Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно спортен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно спортен филтър

    Здравейте колеги,

    Имам 1 въпрос относно спортните филтри , един приятел ме офертира спортен филтър конус ( доста е голям на размери) на филтъра пиши HKS Air Filter , сега и той не знае колко е HKS тъй като не е негов , та и затова и питам ако се вземи спортен филтър не на извесните фирми като JR и K&N , ами на по - евтините фирми , ще окаже ли някакво влияние , като цяло съм чувал , че разликата на евтиния и скъпия спортен филтър е в това колко мръсотия пуска в двигателя?

    Поздрави.

    ЕДИТ: пиша е тук темата защото мисля , че е свързано със състезанията като цяло.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    С ефтин филтър рискуваш да си прецакаш дебитомера по бързата процедура...
    147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
    Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
    156 2.4 JTD - ex

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
      С ефтин филтър рискуваш да си прецакаш дебитомера по бързата процедура...
      Toва ми трябваше, защото сложих един такъв направих 2-3 кръгчета и бях доволен от резултата , ама викам да си питам..
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #4
        То добре, че с КН и ДжР като прекалиш с омазването не можеш да си прецакаш дебитомера де...
        А иначе ХКС (ако е истински, а аз знам, че има китайчета на които го пише) според мен е поне в класата на другите споменати...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
          То добре, че с КН и ДжР като прекалиш с омазването не можеш да си прецакаш дебитомера де...
          А иначе ХКС (ако е истински, а аз знам, че има китайчета на които го пише) според мен е поне в класата на другите споменати...
          Китайче ще да е , след като е доста евтин.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #6
            ХКС изобщо не е безизвесна марка,филтъра който са ти предложили предполагам е една зелена гъба?Ако искаш само да приличаш на останалите слагай го,но ако мислиш да правиш тунинг се отнеси сериозно!
            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
              ХКС изобщо не е безизвесна марка,филтъра който са ти предложили предполагам е една зелена гъба?Ако искаш само да приличаш на останалите слагай го,но ако мислиш да правиш тунинг се отнеси сериозно!
              Колега не разбирам за какъв тунинг говориш? Колата е с чип и затова сметнах , че няма да е лошо да и сложа филтърче , това не е толкова голям тунинг , иначе разгледах и аз филтрите на ХКС и видях , че е зелен и е гъбовиден , като този си е чист КОНУС и то то доста голям.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #8
                Мисля че едно време се срещаха и конуси на ХКС
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • #9
                  Ако си мислиш,че пък изобщо ще усетиш някаква разлика с този филтър...освен звука - жестоко си се объркал
                  Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                  Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                  Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                  Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                  Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                  Comment


                  • #10
                    HKS не е никак безизвестна марка, просто не се среща много в Европа, това не означава, че нестава
                    Ако искаш да има резултат който ще е минимален от този филтър ще трябва доста да се постараеш иначе може даже по-скоро да си навредиш отколкото да извлечеш някаква полза от него
                    Alfa Romeo 147 "Selespeed"
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      дам ясно ми е , че трябва да го изведа на по-студено място , но като цяло дори и така непосредсвено преди дебитомера закачен , имах чуството , че колата пълни по-бързо обороти ( конкретно на свободна) естествено може и да съм си въобразявал.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #12
                        незнам и аз съм на това мнение сякаш малко по добре е със спортен филтър отколкото със сток ако има и една хубава генерация на 55 примерно още по добре се чувсва
                        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                        Fiat punto GT in progress ~200hp

                        Comment


                        • #13
                          Ами всеки може да пробва как е без филтър за един старт и със стоковия за един старт. Разликата ще е близо до пренебрежима - "спортният филтър" няма как да пусне повече въздух отколкото празен бокс...
                          Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                          Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                          Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                          Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение
                            Ами всеки може да пробва как е без филтър за един старт и със стоковия за един старт. Разликата ще е близо до пренебрежима - "спортният филтър" няма как да пусне повече въздух отколкото празен бокс...
                            Точно ама , е факт , че така без филтър или с кофти спортен , ще се пускат много буклуци ,които най-вероятно ще прецакат дебитомера и тогава приятно ще се изненадаме
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
                              С ефтин филтър рискуваш да си прецакаш дебитомера по бързата процедура...
                              Според мен и от мой личен опит.... полза няма , може би защото ползвах от по евтиният тип филтри , но след като си сложих оригинална кутия и нормален филтър , останах по доволен... а и дебиломера беше омазнен от смазката на филтъра "спортния"
                              Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
                              Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

                              Comment

                              Working...
                              X