Известие

Collapse
No announcement yet.

Печките са се изложили.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    !

    Хайде някой колега от Варна с 1.8 или 2.0тс да излезе да се пробваме и да направим клипче
    Както каза колегата да се види. Тук спора много се измести от темата която беше за дизелите. Може да се направи елементарно сравнение (приятелско) с което да се види всичко. аз съм навит да се пусна с ,,умрялата сажда'' което явно е новото наименование на дизелите. Ако някой иска готов съм да се замерим и след това с клипа се надявам спора да приключи защото вече стана смешно. И пичове стига сте копирали от гугъл характеристики на разни супеавтомобили. Те са далеч от нашите дизели.

    П.С. Ако намеря линка към темата за полицейските алфи в италия ще го постна. В него се обяснява за алфа 159 2.4жтдм за която е разработен специален софтуер който прави колата около 300+++кс и невероятен въртящ момент. Хората не са прости да ви кажа. НО докато не постна линка няма да се види за какво става дума...
    Jeep Grand Cherokee 2.7 163hp 04/Renault Laguna 2.0 16v 140hp 01./Opel Movano 2.8 DTI 02
    Ex AR 147 1.6 120hp 05 /AR 156 2.4jtd 1??hp/ Fiat bravo 103++hp / Fiat Coupe 131hp/Dacia Logan1.5 DCI 08'/ suzuki GSXR 600 SRAD мах speed 280km++

    Comment


    • #77
      Та от цялата работа освен смях нищо друго няма,и освен това виждам хора които си говорят това което на тях си им харесва.
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
        http://www.gtrnissan.com/en/web_GTR/...b_section_id=2 Виж, че не е от серията на Скайлаин този GT-R.

        Тук също малко огледай, момчето ми. Показваш ми обяви от хора които сами са си ги писали. Това е поне официална информация

        http://carfolio.com/search/results/?...n+GT-R&x=0&y=0




        http://www.edmunds.com/nissan/gtr/2009/review.html
        Introduction

        Technically, the 2009 Nissan GT-R isn't a Skyline -- that distinction now belongs to what we know as the Infiniti G series, which is marketed as the Nissan Skyline in Japan. But don't let the official nomenclature fool you. From its familiar twin-turbocharged engine and all-wheel-drive layout to its telltale circular taillights, there's no mistaking the new Nissan for anything but a modern-day Skyline GT-R.

        Айде да ти затворя устата вече.
        Не съм много добър с английския,обаче си го превеждам накратко като"GT-R е модерен скайлайн с друго име"Демек си е скайлайн и няма как да не бъде защото GT-R е изработен на платформата на скайлайн.
        http://www.autotrader.co.uk/EDITORIA...HER/34828.html
        Formerly known as the Skyline GT-R, the replacement will be known simply as the GT-R.

        http://www.prelovac.com/vladimir/200...e-gt-r-preview

        http://www.batfa.com/newcar-nissanskylinegtr.htm

        Почти навсякъде където го продават си го водят Nissan skyline GT-R.Защото е скайлайн и това,че са го преместили в др серия незначи,че не е скайлайн.И ти пак бягаш от въпроса ми.Дай ми пример за дизел,който дава близки времена до стоков скайлайн или както заради теб ще го наричам(gt-r).

        Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
        Та от цялата работа освен смях нищо друго няма,и освен това виждам хора които си говорят това което на тях си им харесва.
        А,че спора е смешен това е ясно на всички .Фън да става.
        Last edited by Memento; d.m.y г., 15:15.
        http://vbox7.com/play:613ca9d6

        Comment


        • #79
          За новите полицейски алфи 159 да дизели са защото вървят като бензиновите но старите са 156 2,0тс защо ли ?новите дизели вървят много добре но до преди 5-6 години ставаха само за икономии -а тези данни са заводски и се вижда добре кой къде е
          156 1,8тс-0-100 км/ч -9,3сек 0-1000м -30,5сек
          156 2,0тс-0-100 км/ч -8,6сек 0-1000м -29,6сек
          156 2,4жтд-0-100кмч -9,5сек 0-1000м -30,7сек

          Comment


          • #80
            Колега, недей моля ти се повече да се излагаш така, като цитираш тези заводски данни по този махленски начин! На абсолютно всички ни е ясно, че 1.8ts няма и теоретичен шанс с 2.4jtd!

            ---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:56 ----------

            Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
            За новите полицейски алфи 159 да дизели са защото вървят като бензиновите но старите са 156 2,0тс защо ли ?новите дизели вървят много добре но до преди 5-6 години ставаха само за икономии -а тези данни са заводски и се вижда добре кой къде е
            156 1,8тс-0-100 км/ч -9,3сек 0-1000м -30,5сек
            156 2,0тс-0-100 км/ч -8,6сек 0-1000м -29,6сек
            156 2,4жтд-0-100кмч -9,5сек 0-1000м -30,7сек
            Колега, недей моля ти се повече да се излагаш така, като цитираш тези заводски данни по този махленски начин! На абсолютно всички ни е ясно, че 1.8ts няма и теоретичен шанс с 2.4jtd!

