Известие

Collapse
No announcement yet.

Какъв е смисъла от това?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Какъв е смисъла от това?

    Като се рових из нета намерих тези снимки
    http://img157.imageshack.us/img157/711/cimg9154nc7.jpg
    http://img242.imageshack.us/img242/9208/cimg9243wa0.jpg
    http://img443.imageshack.us/img443/3135/cimg9136wv4.jpg
    http://img80.imageshack.us/img80/6010/cimg9166yo0.jpg .
    Става въпрос за резките между клапаните . Не съм професор по двигатели, но за първи път виждам нещо подобно, а и много хора и майстори не можаха да ми отговорят. Надявам се тук някои да може да каже какъв е смисъла и за какво се прави това

  • #2
    Резките са патент на един индиец Сомендер Сингх. Това е патента, а това сайта на Сингх.
    Между другото въпроса за ефективноста им е доста оспорван, макар, че обяснението на Сингх на процесите вътре в камерата и че тези резки създават плазмен тунел до отдалечените части с повишено налягане в камерата е... логично. Не ми се изпада в повече поробности, но в линковете които съм приложил е обяснено добре.
    Моето лично мнение е, че са просто един концетратор на напрежение и вероятността да отслабят главата над камерата е ... Също така е много вероятно ако не са заоблени добре ъглите при екстремални режими да възниква калилно запалване на горивната смес.
    Е такова некво.
    Успех с четенето
    Last edited by fade; d.m.y г., 20:35.
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #3
      Мд в конкретния случай това е отговора и наче подобни каналчета се използват в най-различен вариант, но кой какво гони може само конкретния производител да ти отговоти... има много вариации..

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • #4
        Аз ли бъркам или за примери и опити тоя е ползвал само карбураторни двг ако това има значение?????
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Всъщност незнам дали на някой серийно произведен автомобил главата има такива каналчета, но знае ли човек може би някъде така ги правят... примерно в Индия. Май обикновено ги правят при портване на главата полиране и изравняване обема на камерите.
          Относно това дали на карбураторни или такива с инжекционно впръскване, ... според едното им предназначение да правят подобра хомогенизация чрез допълнително завихряне на сместа... май е логично е при карбураторни да са по-полезни.
          Мисля си, че при съвременните 16 клапанови двигатели формата на камерата е много по-оптимална, а и при директното инжекторно впръскване ... едва ли има кой знае каква нужда от по-добра хомогенизация.
          Един лесен тунинг е ... ориентираното завиване на запалителните свещи... аре ся да ме питате к'во е т'ва!
          Have A Nice Day
          o/_______\o
          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
          []=о===о=[]

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
            Моето лично мнение е, че са просто един концетратор на напрежение и вероятността да отслабят главата над камерата е ... Също така е много вероятно ако не са заоблени добре ъглите при екстремални режими да възниква калилно запалване на горивната смес.
            Е такова некво.
            Успех с четенето
            Да я отслабят едва ли ма за второто съм 100% съгласен
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
              Един лесен тунинг е ... ориентираното завиване на запалителните свещи... аре ся да ме питате к'во е т'ва!
              Да но не е особенно ефективно при иридиевите електроди и многополюсни свещи
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Да я отслабят едва ли ма за второто съм 100% съгласен
                Някак си, не изпитвам непреодолимо желание да направя резки на тази глава!

                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Да но не е особенно ефективно при иридиевите електроди и многополюсни свещи
                Особено, ако и свещите са по две на цилиндър!

                П.П.
                От месеци насам ми се върти в главата един проект, който мисля, че ще е най-подходящо да обсъдя с вас. Даже и да не достигнем до консенсус поне една среща няма да е излишна. Лошото е че съм на 400 км и ... няма да е толкова лесна за реализиране и то не заради разстоянието а заради времето и вашето и моето.
                Last edited by fade; d.m.y г., 13:57.
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #9
                  благодаря на всички за отговорите

                  Comment


                  • #10
                    то си пише що го правят




                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                      то си пише що го правят




                      Айде сега понеже ние неможем да четем да вземеш да обесниш картинките кво показват
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Това за мен е по4ти толкова безсмислено,колкото да портваш и полираш до блясък порт,който така или ина4е е с недоизмислена форма...после да се 4удуш що става все по-зле,ма да се хвалиш:"Портнах си главата,щото чета 4е е модерно по форумите"
                        GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Айде сега понеже ние неможем да четем да вземеш да обесниш картинките кво показват
                          нема какво да се обяснява - то се вижда
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                            то си пише що го правят




                            само на мен ли ми се струва че нагара по главата и клапаните с резките е доста по-малко... или просто рано след намесата е свалена за снимките, в сравнение с горната снимка...


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Ivo Skoklev Покажи съобщение
                              Това за мен е по4ти толкова безсмислено,колкото да портваш и полираш до блясък порт,който така или ина4е е с недоизмислена форма...после да се 4удуш що става все по-зле,ма да се хвалиш:"Портнах си главата,щото чета 4е е модерно по форумите"
                              По принцип колега портването се прави именно за да се оправи лошата геометрия на порта. Полирането също е доста спорно и противоречиво...
                              Иначе съм съгласен, че само едно полиране в никакъв случай не може да се нарече портване! Обаче нищо не пречи да разправяш, че си си портнал главата... пък дали има ефект... и дали изобщо си направил нещо... ами едва ли някой ще отвори двигателя да проверява
                              Лично аз знам какво значи портвана глава с изравнени горивни камери и какъв е ефекта от това. Повярвайте ми, ако се направи от човек който знае какво прави, няма да си познаете колата след това!
                              Да не говорим пък за добре настроена изпускателна система.


                              Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                              само на мен ли ми се струва че нагара по главата и клапаните с резките е доста по-малко... или просто рано след намесата е свалена за снимките, в сравнение с горната снимка...
                              Според мен снимките и анимираните "гифчета" са си просто подкрепа на теорията на изобретателя. Всъщност ефекта би трябвало да се докаже от практиката или от независим и безпристрастен експеримент при еднакви условия!
                              Have A Nice Day
                              o/_______\o
                              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                              []=о===о=[]

                              Comment

                              Working...
                              X