Известие

Collapse
No announcement yet.

Charger vs Turbo compressor

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
    темата се извтрати малко идеята беше че съм за турбото като идея и начин на каране и фън който ти доставя
    със компреса нещата не седят баш така
    Я обесни повече , че аз досега за компресора разбрах само , че за да се развърти му трябват 25 коня.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • #77
      а най добре с двете

      Comment


      • #78
        Малко образователен материал , сравнение турбо <> супер чарджер ТУК
        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

        Comment


        • #79
          не е въпроса колко коне му трябват или каквото и да е
          удоволсвието което ти достава турбото , като надуе и като издиша не може да се сръвни със онази пищялка компресора , дето е и една кофа пари навсичкото отгоре

          ---------- Post added at 09:18 ---------- Previous post was at 09:16 ----------

          Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
          Малко образователен материал , сравнение турбо <> супер чарджер ТУК
          тоя е леко сектант и маняк на компреса, 5 филма за компреса и , некво смешно за турбото )със почти никво инфо
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #80
            На тази как са и паднали конете, да ми я подаряват няма да я взема. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение

              тоя е леко сектант и маняк на компреса, 5 филма за компреса и , некво смешно за турбото )със почти никво инфо
              Всеки с болеста си , нали знаеш
              Ето ти се кефиш на турбо надув-а , аз се кефя на един компресиран Опел от време на време .
              Карал съм и турбо бензин и компресорен бензин .
              А ми се кара нещо което да ги има и двете .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                Всеки с болеста си , нали знаеш
                Ето ти се кефиш на турбо надув-а , аз се кефя на един компресиран Опел от време на време .
                Карал съм и турбо бензин и компресорен бензин .
                А ми се кара нещо което да ги има и двете .
                Делта С4 или Голф 5 мисля че беше ....

                B&B Racing | bb-racingteam.com
                Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                Comment


                • #83
                  Четох някакво мнение че на по малък мотор е по добре турбо, на по голям компресор......но колкото повече соднирам мнения, май ще трябва да се слага Мега, щото дебитомера почти може би няма как да се излъже.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #84
                    Всички нови мотори на ФВ са с механичен и турбо тези които ги означават TSI (не старите означения TFSI) един познат има новата шкода суперб с 1.4 ТСИ мотор 122 к.с. и гледах под капака много странно излгежда

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Четох някакво мнение че на по малък мотор е по добре турбо, на по голям компресор......но колкото повече соднирам мнения, май ще трябва да се слага Мега, щото дебитомера почти може би няма как да се излъже.....
                      Въобще не е нужно да се лъже !
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #86
                        ма никои нещо не се похвалва с 8ц... зна4и тото не го е фанало и тоя път.... продалжавайте да пускате....
                        Spin City!

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                          Малко образователен материал , сравнение турбо <> супер чарджер ТУК
                          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                          тоя е леко сектант и маняк на компреса, 5 филма за компреса и , некво смешно за турбото )със почти никво инфо
                          Ето едно друго видео...малко по обективно...
                          http://www.youtube.com/watch?v=GyZ0r...eature=related
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                            Всички нови мотори на ФВ са с механичен и турбо тези които ги означават TSI (не старите означения TFSI) един познат има новата шкода суперб с 1.4 ТСИ мотор 122 к.с. и гледах под капака много странно излгежда
                            jтой е само с турбо,ето ти с двете

                            ---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 13:00 ----------

                            http://www.youtube.com/watch?v=aqMySTgUPGo

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Въобще не е нужно да се лъже !
                              Е да... ако можеш да си пренапишеш картата а и се сменят дюзите. Но ако го правиш с пети инжектор задължително трябва да го лъжеш което при MAF сензорите... айде няма да изпадаме в "лирични отклонения" и подробности.
                              По скоро искам да те питам, мислил ли си да пробваш с "вълнов обменик на налягане" по популярен е като COMPREX. Бустът е в целият обхват и реакцията е мигновена. Има ги в дизеловите Мазди и в някой стари Сенатори (ако не ме лъже паметта) Старите конструкции се задвижват от коляновия вал, но пък в съвременните разработки са си с електромотор... така може да се напасне много по точно скоростта им на въртене. Мисля, че за Low Pressure Charge, това е едно добро решение. Даже съм си заплюл една система, която не можаха да подкарат от една 626-ца, Основният проблем с тия обменици е, че задължително трябва и сериозен междинен охладител.
                              Ако имаш някакви наблюдения или съображения ще ми е приятно да дискутираме по въпроса за плюсове и минуси.

                              П.П.
                              Забравих.... ето ви един евтин "ROTREX"
                              Last edited by fade; d.m.y г., 22:36.
                              Have A Nice Day
                              o/_______\o
                              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                              []=о===о=[]

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                                Е да... ако можеш да си пренапишеш картата а и се сменят дюзите. Но ако го правиш с пети инжектор задължително трябва да го лъжеш което при MAF сензорите... айде няма да изпадаме в "лирични отклонения" и подробности.
                                По скоро искам да те питам, мислил ли си да пробваш с "вълнов обменик на налягане" по популярен е като COMPREX. Бустът е в целият обхват и реакцията е мигновена. Има ги в дизеловите Мазди и в някой стари Сенатори (ако не ме лъже паметта) Старите конструкции се задвижват от коляновия вал, но пък в съвременните разработки са си с електромотор... така може да се напасне много по точно скоростта им на въртене. Мисля, че за Low Pressure Charge, това е едно добро решение. Даже съм си заплюл една система, която не можаха да подкарат от една 626-ца, Основният проблем с тия обменици е, че задължително трябва и сериозен междинен охладител.
                                Ако имаш някакви наблюдения или съображения ще ми е приятно да дискутираме по въпроса за плюсове и минуси.

                                П.П.
                                Забравих.... ето ви един евтин "ROTREX"
                                Мдаа това нещо е идейно но като конструкция е доста ниско надеждно и от опит знам че в БГ ремонт на такова нещо няма кой да ти направи. Освен че е рядкост и не е с много високо КПД затова и няма силни коли които да го използват Да можеби за ниски налягания и малко коне ще е добре, обаче ме притеснява факта че механичните преправяния са доста за да го монтираш а и не е особенно компактно Тва са малкото ми наблюдения върху тази извънземна инерционно-газово-ролково задвижвана джвъга
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X