Известие

Collapse
No announcement yet.

water injection

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ники , трябва да се видим с тебе и да видим какво можем да измислим за мен по тоя въпрос ,пък аз после ще кажа на колегата как е при дизела .
    sigpic... just my own way .... burning tires , driving fast but safely and responsible ... stay alive ... the race does not begin at the starting grid

    Comment


    • #17
      Значи може да се прехвърли от кола на друга за около час, ако ще е само за пробата, на добре мапнат жтд чух че има доста голям ефект, както и на бенз. турбо, на атмосферка нещата са 3-4-5% динамичен ефект, и 95% козметичен, днеска махнах 2 свещи, гледах буталото и не вярвах на очите си - все едно току що беше минато с шкурка......
      Лошото е че за да ти го метна за проба на тебе ще трябва да ти се бодне някъде след кулера, а знам че тоя маркуч уж не е приятно да се дупчи - има едни фешън преходници в един холандски сайт, ама 80 лв само за проба няма как да се дадат.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        http://www.youtube.com/watch?v=hCRTF4b-sP4 Това може би ще даде отговор на въпрса ти. В описанието на клипа пише предимствата на тази система. Можеш да погледнеш и тук http://coolisbetter.nl/index_e.html
        Last edited by Ivanov_; d.m.y г., 16:51.
        www.t-auto.bg

        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

        Comment


        • #19
          Колегите в alfaowner.com имат подобно обсъждане: http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...n-on-jtds.html
          Има доста изписано по темата и интересни допълнителни материали.
          А като илюстрация къде се ползва хвърлете око тук: http://www.sachsperformance.com/EU/b.../index1006.htm
          Хората (Sachs) предлагат готови комплекти. Включително и за дизелови двигатели.
          There's always more money to make and more shit to bitch about.
          156 SW 2.4 JTD

          Comment


          • #20
            А колко излиза тази цялата манипулация?
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #21
              Ако не ни е хептен бадева или изгодно, не си заслужава да ръснеш 200 долара за някакъв среден вариант.......това при положение че си бензин или атмосферен такъв.......ако си турбо диз, си струва повечко........да не говорим турбо бенз.......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Ако не ни е хептен бадева или изгодно, не си заслужава да ръснеш 200 долара за някакъв среден вариант.......това при положение че си бензин или атмосферен такъв.......ако си турбо диз, си струва повечко........да не говорим турбо бенз.......
                И в крайна сметка усещаш ли разлика? И колко е разликата? Струва ли си парите? Ти успя ли да го настроиш както трябва?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  И в крайна сметка усещаш ли разлика? И колко е разликата? Струва ли си парите? Ти успя ли да го настроиш както трябва?
                  Разликата при атмосферка е малка - не си струва да взимаш варианта дето е из нета, на мен ми седна целия комплект, плюс 3 различни дюзи приблизително 95-100 лв, и сметнах че с турбо или чарджър перспектива, след като се наиграя атмосферно, си струва да дам.....
                  Днес на връщане от СФ няколкото теста показаха - при константна газ, при пускане на водата, темп на масло и вода за около 2-3 минути пада с 5 градуса......другото е че преди 2-3 дена свалях едната свещ - буталото изглеждаше като минато със шкурка - блясък и чистота, чак не повярвах, свалих още две свещи да видя да не е единичен случай.......сега ще я махна от двойката и ще видя на 2.5 как ще е.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Викаш, ако не друго поне ще лъснеш буталцата
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Ам колега аз и без вода като махна свещите буталата са ми чисти. Въпроса ми беше дали усещаш повече мощност. Според мен сигурно не я усещаш, както и бях писал преди, че това не е за атмосферка или поне не за обикновена. Виж ако си я сгъстил прекалено много то може и да има ефект. Но сега освен да миеш цилиндрите друго не виждам какво би станало. Щом си измил буталата, мисля, че дори прекалено много вода пръскаш. Но може и да не е така. Може и да греша. Просто това е мнението ми. Не го приемай лично

                      По принцип много ме радваш с това, че постояно човъркаш нещо, но мисля, че някои от нещата които правиш по колата са леко безсмислени и парите които наливаш е можело да ги дадеш за нещо което наистина ще усетиш. За качествен Ремап например.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Оуу оем, не нацели човека На Ферариста не му споменавай думата ремап + атмосферка хиихихи
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Оуу оем, не нацели човека На Ферариста не му споменавай думата ремап + атмосферка хиихихи
                          Че защо? Мотора работи по-стабилно и тихо от колкото с оригиналния софт. Ферариста може с некви предубеждения да е... незнам. Ма той си знае
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Единствената файда от ремапа при бенза е че шансовете да си обеднява сместа при константни високи обороти намаля с ремапа, ако е лепнат правилно......колкото повече мнения извън тоя форум чета, толкова повече до това убеждение стигам......иначе ся тва си е мое мнение.....при дизела не е така, но там е друго явно.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Единствената файда от ремапа при бенза е че шансовете да си обеднява сместа при константни високи обороти намаля с ремапа, ако е лепнат правилно......колкото повече мнения извън тоя форум чета, толкова повече до това убеждение стигам......иначе ся тва си е мое мнение.....при дизела не е така, но там е друго явно.....
                              И при бенза е добре. Динамиката се подобрява и повярвай ще усетиш повече разлика от колкото например с тази система за вода.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                И при бенза е добре. Динамиката се подобрява и повярвай ще усетиш повече разлика от колкото например с тази система за вода.
                                Потвърждавам. Определено има разлика с remap-нат двигател.
                                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                                Comment

                                Working...
                                X