Известие

Collapse
No announcement yet.

Как са на старт вашите 2.4 JTD

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
    Ами 4та рядко се включва, демек ср.статистическата светофарна гонка е до средата на 3та скорост, което значи малко над 100км/ч да кажем 120км/ч, ако светофарите не са на 20 метра един от друг => ръчните скорости бият или са наравно, а при тези, при които времето е еднакво е по-скоро заради липса на данни, иначе няма логика.
    Логиката е много проста: от отлепянето на съединителя за да превключиш от 1-ва на 2-ра до зацепването му минава ценно време, през което този с автоматика продължава да набира. Освен това при него превключването става за много по-кратко време и няма момент, в който двигателят да губи връзка с главното предаване.

    Целият глупав спор се поражда от факта, че моето твърдение е в контекста на конкретната случка с колегата и оСтавия-та, а вие започнахте да теоретизирате.

    Да, много добре ми е известен принципа на автоматика, неговото значително по-ниско КПД от това на механичните предавки и т.н. Обаче, в една ежедневна ситуация от сорта
    Първоначално публикувано от djarov Покажи съобщение
    седя си аз на светофар, спира няква шкода оСтавия...
    нещата са съвсем различни, защото ние сме обикновени шофери, а не тестови пилоти (поправете ме ако греша) и заобикалящата ни среда е далеч от условията на охраняемо и безлюдно тестово трасе (по което няма баири като на телевизионната кула например).

    Ето защо, данните на производителя за ускорение 0-100, които (ако са верни) са в резултат на подобни изпитания с професионални тестови пилоти, специални трасета и т.н. не са приложими като аргумент в спор относно горната случка с 2-ма обикновени шофери и светофарна дръпка от 0 до 70 примерно (извинявай, но ако ще на 2 км да ти е следващия светофар, по средата имаш коли, каруци, автобуси, велосипедисти, пешеходци и ... маршрутки, та в София леко трудно се вдигат 120 освен през нощта).
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Блог за работа и кариера

    sigpic

    Comment


    • #17
      Аз светофарна гонка освен вечер при празен булевард не си позволявам...
      Иначе ако приемем, че си стоиш на светофара и не очакваш този до теб да се изреже, съответно не си се подготвил за дръпка и докато реагираш, автоматика ще те издуха. Това е така. Но ако знам, че предстои светофарна гонка и съм се настроил да се правя на шумахер с бързо превключване, обороти, блабла, тогава автоматика пада.
      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
      Mazda 6 2.3 2005
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
        Аз светофарна гонка освен вечер при празен булевард не си позволявам...
        Иначе ако приемем, че си стоиш на светофара и не очакваш този до теб да се изреже, съответно не си се подготвил за дръпка и докато реагираш, автоматика ще те издуха. Това е така. Но ако знам, че предстои светофарна гонка и съм се настроил да се правя на шумахер с бързо превключване, обороти, блабла, тогава автоматика пада.
        Значи си майстор, браво! Аз със парахода не мога тва да го направя, защото имам 10-тина сантиметра ход на педала на съединителя и 20-тина сантиметра ход на скоростния лост от 1-ва до втора, освен това 1-ва ми е много къса, не мога да дам пълна газ, защото от големия въртящ момент гумите ще се въртят, а колата ще си стои, а на всичкото отгоре това тежи тон и половина и при 50 км/ч. като натиснеш съединителя осезаемо губи скорост - е, не съм чак такъв майстор да се справя с всичко това ПЛЮС автоматик насреща.
        Last edited by Коки; d.m.y г., 14:50.
        Alfa Romeo 166 2.4 JTD
        Блог за работа и кариера

        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
          Значи си майстор, браво! Аз със парахода не мога тва да го направя, защото имам 10-тина сантиметра ход на педала на съединителя и 20-тина сантиметра ход на скоростния лост от 1-ва до втора, освен това 1-ва ми е много къса, не мога да дам пълна газ, защото от големия въртящ момент гумите ще се въртят, а колата ще си стои, а на всичкото отгоре това тежи тон и половина и при 50 км/ч. като натиснеш съединителя осезаемо губи скорост - е, не съм чак такъв майстор да се справя с всичко това И автоматик насреща.
          Майстор не съм, говорим за перфектно теоритичната постановка на нещата. На 3 гонки сигурно 2 пъти изпускам 3та и т.н. И наистина много зависи от колата. Как ти е съединителя, хода на лост-а и т.н. и т.н. А за новите автоматици с 15 съединителя, 14 компютъра и т.н. вече не знам, там нещата стоят по друг начин.
          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
          Mazda 6 2.3 2005
          sigpic

          Comment


          • #20
            Абе първите метри автоматика печели - а за по-нататък си зависи от шоферите и мощността на колите. Но първите 10-20 метра почти всеки автоматик ще дръпне пред ръчката.

