Такам,
на времето /ех как звучи/ имаше една мно яка мода, челата на буталата да се оформят, с цел по добро разпределяне /съответно горене/ на ГВС. Да не говорим че едва ли не контролира завихрянето на самия "пламък"...
И има ефект когато си със стандартно чело или когато някой човек ти го преработи, но да знае какво прави...
Портването ми се вижда същата работа, само че наблъскана на главата....
А и съм поне 90% обеден, че всички шлаифисти които познавам ще препоръчат само полирането, особенно когато е направено на цялата глава /етс колектори, контактна площ, горен картер, клапани.../
на времето /ех как звучи/ имаше една мно яка мода, челата на буталата да се оформят, с цел по добро разпределяне /съответно горене/ на ГВС. Да не говорим че едва ли не контролира завихрянето на самия "пламък"...
И има ефект когато си със стандартно чело или когато някой човек ти го преработи, но да знае какво прави...
Портването ми се вижда същата работа, само че наблъскана на главата....
А и съм поне 90% обеден, че всички шлаифисти които познавам ще препоръчат само полирането, особенно когато е направено на цялата глава /етс колектори, контактна площ, горен картер, клапани.../
Comment