If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Значи може да се прехвърли от кола на друга за около час, ако ще е само за пробата, на добре мапнат жтд чух че има доста голям ефект, както и на бенз. турбо, на атмосферка нещата са 3-4-5% динамичен ефект, и 95% козметичен, днеска махнах 2 свещи, гледах буталото и не вярвах на очите си - все едно току що беше минато с шкурка......
Лошото е че за да ти го метна за проба на тебе ще трябва да ти се бодне някъде след кулера, а знам че тоя маркуч уж не е приятно да се дупчи - има едни фешън преходници в един холандски сайт, ама 80 лв само за проба няма как да се дадат.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Ако не ни е хептен бадева или изгодно, не си заслужава да ръснеш 200 долара за някакъв среден вариант.......това при положение че си бензин или атмосферен такъв.......ако си турбо диз, си струва повечко........да не говорим турбо бенз.......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Ако не ни е хептен бадева или изгодно, не си заслужава да ръснеш 200 долара за някакъв среден вариант.......това при положение че си бензин или атмосферен такъв.......ако си турбо диз, си струва повечко........да не говорим турбо бенз.......
И в крайна сметка усещаш ли разлика? И колко е разликата? Струва ли си парите? Ти успя ли да го настроиш както трябва?
И в крайна сметка усещаш ли разлика? И колко е разликата? Струва ли си парите? Ти успя ли да го настроиш както трябва?
Разликата при атмосферка е малка - не си струва да взимаш варианта дето е из нета, на мен ми седна целия комплект, плюс 3 различни дюзи приблизително 95-100 лв, и сметнах че с турбо или чарджър перспектива, след като се наиграя атмосферно, си струва да дам.....
Днес на връщане от СФ няколкото теста показаха - при константна газ, при пускане на водата, темп на масло и вода за около 2-3 минути пада с 5 градуса......другото е че преди 2-3 дена свалях едната свещ - буталото изглеждаше като минато със шкурка - блясък и чистота, чак не повярвах, свалих още две свещи да видя да не е единичен случай.......сега ще я махна от двойката и ще видя на 2.5 как ще е.......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Ам колега аз и без вода като махна свещите буталата са ми чисти. Въпроса ми беше дали усещаш повече мощност. Според мен сигурно не я усещаш, както и бях писал преди, че това не е за атмосферка или поне не за обикновена. Виж ако си я сгъстил прекалено много то може и да има ефект. Но сега освен да миеш цилиндрите друго не виждам какво би станало. Щом си измил буталата, мисля, че дори прекалено много вода пръскаш. Но може и да не е така. Може и да греша. Просто това е мнението ми. Не го приемай лично
По принцип много ме радваш с това, че постояно човъркаш нещо, но мисля, че някои от нещата които правиш по колата са леко безсмислени и парите които наливаш е можело да ги дадеш за нещо което наистина ще усетиш. За качествен Ремап например.
Единствената файда от ремапа при бенза е че шансовете да си обеднява сместа при константни високи обороти намаля с ремапа, ако е лепнат правилно......колкото повече мнения извън тоя форум чета, толкова повече до това убеждение стигам......иначе ся тва си е мое мнение.....при дизела не е така, но там е друго явно.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Единствената файда от ремапа при бенза е че шансовете да си обеднява сместа при константни високи обороти намаля с ремапа, ако е лепнат правилно......колкото повече мнения извън тоя форум чета, толкова повече до това убеждение стигам......иначе ся тва си е мое мнение.....при дизела не е така, но там е друго явно.....
И при бенза е добре. Динамиката се подобрява и повярвай ще усетиш повече разлика от колкото например с тази система за вода.
Comment