Известие

Collapse
No announcement yet.

Как са на старт вашите 2.4 JTD

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    И аз не карам докраи гледам като го дръпна с една кола и го оставям да ме размине с малко и посля само гас и му се залепям за задната броня зада види че ако искам можех да съм пред него, но ест е имало и мн коли дето ме наказват лошо последната беше един Сеат Ибиза нз с какъв двигател беше ама неми остави шанс да го стигна
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 1992 - bivsha
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 1994 - bivsha
    Alfa romeo 155 2.0 16v 1996 - nastoqshtna
    sigpic

    Comment


    • #32
      аз един приятел един път за малко да го съсипа ,още като си е зех и утиваме към плд, той кара bmw E30 2.0 129 HP, ако нямаше трафик щеше да си замине,много хора си мислят че като караш няква италянска лелка и като карат бмв или хонда са най големите , една вечер един навитак BMW E 36 318 IS 140 HP му дишах зад връта , и пича после казал че не можел да ми избяга

      Comment


      • #33
        Лично аз нищо не разбрах. (сигурно понеже съм тъп по рождение)
        То бива неграмотност.....
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
          Лично аз нищо не разбрах. (сигурно понеже съм тъп по рождение)
          То бива неграмотност.....
          Не бе , те сега литературата като предмет сигурно са я премахнали вече, или поне с такова впечатление оставам. ...
          Last edited by Доко; d.m.y г., 23:46.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
            Лично аз нищо не разбрах. .....
            Начи
            идеята е че 2.4жтд е спортен автомобил и многУ въриии и тук сЪ фалим за кУетУ...
            ама от дизел бИгачка нИ стаааааа
            еххх СтефчУ кога шъ вденИш бре
            Volvo S80 D5 awd 2010г.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Умишлено ли се правиш на неразбрал? Смятам, че е ясно за коя кутия става въпрос, не ми се вярва да си толкова зле. Ето за тази кутия говоря:
              http://www.volkswagen.bg/rund_um_vw/...riebe_dsg.html
              Е, и? Тове не е ли механична кутия??? Нещо май ти не си разбрал.
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
              Блог за работа и кариера

              sigpic

              Comment


              • #37
                от дизел бегачка не става !? wtf ЯКОООООО

                Comment


                • #38
                  Айде, почна се. Отиваме към ключ.
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                  Блог за работа и кариера

                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                    Е, и? Тове не е ли механична кутия??? Нещо май ти не си разбрал.
                    "Най-новото развитие в производството на скоростни кутии на Volkswagen представлява кутията с двоен съединител DSG. Напълно автоматичната 6-степенна скоростна кутия се отличава с . . "
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                      Е, и? Тове не е ли механична кутия??? Нещо май ти не си разбрал.
                      Не е механична, чист автомат си е, може би най-добрата на пазара за момента.
                      Last edited by Доко; d.m.y г., 11:47.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        "Най-новото развитие в производството на скоростни кутии на Volkswagen представлява кутията с двоен съединител DSG. Напълно автоматичната 6-степенна скоростна кутия се отличава с . . "

                        Не е чист автомат, а е т.нар. АВТОМАТИЗИРАНА (ИЛИ РОБОТИЗИРАНА) МЕХАНИЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ.

                        Няма хидротрансформатор на въртящия момент, няма планетарни редуктори, няма пакети фрикциони, не се управлява хидравлично с помощта на налягане на маслото - по принцип това са атрибутите на класическите автоматични трансмисии.

                        По принцип класификацията е въпрос на тълкуване, защото има още и безстепенни автоматични CVT-трансмисии. Но като цяло DSG-трансмисиите на практика са автоматизирани механични скоростни кутии.

                        И още нещо важно - не се подлъгвайте по Пиара на Холцваген - кутията не е тяхна, а си я пазаруват/произвеждат по лиценз на Борг-Варнер, и вече все повече производители ползват такива скоростни кутии.

                        Наскоро систематизирах информацията, ето я:


                        Производители на автомобили със скоростна кутия с два съединителя (СКДС)

                        BMW
                        През януари 2008 г. BMW представиха трансмисия с два съединителя за модела M3 която се доставя от Getrag и се нарича M DCT (M Dual Clutch Transmission). От пролетта на 2009 г. същата скоростна кутия се монтира и в новото Z4 (но само при върховия модел sDrive35i ).

                        BorgWarner (доставчик)
                        В момента BorgWarner е водещия доставчик на съединители в маслена баня и хидравлични модули за такива трансмисии. BorgWarner наричат технологията си DualTronic, са подписали допълнителни договори с три водещи европейски производителя за доставката на СКДС.

                        Ferrari
                        От есента на 2008 г. Ferrari монтират 7-степенна скоростна кутия с два съединителя в новия модел California.

                        Fiat/Alfa Romeo
                        Fiat Powertrain Technologies стартираха производството на Dual Dry ClutchTransmission (DDCT) към средата на 2009 г. . СКДС на Fiat използва управляваща система BorgWarner DualTronic и сух двоен съединител. Трансмисията C635 ще дебютира в Alfa Romeo MiTo в края на 2009 г.


                        Ford
                        Ford започнаха производството на трансмисията Powershift през 2008 г. при модела Ford Focus. Тя е конструирана от Getrag под ръководството на GETRAG FORD Transmissions group и от май 2008 г. се монтира и при други модели на Ford, Volvo и Peugeot (3008, 500. За американския пазар Ford ще представи през 2010 г. Ford Fiesta със скоростна кутия Powershift. Ford съобщи, че през 2010 г ще представи СКДС и при други автомобили на американския пазар.
                        От средата на 2008 г. при повечето модели на Volvo (S40, V50, C30) , базирани на платформата на Ford Focus, например S40 2.0D. Също и при S60, както и при новия SUV XC60.


