Известие

Collapse
No announcement yet.

Теоретична "дръпка"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
    Все пак Нм определят динамиката на колата,не толкова конете.
    Значи викаш 3,2 V6 - 250к.с. ще върви на едно с 2,4 JTD 136к.с. щото са на едни Нм
    Според мен на така зададеното условие ще бие дизела но не съм много сигурен, ако трябва да се дърпам определено ще вляза в дизеловата. Ако е надолнище - бензиновата. Смятам, че е ясно защо . .
    Тука има и друго важно нещо - скоростните кутии изобщо много на теория е всичко . .
    пп да изпреварваш дизел на баир си иска доста здрави нерви, това от опит
    Last edited by code; d.m.y г., 19:11.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      Конските сили определят повече максмалната скорост на една кола,а въртящия момент ускорението.Но дизела не е високо оборотен и изостава.
      За тая "дръпка" не знам какъв ще е резултата,само предположих това за бензиновия 1.6.
      Last edited by Flame; d.m.y г., 19:15.
      Alfa 155 1.7,1.8 ex
      Alfa 166 2.4 3 ex
      155 1.8 MY 95 sport

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
        Конските сили определят повече максмалната скорост на една кола,а въртящия момент ускорението.Но дизела не е високо оборотен и изостава.
        За тая "дръпка" не знам какъв ще е резултата,само предположих това за бензиновия 1.6.
        Абе не е така, ще го обясня елементарно щото за много хора не е ясно.
        Аз пия бензин, ти пиеш дизел майтап.
        Аз съм 70кг жилка, а ти 100кг мускули.
        Тръгваме да бягаме на 400м - ти естествено падаш.
        След това си мятаме на раменете по една щанга, пак бягаме и аз естествено губя. Баси обяснението.
        В крайна сметка и двамата се събуждаме в токсикологията
        Last edited by code; d.m.y г., 19:28.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19

          Моооже,знам това за ролята на Нм,и това пиша.Говоря за бензинови двигатели без турбо.
          Alfa 155 1.7,1.8 ex
          Alfa 166 2.4 3 ex
          155 1.8 MY 95 sport

          Comment


          • #20
            Хабсолютно еднакво трябва да вървят двете коли. Щом и двата мотора за 100 коня

            Ще си разменят първото място с калник, можеби. Първо дизла ще вземе малко предимство после бензина, при по високите скорости и така.

            Общо взето на кантар, нали затова са измислили конската сила кото мерило за "силата" на един мотор.

            Пък и вие не можете, или не иската да проумеете в кои оборотен режим остават 200-те NM на дизела, и къде се движи стрелката при гонка.

            200 НМ ама при 1600 оборота, ако тези 200НМ бяха при 4000 оборота конете на дизела нямаше да са 100 ами много повече.

            То и затова дизелите са САМО 100 коня пък виждаш ли въртящия момент е 50000 нм още в 700 оборота. Пък бензина е само 50НМ ама при 10 000 оборота.

            Двигателите на Ф1 са със смешен въртящ момент за тези конски сили, но оборотите са много.....
            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

            Comment


            • #21
              Дизела ще дръпне само в началото(в ниските обороти) и ще умре, а бензина ще се развърти и ще остане във високи обороти където е силата му. Да не забравяме и скоростните кутий, предавателни числа и т.н., ако не се лъжа бензиновата е с доста по-дълги скорости.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #22
                а какво ще стане ако олекотим маховика на един дизел с въртящия момент
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #23
                  STOCK STOCK STOCK
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #24
                    Зависи от шофъорите. Но на дизела ще трябва да сменяте по често предавки и си мисля че бензина ще го отвее ако са с нормални килограми

                    Comment


                    • #25
                      ---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:32 ----------

                      [/COLOR]
                      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                      а какво ще стане ако олекотим маховика на един дизел с въртящия момент
                      A какво ще стане ако и на бензина "боднем" едно турбо...
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #26
                        От много ако, ако - ос*ахте темата.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #27
                          Ето теорията:

                          http://www.carexpert.ru/compare.php?...fiata-1995h22&

                          Според това 1.8 си е лидер, след това вече е малко спорно - дизелчето или 1.6. Аз бих ги подредил така:

                          1. 1.8
                          2. 1.9ТД
                          3. 1.6

                          Колега emzo, мисля, че е време за практика. Гледам, че си с дизелово Браво, имам приятел с 1.6 Брава. Може да ви уредим едно сравнение и на практика...
                          Last edited by Wolfy; d.m.y г., 01:08.
                          Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                          Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                          Thank you, VFTI, thank you!

                          Comment


                          • #28
                            спора го решавам веднага. дърпах се с крайслер неон 2.0 134 коня. на старта му скокнах с една кола растояние. след това цедки до дупка и чак като сложих пета скорост неона мина покрай мен.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Wolfy Покажи съобщение
                              Ето теорията:

                              http://www.carexpert.ru/compare.php?...fiata-1995h22&

                              Според това 1.8 си е лидер, след това вече е малко спорно - дизелчето или 1.6. Аз бих ги подредил така:
                              Тука сте се събрали само двойкаджии. Човека е написал условие:
                              - 20гр наклон
                              - еднакви кг
                              - еднаква мощност

                              Ти съответно си посочил пример, според който 1,8бенз е по-бърза до 100км с 0,8 сек и:
                              - действието се развива на равно
                              - бензина е с 55кг по-лек
                              - бензина е с 12к.с. отгоре

                              Айде сега стига теории, при зададеното условие и двата бензина - отзад
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #30
                                Темата е породена от твърдението в нашия форум, че jtd105 на баир няма шанс срещу 1.6 16v.За Браво иде реч.

                                Общия извод е, че много лапетии рацери имало у Фиат форума
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X