            Даже и с моя камион, дето е над 2 тона, с допотопен дизел със 140 к.с. и 390 Нм и 4-степенен аФтомат дръпвам на светофара доста по-мощни коли - но само първите 40-50 метра.

            Ако реша и "изнасиля" автомата (тоест малко преди жълтото натисна едновременно газта и спирачката и на зелено пусна спирачката и настъпя газта до ламарината), малко коли могат да ми се опрат - но само първите метри. Пък имам и сцепление колкото си искам - 4х4 срещу безпомощно буксуващи предни гуми на некоя "бегачка".
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
              Абе първите метри автоматика печели - а за по-нататък си зависи от шоферите и мощността на колите. Но първите 10-20 метра почти всеки автоматик ще дръпне пред ръчката.

              Даже и с моя камион, дето е над 2 тона, с допотопен дизел със 140 к.с. и 390 Нм и 4-степенен аФтомат дръпвам на светофара доста по-мощни коли - но само първите 40-50 метра.

              Ако реша и "изнасиля" автомата (тоест малко преди жълтото натисна едновременно газта и спирачката и на зелено пусна спирачката и настъпя газта до ламарината), малко коли могат да ми се опрат - но само първите метри. Пък имам и сцепление колкото си искам - 4х4 срещу безпомощно буксуващи предни гуми на некоя "бегачка".
              Ако застана до теб с 4х4 и 150 коня ръчка ше се чудиш дали не ти е счупен кик-дауна
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Ако Октавията е с DSG-кутия няма шанс да и се опре ръчка Старите автоматици са трагедия в ускорение и разход на гориво, това е ясно. Съвременните обаче са по-бързи и по-икономични, да не говорим че вече има и безстепенни кутии с които може да се кара все в едни обороти филм! Ръчката умря, но в Бг ще кара втори живот по обясними причини
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Ако Октавията е с DSG-кутия няма шанс да и се опре ръчка Старите автоматици са трагедия в ускорение и разход на гориво, това е ясно. Съвременните обаче са по-бързи и по-икономични, да не говорим че вече има и безстепенни кутии с които може да се кара все в едни обороти филм! Ръчката умря, но в Бг ще кара втори живот по обясними причини
                  Само дето ДСГ-то си е механична кутия, та не знам защо я слагаш при автоматиците. Безстепенни кутии пък има от 70-те години на миналия век и "още" не са се наложили, така че не бързай да погребваш "ръчките".

                  Иначе всички шкоди в България са с ДСГ, включително и тая дето е дръпнала колегата
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                  Блог за работа и кариера

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    тука сте в некакъв филм.... само да кажа че с моята скромна кола 1.6 на 40-50 метър съм с 80 км/ч

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #25
                      ем аз на светофара , седя си и не очаквам че това ще тръгне , шкода октавия 1.8T 150PS верно, на 1ва 2ра може да ме е дръпнал , и изведнъж опа усра ,на половината на булеварда, машината като се развихри като се има на представа че съм 136 коня само и ония балък умря зад мен всe едно спря

                      Comment


                      • #26
                        Странно тея са с генерация чак па да умре нещо ....
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #27
                          като влючих на 4 та и бях много далече от него,или ония го е хванало базе или незнам , ама ме дръпна на старта ,

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                            .......................
                            Умишлено ли се правиш на неразбрал? Смятам, че е ясно за коя кутия става въпрос, не ми се вярва да си толкова зле. Ето за тази кутия говоря:
                            http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/...riebe_dsg.html
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от djarov Покажи съобщение
                              като влючих на 4 та и бях много далече от него,или ония го е хванало базе или незнам , ама ме дръпна на старта ,
                              Просто ти е показал, че е по-бърз, с октавийки не се занасяйте, има едни лоши моделчета - наказват здраво. И аз така правя, че много камери се навъдиха, оставям ги да се радват после
                              Last edited by Доко; d.m.y г., 21:18.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                                Просто ти е показал, че е по-бърз, с октавийки не се занасяйте, има едни лоши моделчета - наказват здраво. И аз така правя, че много камери се навъдиха, оставям ги да се радват после
                                тооооочнооооооооо
                                155 осем хиляди клапана 16 вериги
                                0884650778 токи4а

                                http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                                Comment

                                Working...
                                X