                        Getrag (доставчик)
                        Getrag е разработил пълен набор от скоростни кутии с два съединителя тип трансаксъл, включително 7DCL750, седемстепенна трансаксъл трансмисия за надлъжен монтаж, която може да работи с въртящ момент до 750 Нм. От средата на 2008 СКДС на Getrag се монтира в много модели, напр. Dodge Journey и Volvo S40/V50.

                        Hyundai
                        През пролетта на 2009 г. на автоизложението в Женева Hyundai представиха концепцията Hyundai ix-onic , която е оборудвана с 6-степенна СКДС.


                        LuK (доставчик)
                        PSG (Parallelschaltgetriebe)


                        Mitsubishi
                        От ноември 2007 г. Mitsubishi Lancer Evolution X се оборудва с Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission) СКДСтрансмисия, управлявана с лостчета на волана.


                        Nissan
                        Скоростната кутия с два съединителя на Nissan е задноразположена, тип трансаксъл и работи като диференциал на двойното задвижване на автомобила.Конструирана е от BorgWarner със съдействието на доставчика на трансмисии за Nissan Aichi. Според Nissan превключването става за 0,2 секунди. Това е чувствително по-малко отвремето, обявено от VW за техните СКДС.


                        Porsche
                        От 2009 г.при Panamera, Cayman, Boxster, Panamera, Carrera и Carrera SPorsche предлага серийна версия на своята PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe), която доскоро се вграждаше само в състезателните модели. . Седемстепенната PDK ще замени Tiptronic. Трансмисията Porsche PDK всъщност се състои от две отделни скоростни кутии в един корпус.


                        Volkswagen Group
                        През 2009 г. VW са произвели най-много автомобили с СКДС под името DSG (DirektSchaltGetriebe или Direct-Shift Gearbox (за Volkswagen, SEAT, Skoda и Bugatti) and S-Tronic (за Audi). СКДС на Volkswagen се произвежда по лиценз на Borg-Warner. Шестстепенната версия е с два съединителя в маслена баня (за въртящи моменти до 350 Нм), а 7-степенната – със сухи съединители (за въртящи моменти до 250 Нм). Ricardo Company от Великобритания произвежда 7-степенната СКДС за Bugatti Veyron 16.4. Lamborghini. Въпреки че е собственост на VW, Lamborghini монтират собствена роботизирана трансмисия с сух съединител и електрохидравлично управление (E-gear), която много прилича на SMG на BMW (без двоен съединител, но и без педал на съединителя.).



                        Проблема на тези трансмисии е фактът, че още никой не знае каква е надеждността и ремонтопригодността в дългосрочен план - и в повечето сервизи, даже и в Германия, все още ги гледат като голям камък.
                        Last edited by pinko; d.m.y г., 12:21.
                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          "Най-новото развитие в производството на скоростни кутии на Volkswagen представлява кутията с двоен съединител DSG. Напълно автоматичната 6-степенна скоростна кутия се отличава с . . "
                          Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                          Не е механична, чист автомат си е, може би най-добрата на пазара за момента.
                          Престанете да филосовствате и да се мислите за по-умни от всички останали. Под "автоматик" обикновено се разбира хидравлична скоростна кутия, която няма зъбни колела, а има нещо като турбина. Явно за някои обаче всичко, на което предавките не се превключват с лоста е "автоматично", без зачение какво има под капака на колата.

                          ДСГ е обикновена механична кутия със зъбни колела. Единствената разлика с "ръчката" е, че е комплектована с два съединителя и електронно управление, което позволява автоматично превключване.

                          И пак да попитам колегата Коде: колко шкоди с ДСГ си виждал да се движат по софийските улици?
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                            Престанете да филосовствате и да се мислите за по-умни от всички останали. Под "автоматик" обикновено се разбира хидравлична скоростна кутия, която няма зъбни колела, а има нещо като турбина. Явно за някои обаче всичко, на което предавките не се превключват с лоста е "автоматично", без зачение какво има под капака на колата.

                            ДСГ е обикновена механична кутия със зъбни колела. Единствената разлика с "ръчката" е, че е комплектована с два съединителя и електронно управление, което позволява автоматично превключване.

                            И пак да попитам колегата Коде: колко шкоди с ДСГ си виждал да се движат по софийските улици?
                            Няма да ти отговарям на определенията по-мой адрес, но явно си дебелоглав тип, и не четеш достатъчно. Момчето което е изпреварено от Шкодата предполага ,че е била автоматик, превключвала е автоматично, и никой не го интересува дали това е била механична скоростна кутия с автоматично превключване , или чист автоматик, ама ти си знаеш твоята.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                              ...Момчето което е изпреварено от Шкодата предполага ,че е била автоматик, превключвала е автоматично, и никой не го интересува дали това е била механична скоростна кутия с автоматично превключване , или чист автоматик, ама ти си знаеш твоята.
                              Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                              ...колко шкоди с ДСГ си виждал да се движат по софийските улици?
                              ...
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                По Софийските не знам, но в Бургас има и е на мой познат, продължавай да търсиш под вола теле и да обясняваш разликата м/у автоматична и автоматизирана кутия! Аман от дървени философи
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X