Известие

Collapse
No announcement yet.

0-100

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aз намерих една, която става за повечето Нокии:
    Racechrono
    И е безплатна.Качил съм си я на телефона, ще пробвам като имам възможност
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #17
      http://www.racechrono.com/

      Момчета не ми давайте зор де. Имам си причина да не отговарям. Това е програмката и може си я смъкнете безплатно. Айде чакам резултати

      ---------- Post added at 21:05 ---------- Previous post was at 21:02 ----------

      Първоначално публикувано от Nikiboy Покажи съобщение
      Значи в твоя телефон имаш ГПС за 600$ поне. аз до сега не съм стигнал до такива резултати за вече 7 години.

      Нещо сразвнително точно съм достигал с външен и много скъп ГПС.

      Как калибрираш Г-тека по отношение на Питч фактора?
      НЕ знам колко е GPS-a но телефона като нов струваше 1100 лв. Колкото до Г-тека не му разбирам от калибриране и не е мой. Просто имам познат който се занимава с чип тунинг и ремонт на коли, та с него замерихме времената и ме увери, че г-тека си е калибриран. Какви са твоите времена, че не си достигнал "такива резултати" ?
      Last edited by RoMAN; d.m.y г., 23:16.

      Comment


      • #18
        За хората с й фон има програма която не е ниак лоша. Програмата използва акселерометъра на й фона и по този начин засича ускорението на колата. програматата се нарича "dynolicious" изчислява и конски сили и киловати, все още несъм я разучил напълно.

        ---------- Post added at 00:09 ---------- Previous post was at 00:07 ----------

        Ето тук има повече обяснения http://dynolicious.com/

        Comment


        • #19
          Така да попитам тази програма работи ли на Nokia N78...
          И ако да как действа???
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
            Така да попитам тази програма работи ли на Nokia N78...
            И ако да как действа???
            Ако питаш за racechrono като влезниш в сайта и дадеш на download има доста версии и под свяка е дадена за кой телефон става.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
              Ако питаш за racechrono като влезниш в сайта и дадеш на download има доста версии и под свяка е дадена за кой телефон става.
              Да това вече го видях...Има за почти всички модели, но въпросът ми е как действа, какво трябва да направя за да я накарам да тръгне
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                Да това вече го видях...Има за почти всички модели, но въпросът ми е как действа, какво трябва да направя за да я накарам да тръгне
                http://www.racechrono.com/manual/?page_id=54

                Тука всичко е описано набързо

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                  http://www.racechrono.com/manual/?page_id=54

                  Тука всичко е описано набързо
                  Благодаря ти много
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    RaceChrono team recommends using a good Bluetooth GPS for best accuracy. Good receivers are for example Qstarz 818 5Hz edition, or any Sirf Star III based receiver (which are 1 Hz).

                    Г-тека освен, че има калибрация по оси, има калибрация по окачването на колата. Та въпросът ми беше как сте го калибрирали на конкретната кола с която си сравнявал.

                    Г-тека не може само да го лепнеш на джама и да го пъхнеш в запалката. Тогава мериш алабалистика. С кой модел мерите?

                    Моят опит е със всички модели от СС напред. Всичките съм ги засичал с какви ли не гпс програмки и не става. отклонението е над 5 десети на 400 м.

                    А иначе Г-тка успявам да го наглася на кола на писта да дава отклонение под 1 десета.

                    Направи си сам сметката 5 - десети при 140 км/час = (140*1000/3600)*0,5 са си почти 20 м или 5% от 400 м. т.е пълна измама.

                    Има варинат да направиш по ГПС 15-20 старта да махнеш 5-те най-добри и 5-те най-лоши и да направиш средни времена. На Г-тека винаги му махам най-добрите и най-лошите.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Nikiboy Покажи съобщение
                      RaceChrono team recommends using a good Bluetooth GPS for best accuracy. Good receivers are for example Qstarz 818 5Hz edition, or any Sirf Star III based receiver (which are 1 Hz).

                      Г-тека освен, че има калибрация по оси, има калибрация по окачването на колата. Та въпросът ми беше как сте го калибрирали на конкретната кола с която си сравнявал.

                      Г-тека не може само да го лепнеш на джама и да го пъхнеш в запалката. Тогава мериш алабалистика. С кой модел мерите?

                      Моят опит е със всички модели от СС напред. Всичките съм ги засичал с какви ли не гпс програмки и не става. отклонението е над 5 десети на 400 м.

                      А иначе Г-тка успявам да го наглася на кола на писта да дава отклонение под 1 десета.

