Известие

Collapse
No announcement yet.

Charger vs Turbo compressor

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    говориш така защото никога не си карал турбо бегачка
    нещата са мнооого далеч от атмосферките
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
      говориш така защото никога не си карал турбо бегачка
      нещата са мнооого далеч от атмосферките
      Карал съм. Но не ме влекат турбо колите особено. Предимо заради поддръжката. Ако я купувам чисто нова може и с турбо да е, но иначе не
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #48
        Незнам само Медиум серията ли да избера или Макс. Ако избера макс да не стане на празен ход да и броя цилиндрите?

        Някой да препоръча нещо?

        И някой по-вещ може да хвърли едно око тук и да си каже мнението:
        http://www.colombo-bariani.com/catal...f.php?lang=eng

        Графа 1800-2000 16v Twin Spark

        Гледам макс серията има по-голямо припокриване на фазите, по-дълго държи клапаните отворени, лифта е по-голям... незнам оригинално как е и не мога да сравня....
        Last edited by oem; d.m.y г., 14:49.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
          Тука гледам станало интересно,аре и аз да се намесим манечко.

          Ето ви графики на най малкия ИТЪН

          http://www.capa.com.au/eaton_m45data.htm

          Та за да стане ясно,за да развъртиш този компресор на 14000 оборота и 5psi налягане ти трябват 20 конски сили(от мотора -).

          А температурата на въздуха е 40 градуса,но ако искаме буст равен на 10psi тогава нещата изглеждат така :

          14000 обр,10psi
          -25кс.

          и темп = 88 градуса.

          Оттук нататък си правете извода за по големи чарджъри и по големи бустове.
          -25 кс. но колко ще получиш като цяло , че нещо ми се губи сметката?


          ЕДИТ: Какво получаваш отгоре с въпросните валове, някой , който ги разбира нека драсне с 1-2 реда и да обесни точно какво става?
          Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 14:55.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #50
            40% пише за чарджъра
            точка

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Карал съм. Но не ме влекат турбо колите особено. Предимо заради поддръжката. Ако я купувам чисто нова може и с турбо да е, но иначе не
              нема да спориме , поддръжката е като на хатмосферка + една турбина
              само дето за атмосферка за 40 коня вкарваш 2-3000 лева , а за турбо кола 300-500 лева
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #52
                Добре обаче никой не споменава за поддръжката на компресорите което си е доста съществен фактор .
                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                  нема да спориме , поддръжката е като на хатмосферка + една турбина
                  само дето за атмосферка за 40 коня вкарваш 2-3000 лева , а за турбо кола 300-500 лева
                  За 300-500 лв. съм съгласен за турбокола, но за средностатистически TS. как се вдигат 40коня за 2-3000лв. я ни разкажи.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #54
                    мисля, да прекратя спора с малко реалисти4ен хумор а именно проблема(в слу4ая турбо или компресор) "МОЖЕ" и са реши само с 1 лев4е като пуснете тото.... и много усмивки за вбъдеще
                    Spin City!

                    Comment


                    • #55
                      Ааааааа,на мен ми е ясно ,че повечето тука си чешат езиците(клавиатурите).
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                        Ааааааа,на мен ми е ясно ,че повечето тука си чешат езиците(клавиатурите).
                        И да искам не мога да направя нищо в това време,не че и хубаво да е ще направя нещо-както казват в днешно време информацията е най скъпото нещо!Аз искам да я получа в този форум моят както се изразявам на ум за което съм благодарен на всички които споделят по-нещо!Между другото ще ходя да пускам тото-снощи сънувах че съм си купил алфа 159.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Незнам само Медиум серията ли да избера или Макс. Ако избера макс да не стане на празен ход да и броя цилиндрите?

                          Някой да препоръча нещо?

                          И някой по-вещ може да хвърли едно око тук и да си каже мнението:
                          http://www.colombo-bariani.com/catal...f.php?lang=eng

                          Графа 1800-2000 16v Twin Spark

                          Гледам макс серията има по-голямо припокриване на фазите, по-дълго държи клапаните отворени, лифта е по-голям... незнам оригинално как е и не мога да сравня....
                          Аз като те гледам май не знаеш кво искаш Ако искаш ефект ти трябва макс,обаче няма начин да караш бегачка и да имаш читав празен ход
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Аз като те гледам май не знаеш кво искаш Ако искаш ефект ти трябва макс,обаче няма начин да караш бегачка и да имаш читав празен ход
                            Добре аз хич си нямам понятие от тези работи , които ги пише в сайта, ако сложа макс серията колко кончета г/д вземаш и нМ?
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                              Добре аз хич си нямам понятие от тези работи , които ги пише в сайта, ако сложа макс серията колко кончета г/д вземаш и нМ?
                              Нютони от валове не чакай ... ще паднат надолу най-вероятно спрямо мошноста ... Нютони най-много идват от Апаратите за Изкуствено Дишане демек турбото

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                                Нютони от валове не чакай ... ще паднат надолу най-вероятно спрямо мошноста ... Нютони най-много идват от Апаратите за Изкуствено Дишане демек турбото
                                Е то това ако стани , то по-лошо с тези валове значи.
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X