Караме на някаква предавка с 6000 оборота трябва да спрем супер инцидентно... Ако предположим ,че имаме супер яки спирачки които блокират колелата за част от секундата какво следва!? Следва ,че и скоростите трябва да замръзнат а с тях и двигателя нали така!?
Излиза ,че и маховика (и всички такива въртящи се железа и тн) трябва да се спрат от спирачките нали (и то за части от секундата)!?
Феро и Фури са прави ,но при определени условия...
Ако изфорсираме двигателя (на неутрална) до 6000 оборота и пуснем газта оборотите му падат за 2 секунди примерно а ако искаме да паднат за 1!? трябва да му помогнем чрез някакво затормозяване нали!? Е точно за това затормозяване говори Фури и Феро!! Ако искаме да спрем за време по-малко от това за което двигателят сам на неутрална си връща оборотите значи ни е в тежест на спирането... Прочетете го това няколко пъти и ще вникнете в смисъла му....
Излиза ,че и маховика (и всички такива въртящи се железа и тн) трябва да се спрат от спирачките нали (и то за части от секундата)!?
Феро и Фури са прави ,но при определени условия...
Ако изфорсираме двигателя (на неутрална) до 6000 оборота и пуснем газта оборотите му падат за 2 секунди примерно а ако искаме да паднат за 1!? трябва да му помогнем чрез някакво затормозяване нали!? Е точно за това затормозяване говори Фури и Феро!! Ако искаме да спрем за време по-малко от това за което двигателят сам на неутрална си връща оборотите значи ни е в тежест на спирането... Прочетете го това няколко пъти и ще вникнете в смисъла му....
Comment