                      Направи си сам сметката 5 - десети при 140 км/час = (140*1000/3600)*0,5 са си почти 20 м или 5% от 400 м. т.е пълна измама.

                      Има варинат да направиш по ГПС 15-20 старта да махнеш 5-те най-добри и 5-те най-лоши и да направиш средни времена. На Г-тека винаги му махам най-добрите и най-лошите.
                      Много ми е интересно как става калибриране по окачването точно? И как преценяваш числото за пич фактора, мериш колко е грапав асфалта ли?

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                        Много ми е интересно как става калибриране по окачването точно? И как преценяваш числото за пич фактора, мериш колко е грапав асфалта ли?

                        Аз когато правих стартове по ГПС с Nikiboy , за което съм му многооо благодарен и все още му дължа бира Та направихме няколко старта докато калибрира ГПС за моята кола, моето окачване, грапавата настилка(беше доста грапава)...И след това вече си направихме 3 старта за време Помня че той ми обясняваше, че ако колата е със спортно окачване се задват едни стойности, ако е с нормално други, ако е с по-меко трети...Абе сложна работа

                        Иначе наистина всички тия програмки са общо взето само за да може всеки от нас да казва че прави 0-100км. за под 8сек... А гледам че има колега с кола 110коня дизел, който го прави от 8.7-9.3....тия дизелови алфи вярно са по-бързи от Астри Ф ГСИ 16...
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                        by RUBIG service

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                          Аз когато правих стартове по ГПС с Nikiboy , за което съм му многооо благодарен и все още му дължа бира Та направихме няколко старта докато калибрира ГПС за моята кола, моето окачване, грапавата настилка(беше доста грапава)...И след това вече си направихме 3 старта за време Помня че той ми обясняваше, че ако колата е със спортно окачване се задват едни стойности, ако е с нормално други, ако е с по-меко трети...Абе сложна работа

                          Иначе наистина всички тия програмки са общо взето само за да може всеки от нас да казва че прави 0-100км. за под 8сек... А гледам че има колега с кола 110коня дизел, който го прави от 8.7-9.3....тия дизелови алфи вярно са по-бързи от Астри Ф ГСИ 16...
                          Имаш ли да постваш някакви времена или не? Ако нямаш, разговора е излишен.

                          Comment


                          • #28
                            Малко ъп по темата.Знам че няма да е най-точния резултат за това Ви моля да си спестите изказванията относно начина на мерене.Мерено е през джи пи ес на телефон нокия н79 с програма tempes gtx,версия 3.0.Правихме две замервания,за толкова ни стигна времето.
                            1.0-100 - 10.1сек
                            2.0-100 - 9.8сек

                            Колата е алфа 156 2.0 155 коня.В момента на тестването теглото на колата е 1550кг.Ще кажете че преувеличавам в теглото но е точно толкова.Колата мерена по кантар е 1350 кг. с газовата инжекция.20 кила куфар и двама човека.Аз съм 90 кила и колегата е 75кила.Другите 15 са бензин.

                            пс.Ако успея довечера ще кача таблицата от телефона.Телефона беше свързан със седем спътника.Колата е със зимни гуми и на мокър път.
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                              Малко ъп по темата.Знам че няма да е най-точния резултат за това Ви моля да си спестите изказванията относно начина на мерене.Мерено е през джи пи ес на телефон нокия н79 с програма tempes gtx,версия 3.0.Правихме две замервания,за толкова ни стигна времето.
                              1.0-100 - 10.1сек
                              2.0-100 - 9.8сек

                              Колата е алфа 156 2.0 155 коня.В момента на тестването теглото на колата е 1550кг.Ще кажете че преувеличавам в теглото но е точно толкова.Колата мерена по кантар е 1350 кг. с газовата инжекция.20 кила куфар и двама човека.Аз съм 90 кила и колегата е 75кила.Другите 15 са бензин.

                              пс.Ако успея довечера ще кача таблицата от телефона.Телефона беше свързан със седем спътника.Колата е със зимни гуми и на мокър път.
                              КОлега пробвай колата малко опразнена да я замериш, а и най-важното ако може пробвай на газ и бензин да видим както отклонение ще даде.

                              Comment


                              • #30
                                по г-тек преди години
                                фиат типо 2,0 16 139 коня 7,22 0-100(15.2 400м)
                                алфа ромео 164 2.0 8в- 7.66 0-100(15.8 400м)
                                alfa 164 t.s ex
                                tipo 2,0 16v turbo ex
                                opel astra amnesia ex
                                megane 2 ex
                                alfa 159 jtd ех
                                audi A6/S TQ 330+
                                audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                                alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                                Comment

                                Working...
                                X