Известие

Collapse
No announcement yet.

Oблог ne0 VS Pinko

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
    и аз така мисля ама ще видим... то и от там произлиза спора че не всичко са килограми и мощност... 159 и Жужа имат много разлики в базите и какво ли не... нод а се върнем към настоящата тема
    Няма какво да се гледа, за мен и сток Qv с сток окачване и гуми пада пък какво ще ми говорите за ТД че и чак някои казват интересно ще бъде, я не се занасяйте...Между подготвен автомобил и сток ако ще и 50 коня да е отгоре...просто на тия завойчета...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Няма какво да се гледа, за мен и сток Qv с сток окачване и гуми пада пък какво ще ми говорите за ТД че и чак някои казват интересно ще бъде, я не се занасяйте...Между подготвен автомобил и сток ако ще и 50 коня да е отгоре...просто на тия завойчета...
      Е то на Нено 1.6цата не е ли към 200 кончета?
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #18
        Хаха уловката е там че с тея торби цимент някоя може да те удари на някой завой в каската
        AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
        Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
        AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
          супер ако ти дадеш за мен 1000 - та лева... и разчиташ друг да кара моята кола може и да се съглася
          Нянко, за да е равносилно представянето е редно да ги един и същи човек. Аз поне останах с впечатление че се сравняват колите, а не шофирането. Другия вариант е ти да караш и двете коли ама пак ни стаа щото си мафия и за иледо лева ще шибнея дизеляка нейде нарочно
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #20
            Срещу скромен процент бих се прежалил да карам дизелчето......
            За гумите разбрали ли сте се нещо?
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
              Нянко, за да е равносилно представянето е редно да ги един и същи човек. Аз поне останах с впечатление че се сравняват колите, а не шофирането. Другия вариант е ти да караш и двете коли ама пак ни стаа щото си мафия и за иледо лева ще шибнея дизеляка нейде нарочно
              аре аре... Пинко е "тестпилот на клуба" и много добре си кара... спора кой да кара колите е ясен аз моята си, той колата която си уреди.

              Феро, условията са ясни от самото начало на темата... моята кола е на лице...

              п.с. няма как друг туко така да седне да кара моята кола на писта... това се е случвало на Гиги, Гъзи и Живко а и Мъф

              ops...и тежестите ги има благодарение на мой приятел и фитнес клуба му в Пловдив
              Last edited by ne0; d.m.y г., 20:13.

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #22
                Опаааа тука е интересно. Та отварям и букмейкърски пункт демек събирам залози, 10% за наща фирма.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                  Опаааа тука е интересно. Та отварям и букмейкърски пункт демек събирам залози, 10% за наща фирма.
                  20лв за Нео ако се гони срещу 1,9тд 90 коня
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Някоя 145/6 1.9 TD 67 kW давала ли е време на Дракон?
                    Твърдя, че 1300 kg/90 к.с.(Алфа 155/145/6) е по-зле дори от 920 kg/75 к.с.(Рунто 75)
                    Тия двете дето ги споменавам способни ли са въобще на време близко до 1.15.00(75 сек.)
                    Тази година мисля да пробвам с някогашни 75 коня дали е възможна 75-секундна обиколка
                    Колата ще я подготвям......евентуално да й остане съединител та после да се добера до сервиз

                    Аз викам Пинко ако не се включи в темата до седмица да я коширам, какво ще кажете
                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment


                    • #25
                      Ако караме с едни и същи гуми бих те пробвал и с JTD-то ми ако си натовариш някъв баласт Аз залагам на време от рода на 1.05 с обикновенни гуми с дизела.
                      Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                      Comment


                      • #26
                        Аз ше тура на тъмно малко на дизелчето........
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение


                          п.с. Тъй като сигурно си го написал в бързина и емоция няма да ти се нацупя и ако се откажеш... ПРОСТО МИ Е ЗАБАВНО И ИНТЕРЕСНО а и парата сие пара
                          Благодаря ти за великодушието, наистина го написах прибързано и под напора на емоциите

                          Но тъй като темата и проблематиката са интересни, а именно: как ще се отразят 440 кг на една кола, предлагам да променим леко регламента.

                          Ето какво предлагам аз - тъй като желанието е да проверим как се отразява свръхтеглото, като се изключат променливите величини (умения на водача, подготовката на автомобила, конкретни гуми, окачване, сликове и т.н.), тоест да получим максимално обективни резултати как се отразява допълнителното тегло на един и същ автомобил с един и същ водач на една и съща писта, нека направим следното: на предстоящия Тракдей ти (или някой независим водач) да направи 2 обиколки за време с твоята 145 веднъж празна и олекотена, както си я караш, и веднъж натоварена със 17 торби цимент х 25 кила (общо 425 кг). И после да да видим разликата в постигнатото време. Естествено, ти можеш да караш по различен начин, но пък ние знаем какво време постигаш обикновено на Калояново със своята кола, пък и вярвам, че няма да се опиташ да манипулираш резултатите.

                          Аз ще платя цимента (предлолагам, че в района все ще се намери някоя фирма, която да достави до пистата 17 торби цимент), пък после ще дарим цимента на Ицо Стоилов за текущи ремонти на съоръжението. Така цялата акция ще има и лееек благотворителен характер

                          Кво ще кажеш?
                          Volvo XC90 D5 '06
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                          Lancia Ypsilon 1.2 '00



                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                          Comment


                          • #28
                            бе да ти кажя вече ги бях похарчил 1000 лева ама нейсе.

                            Аз резултата го знам, защото от доста време всяко нещо в колата се тегли. Та с точно 400 кг над сегашното тегло съм давал 01:06:... на стриийт гуми доста отдавна с друг хардуер и окачване

                            Иначе това с торбите с цимент е идиотско тъй като си има подходящи гумирани тежести от фитнес зала.

                            Общо взето на моята кола с различни гуми и разпределение на теглото знам какво мога да очаквам в конкретен ден (температура и т.н.) специално на Калояново.

                            п.с. Имай на предвид че допълнителното тегло отзад колкото ми взима от ускорения толкова ми дава и сцепление приблизително.... и много по лесен избор на гуми , без да се налага да ги режа и т.н.
                            Last edited by ne0; d.m.y г., 13:39.

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                              п.с. Имай на предвид че допълнителното тегло отзад колкото ми взима от ускорения толкова ми дава и сцепление приблизително....
                              Моля админите да се сезират, някой е влязал с акаунта на Нено и пише небивалици......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                                Иначе това с торбите с цимент е идиотско тъй като си има подходящи гумирани тежести от фитнес зала.
                                С цимента колата ще има по-висок център на тежестта отколкото ако е с тежести. Това ще се отрази негативно на времето за обиколка...
                                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                                Comment

                                Working...
                                X