и аз така всеки път като тръгвам на първа препилвам втора и пак така ама още съм си с зимните гуми де но по принцип си падам по сфетофарните гонки и чесно да кажа нямам загуба ако може така да се каже
                            АЛФА РОМЕО 156 2.0 TS '2000

                            Comment


                            • #89
                              Ми аз като си тръгвам добре и си цедя оборотите до към 6000 ми препилва и на втора и на 1.7-цата и на 1.8-цата,а ти ако си 2.0 не се и съмнявам
                              Alfa 155 1.7,1.8 ex
                              Alfa 166 2.4 3 ex
                              155 1.8 MY 95 sport

                              Comment


                              • #90
                                Да ама при мен дори да върна газта и да тръгна добре горе на 5000 оборота тя почва да върти пак и удря прекъсвача и аз слагам 2-ра пък то не съм набрал и на 2-ра падам на 3000 оборота и тя не може да се изстреля. На 1-ва колко да я държа на прекъсвач че да набера скорост? То не е една бела

                                Другия месец или по следващия като имам пари убивам Дунлопа и отива да дръпка Само да не изкривя гумите като са още нови. Знам че първите 2000 км. претърпяват деформации и трябва на баланс пак.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X