            ---------- Post added at 16:02 ---------- Previous post was at 15:59 ----------

            Колкото до това бензин или дизел, всеки си взима каквото му е на сърцето! Не мисля че новите дизели вървят по лошо от бензините.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
            Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
              Не мисля че новите дизели вървят по лошо от бензините.
              Като сравнявате НОВИТЕ "Дизели" JTDm ги сравнявайте с Новите "Бензини" TB Multiair . Не ми се вързва нещо да сравнявате Мулиджет с Туйн Спарк как мислите а?
              Last edited by Доко; d.m.y г., 16:42.

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Memento Покажи съобщение
                Не съм много добър с английския,обаче си го превеждам накратко като"GT-R е модерен скайлайн с друго име"Демек си е скайлайн и няма как да не бъде защото GT-R е изработен на платформата на скайлайн.
                http://www.autotrader.co.uk/EDITORIA...HER/34828.html
                Formerly known as the Skyline GT-R, the replacement will be known simply as the GT-R.

                http://www.prelovac.com/vladimir/200...e-gt-r-preview

                http://www.batfa.com/newcar-nissanskylinegtr.htm

                Почти навсякъде където го продават си го водят Nissan skyline GT-R.Защото е скайлайн и това,че са го преместили в др серия незначи,че не е скайлайн.И ти пак бягаш от въпроса ми.Дай ми пример за дизел,който дава близки времена до стоков скайлайн или както заради теб ще го наричам(gt-r).



                А,че спора е смешен това е ясно на всички .Фън да става.
                Aми намери някой да ти го превде от английски тогава, защото изрично пише, че не е Скайлайн още в първото изречение. Накрая е просто написано, че го наподобява много. После сам си го написал "Formerly known as the Skyline GT-R, the replacement will be known simply as the GT-R" Aлфа 166 като е заместник на 164 да не са един и същ автомобил? И не знам къде измисли глупоста, че GT-R и Скайлайн са на една платформа. Не искаш да приемеш истината просто и извърташ. Дадох ти дизел, който е по-бърз, погледни ми последния клип.

                ---------- Post added at 14:53 ---------- Previous post was at 14:52 ----------

                Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                Като сравнявате НОВИТЕ "Дизели" JTDm ги сравнявайте с Новите "Бензини" TB Multiair . Не ми се вързва нещо да сравнявате Мулиджет с Туйн Спарк как мислите а?
                Напротив. JTDm май трябва ги сравняваме с JTS. А multiair да се сравнява с предстоящият Multijet II.

                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=41585 Ето си сравнение примерно с по-новите V6 срещу чипнат JTDm.
                Last edited by RoMAN; d.m.y г., 17:02.

                Comment


                • #83
                  Това си е чист скайлайн наследник на R34 с променено име.Както виждаш почти навсякъде го наричат Nissan skyline gt-r(r35).А за клип нещо не намирам.Би ли го постнал отново.

                  The Nissan GT-R supercar, formerly known as Skyline, is the 2009 Motor Trend Car of the Year
                  Цитат от сайта,който ти си дал www.gtrnissan.com .Много умело пропускаш нещата,които не ти изнасят.

                  А примера,който си ми дал е не на точното място.Това,че са му сменили името не значи,че не е скайлайн.Скайлайн си е като R31,R32,R,33,R34 и този R35 си е скайлайн.
                  Last edited by Memento; d.m.y г., 17:05.
                  http://vbox7.com/play:613ca9d6

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                    Technically, the 2009 Nissan GT-R isn't a Skyline -- >>>that distinction now belongs to what we know as the Infiniti G series<<<
                    Порови се из последните ми постове където даваме клипове. А я ти ми кажи бензин, който да дава по-добри времена от дизела на Le Mans или в WTCC WTCC Drivers' Champions и WTCC Manufacturers' Champions. Тука поне говорим за автомобили от всекидневието.
                    Last edited by RoMAN; d.m.y г., 17:18.

                    Comment


                    • #85
                      http://www.youtube.com/watch?v=NBTV6rUx3Aw последно си ми дал това.Това са коли от клас про сток.Както виждаш дадох ти бензинки,които дават с 2 секунди по бързи времена.Искам да ми изкараш дизел в клас "Super stock" това са коли олекотени само с тръби в какъвто клас е и скайлайна,който ти показах.За клас "Pro stock" ти показах по бързи бензинови мотори.Сега искам за "Super stock" да ми изкараш нещо дизелово на,което да се посмея.

