Известие
Collapse
No announcement yet.
кои колектори са по-добри-правите или кривите
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ралиако може някой да ми обясни за кво са тиа криви тръби от капацитетите ще бъда много благодарен правя си ги на масичката в хола между две бири когато имам настроение
[img]
[/img]
ПП: За 2 бона е по-изгодно човек да си ги внесе готови - тунинг-фирма по избор, че ще му останат джобни и за турбо 2-ра ръка.
Наздраве (с бирите) !пред Админите... със сапун !
Comment
-
http://www.renaultf1.com/en/car/engine/ ... cm:3-41673
тук има снимка на това за което говори Рали(двигател на Ф1) само, че нещо не мога да си влеза в ФТП да я кача. Вижте добре колекторите!98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...
Comment
-
Първоначално публикувано от jamieПървоначално публикувано от раликолко мислиш че струват едни олекотени колектори от тънкостенна нераждавейка а кривите не разбрах за какво въобще ги има я ми спретни едни колектори за моята да те видя офертата е сериозна
http://www.prospeed.bg/tuning_product.php?c=3208&s=3251
ПП: Обясних с две думи защо ги има кривите, оттам нататък не виждам какво може да се каже.
Comment
-
Мерси МрХзендер, получиха се паралелни теми.
В интерес на истината съществуват и опростени колектори (лог-тип) и си работят много добре без да са екстремни:
По принцип повечето турбо-коли излизат от завода именно с този тип.
Тук обаче не е реализиран именно принципа на равните дължини на отделните рънъри.пред Админите... със сапун !
Comment
-
Ето няколко мой снимки на двигатела на рено от женева/
http://kgb.alfaromeo-bg.com/Geneva2/Geneva2%20061.jpg
http://kgb.alfaromeo-bg.com/Geneva2/Geneva2%20067.jpgsigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
" Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
Comment
-
Скоро гледах по някоя телевизия, и един обясняваше как и защо изходните колектори са криви, та - идеята му беше, че за да се запази еднаква дължина, се правят криви..още спомена, нали, че за всеки двигател, съответно диаметъра и дължината са строго специфични!145 1.6 boxer 96g ex
BMW E60 2.5i 2008
Comment
-
точно така.
в зависимост от входящия колектор, градусите на валовете, диаметър и хода не буталото (и някакви други неща) се определя дължината (и диаметъра) на необходимите колектори, за да се получи подобрено "изчистване" на цилиндъра при определени обороти (това е за атмосферен двигател). при ф1 оборотите са мноого високи и затова дължината е дългичка и тъй като няма особено много място (както се вижда на снимката трябва да минават нагоре, вместо да си продължат надолу или настрани) трябва да се направят "завързани". като цяло "завързаността" до колкото помня няма особено значение, защото газовете излизат с много високи скорости, но все пак трябва да се избягват извивки с много малък радиус.
при турбото значението е доста по-малко и даже (вече споменатите) лог-колектори вършат добра работа а разликите в цените обикновено е в пъти (особено ако става въпрос за заводска кола).
Comment
-
в зависимост от входящия колектор, градусите на валовете, диаметър и хода не буталото (и някакви други неща) се определя дължината (и диаметъра) на необходимите колектори, за да се получи подобрено "изчистване" на цилиндъра при определени обороти (това е за атмосферен двигател). при ф1 оборотите са мноого високи и затова дължината е дългичка
Високи обороти-->по-къс рънър - това е зависимостта. Това което те заблуждава относно дължините при Ф1 и уличните коли по-скоро има нещо общо с различните хармоници.пред Админите... със сапун !
Comment
-
Първоначално публикувано от jamieВисоки обороти-->по-къс рънър - това е зависимостта.
за размерите на буталото не съм готов да споря, но съм го чел някъдесега не ми се търси
във всички случаи, при колектора от ф1 от снимката е трябвало да се направят равни дължини в малко пространство и затова са нагънати.
другото е, че независими колектори (т.е. 4-1) са по-добри във високите обороти, а "интерферентни" (т.е. 4-2-1) са по-зле във високите, но може да се постигне по-добър въртящ момент в ниските.
Comment
-
Първоначално публикувано от Nikororдругото е, че независими колектори (т.е. 4-1) са по-добри във високите обороти, а "интерферентни" (т.е. 4-2-1) са по-зле във високите, но може да се постигне по-добър въртящ момент в ниските.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от ралиако може някой да ми обясни за кво са тиа криви тръби от капацитетите ще бъда много благодарен правя си ги на масичката в хола между две бири когато имам настроение
[img]
[/img]аз имам ядрен реактор у гаража и се топля с него
капиш
и не мога да разбера какво толкова си се хванал за тея тръби
за атмосферка а тук ни показваш хедър за турбо кола
и като много ги разбираш туи дето е на снимките за каква кола е
аз знам теи 4е помисли какво ще напишеш
п.с. нищо ли4но просто се дразня от хора които пишат наизуст някакви неща дето дори не са им ясни
Comment
-
Първоначално публикувано от navisСкоро гледах по някоя телевизия, и един обясняваше как и защо изходните колектори са криви, та - идеята му беше, че за да се запази еднаква дължина, се правят криви..още спомена, нали, че за всеки двигател, съответно диаметъра и дължината са строго специфични!98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...
Comment
-
[quote=75 2.0 turbo]Първоначално публикувано от "рали":2we9v8skако може някой да ми обясни за кво са тиа криви тръби от капацитетите ще бъда много благодарен правя си ги на масичката в хола между две бири когато имам настроение
[img]
[/img][/quote:2we9v8sk]
За Шкода еALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
ALFA ROMEO 33 1.5 TI
Comment
Comment