Известие

Collapse
No announcement yet.

Теоретична "дръпка"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теоретична "дръпка"

    Условия:
    баир с наклон 20 градуса (за ориентир - http://dic.academic.ru/pictures/wiki...85/Ugolnik.jpg )

    Вариант 1:
    Две еднакви като марка и тегло коли(stock).
    1 кола - 1.6 двигател 100bhp. 150Nm/4000rpm
    2 кола - 1.9 дизел (турбо) 100bhp 200Nm/1600rpm

    Вариант 2:
    Две еднакви като марка и тегло коли(stock).
    1 кола - 1.8 двигател 100bhp. 150Nm/2500rpm
    2 кола - 1.9 дизел (турбо) 100bhp 200Nm/1600rpm

    Би било добре, да са обосновани мненията, целта ми не е поредната VS/SPAM тема.
    Кой, кого ?
    Last edited by emzo; d.m.y г., 23:52.
    ex - 147 16v multijet

  • #2
    Според наколна - на изкачване или спускане ще е дръпката ? И на какво разстояние ще е ?
    Ако се уточнят и тези две условия, задачата ще има по-конкретно решение.
    Иначе моя глас май клони повече към дизела, особено на по-късо разстояние, но пък от друга страна не спадам към групата на "спецовете" ...
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • #3
      ако тръгват от място предполагам дизела бие със сигурност и в двата варянта.

      ако тръгнат от летящ старт, с еднаква скорост, на еднаква предавка дизела печели, ако скоростта е сравнително ниска за предавката.

      ако тръгнат от летящ старт, с еднаква скорост, но предавка по избор на шофьора - всичко е възможно.

      иначе за бензиновите мотори според мен не е възможно 1.6 и 1.8 имащи еднаква мощност, максималния им въртящ момент да е на еднакви обороти. по скоро на 1.8 макса ще е при 2500 - 3000 оборота и тогава предполагам по-лесно ще се мери с дизела.

      на мен ми интересно какво ще стане при опит между 1.8 tbi и 2.4 jtdm на две 159ки
      по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

      Comment


      • #4
        Докъде я докарахме, теоретична дръпка. Издишате колегиииииии издишате.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Думата баир предполага изкачване.
          Да, грешката е моя, коригирам веднага, 1.8 е на по ниски обороти.

          И по-добре теоретично в канавката, отколкото реално ....
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • #6
            дизела ще бие и в двата случая заради по-високия въртящ момент,който според мен е определящ фактор при това изкачване
            alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
            alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Докъде я докарахме, теоретична дръпка. Издишате колегиииииии издишате.
              Не издишаме бе човек, цял ден се дърпаме..........

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                Не издишаме бе човек, цял ден се дърпаме..........
                Я разкажи
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  Условия:
                  баир с наклон 20 градуса (за ориентир - http://dic.academic.ru/pictures/wiki...85/Ugolnik.jpg )

                  Вариант 1:
                  Две еднакви като марка и тегло коли(stock).
                  1 кола - 1.6 двигател 100bhp. 150Nm/4000rpm
                  2 кола - 1.9 дизел (турбо) 100bhp 200Nm/1600rpm

                  Вариант 2:
                  Две еднакви като марка и тегло коли(stock).
                  1 кола - 1.8 двигател 100bhp. 150Nm/2500rpm
                  2 кола - 1.9 дизел (турбо) 100bhp 200Nm/1600rpm

                  Би било добре, да са обосновани мненията, целта ми не е поредната VS/SPAM тема.
                  Кой, кого ?
                  1.6 Бензина при така поставените условия е най бързата кола после е 1.8 и последен както винаги е дизела Няма да се обосновавам щото съм отпуска
                  Аре са велики теоретици да ви видя
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Дали защото 1.6 е най-лека
                    Alfa 155 1.7,1.8 ex
                    Alfa 166 2.4 3 ex
                    155 1.8 MY 95 sport

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
                      Дали защото 1.6 е най-лека
                      Поне четете преди да пишете глупости

                      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                      Условия:
                      баир с наклон 20 градуса (за ориентир - http://dic.academic.ru/pictures/wiki...85/Ugolnik.jpg )

                      Вариант 1:
                      Две еднакви като марка и тегло коли(stock).
                      1 кола - 1.6 двигател 100bhp. 150Nm/4000rpm
                      2 кола - 1.9 дизел (турбо) 100bhp 200Nm/1600rpm

                      Вариант 2:
                      Две еднакви като марка и тегло коли(stock).
                      1 кола - 1.8 двигател 100bhp. 150Nm/2500rpm
                      2 кола - 1.9 дизел (турбо) 100bhp 200Nm/1600rpm

                      Би било добре, да са обосновани мненията, целта ми не е поредната VS/SPAM тема.
                      Кой, кого ?

                      Comment


                      • #12
                        Принципно дизеловия ДВГ е по тежък, ама разликата я приемаме за 100кг.
                        Т.е. предимство за бензина.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #13
                          Точно,че чета,или дизеловия двигател не е по-тежък от 1.6 бензин?
                          Alfa 155 1.7,1.8 ex
                          Alfa 166 2.4 3 ex
                          155 1.8 MY 95 sport

                          Comment


                          • #14
                            Какво четете колеги? Явно нещо друго. Да зададем въпроса така. Ако една кола е 1.6 бензин и тежи 1200 кг и я сравним със същата кола дизел 1.9 и пак тежи 1200кг, коя ще е по-бърза? Сега ако някой каже, да ама дизела е по-тежък!? АААА ок, едната е бензин с тухли в багажника, а другата е дизел и вече са равни по килограми по 1200 кг всяка. Коя ще е по-бърза.
                            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                            Mazda 6 2.3 2005
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              По начало един модел с различни бензинов и дизелов двигатели има различно тегло.На 1.6 и 1.8 няма разлика,ако има е много малка.И как 1.6 има еднакъв въртящ момент с 1.8,като са с различна кубатура.
                              Все пак Нм определят динамиката на колата,не толкова конете.
                              Last edited by Flame; d.m.y г., 18:48.
                              Alfa 155 1.7,1.8 ex
                              Alfa 166 2.4 3 ex
                              155 1.8 MY 95 sport

                              Comment

                              Working...
                              X