                      Изводът за сега е:клас "pro stock" дизела пада от бензинките
                      Чакам клас "Stock/super stock"
                      Чакам и дизелов двигател,който да дава времена по добри от скайлайна(GT-R-a) на писта.
                      http://vbox7.com/play:613ca9d6

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от Memento Покажи съобщение
                        http://www.youtube.com/watch?v=NBTV6rUx3Aw последно си ми дал това.Това са коли от клас про сток.Както виждаш дадох ти бензинки,които дават с 2 секунди по бързи времена.Искам да ми изкараш дизел в клас "Super stock" това са коли олекотени само с тръби в какъвто клас е и скайлайна,който ти показах.За клас "Pro stock" ти показах по бързи бензинови мотори.Сега искам за "Super stock" да ми изкараш нещо дизелово на,което да се посмея.

                        Изводът за сега е:клас "pro stock" дизела пада от бензинките
                        Чакам клас "Stock/super stock"
                        Чакам и дизелов двигател,който да дава времена по добри от скайлайна(GT-R-a) на писта.
                        Еми аз ти казах върни се и погледни последния клип, който съм дал да видиш дизел по-бърз от бензина ти. Ти вече ми определяш в кой клас да са бързи ит н. А спрямо цвят имаш ли претенции? Да е кабрио или лимузина? Ама и ти май нещо не ми отговори на последния въпрос,а ? Ти така и не доказа, че онова са чисти бензинки. Според мен караха на алкохол с течен азот или нитро-метан.
                        Last edited by RoMAN; d.m.y г., 17:40.

                        Comment


                        • #87
                          Колега дай да обобщиме нещата до сега.
                          1.Дизела пада в абсолютно всяка къдегория на драг състезание.
                          В това мисля,че и 2-мата ще сме на 1 мнение.
                          2.Рекорда за най бърза обиколка на нюрбургринг(която е най реномираната писта)е на бензинов мотор.
                          3.Бензиновите мотори имат по голяма максимална скорост.
                          4.Най реномираното пистово състезание е с бензинови мотори(формула 1).

                          Сега за дизела.
                          Дизела мачка на 24 часа на лю ман,WTCC WTCC Drivers' Champions и WTCC Manufacturers' Champions

                          Тук не съм компетентен не,че по принцип съм много компетентен,но тук съм съгласен с теб.Просто когато фактите говорят няма какво да кажа.Моето обяснение е поне за лю ман е,че дизелите спират по рядко да зареждат и като цяло са по здрави мотори за това бият,но това са си само мой разсъждения.Факт е,че бият.

                          Поне моят извод е,че:Дизеловите двигатели са се развили доста за последните 5 години и започват да се изравняват с бензиновите,но все още бензиновите са по добрите.


                          Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                          Еми аз ти казах върни се и погледни последния клип, който съм дал да видиш дизел по-бърз от бензина ти. Ти вече ми определяш в кой клас да са бързи ит н. А спрямо цвят имаш ли претенции? Да е кабрио или лимузина? Ама и ти май нещо не ми отговори на последния въпрос,а ? Ти така и не доказа, че онова са чисти бензинки. Според мен караха на алкохол с течен азот или нитро-метан.
                          Видях клипа ти и ти показах бензинови мотори в същия клас,които дават средни 6 секунди докато най бързия дизел,който ти показа е 8 сек.А доказателството,че карат на бензин е,че се състезават в клас "super stock" в този клас горивото,което се използва е бензин.Виждаш,че бензинови мотори от клас "Super stock" дават по добри времена от дизели в клас "Pro stock".
                          Last edited by Memento; d.m.y г., 17:53.
                          http://vbox7.com/play:613ca9d6

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Memento Покажи съобщение
                            Поне моят извод е,че:Дизеловите двигатели са се развили доста за последните 5 години и започват да се изравняват с бензиновите,но все още бензиновите са по добрите.
                            Много ми е интересно с какво ще подкрепиш последното си твърдение, че бензиновия двигател е по-добър защото много в друга насока отиде.

                            Comment


                            • #89
                              Исках да напиша,че е по бърз...както и да е може да поспориме и за другите качества на бензинов и дизелов двигател.Кажи дали си съгласен с обобщението ми за драг рейсингът?
                              http://vbox7.com/play:613ca9d6

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                                Много спорове станаха бензин срещу дизел а много лесно може да се разбере
                                2,4жтд срещу 1,8тс или 2,0тс без чипове прави се клипче и една тема /защо дизелите падат/ и готово
                                цифри за размисъл
                                156 1,8тс-0-100 км/ч -9,3сек 0-1000м -30,5сек
                                156 2,0тс-0-100 км/ч -8,6сек 0-1000м -29,6сек
                                156 2,4жтд-0-100кмч -9,5сек 0-1000м -30,7сек

                                Само едно пропуснахте -ЖТД-то с 175кс-само за 8.3сек

                                Comment

                                Working...
                                X