Известие

Collapse
No announcement yet.

Техники на шофиране

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не знам момчета, но направо съм раздвоен като ви чета - хем ви се кефя и си припомням младежките години, хем ме е страх за вас и околните. Явно съм поостарял и разумът надделява, а и отделен момент е като знам какви пари струва това удоволствие.
    Кефете се, но се и пазете и най-вече околните, които са съвсем невинни.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #17
      Поздравления за колегата пуснал темата - много съм се чудил, как може да няма такава тема във форума до момента... Но и колегата се е справил повече от отлично с приложените примери!
      Малко провокация - толкова много народ със силни аргументи имаше в темата за спирането - включвайте се! Кой е казал, че приложените примери и изводи са верните? Няма ли някой г-тек, рацер, ректор...ректум да оживи диалога?

      Comment


      • #18
        Ествено , че теста го прилагам на права отсечка и като се провери , че зад мен няма кола , днеска се опитах да натисна спирачката с левия крак и стана и то доста добре , въпроса е , че ти трябва поне 1-2 секунди мислене определено си трябва тренировка , за го правиш много бързо
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #19
          На мен пък педалите на алфата не са ми удобни, нито за хиил и тое, нито за спирачка с левия(като се има в предвид и чуствителноста на спирачките) за мен тва може да се ползва само на писта, където имаш свобода да си издевателстваш над автомобила с пълна сила.
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
            На мен пък педалите на алфата не са ми удобни, нито за хиил и тое, нито за спирачка с левия(като се има в предвид и чуствителноста на спирачките) за мен тва може да се ползва само на писта, където имаш свобода да си издевателстваш над автомобила с пълна сила.
            То heel&toe няма особено приложение при предно ми се струва
            Виж при задното е друга бира то затова на вентилаторите и мергелите педала им започва от пода и е по-удобен за такива изпълнения
            Video meliora proboque deteriora sequor.

            Comment


            • #21
              Само да ви попитам, да речем че сте посвикнали със спирането с левия крак, и изведнъж някой пред вас набива спирачки....и с кой крак ще натиснете педала на спирачката, левия...десния..... Този навик дали няма да ви изиграе лоша шега? Инстинктивно ще искате да натиснете спирачката с десния крак, но придобития навик ще постави под съмнение дали да не спрете с левия, .... и в крайна сметка може да стане опасно. По-добре си отренирайте бързата смяна на крака от газта към спирачката и обратно.
              Сега когато говорим за шофиране на писта, там вече всеки си решава как и с каква техника да кара.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Само да ви попитам, да речем че сте посвикнали със спирането с левия крак, и изведнъж някой пред вас набива спирачки....и с кой крак ще натиснете педала на спирачката, левия...десния..... Този навик дали няма да ви изиграе лоша шега? Инстинктивно ще искате да натиснете спирачката с десния крак, но придобития навик ще постави под съмнение дали да не спрете с левия, .... и в крайна сметка може да стане опасно. По-добре си отренирайте бързата смяна на крака от газта към спирачката и обратно.
                Сега когато говорим за шофиране на писта, там вече всеки си решава как и с каква техника да кара.
                Тази техника се тренира много добре на картинг. Там най-точно се усещат нещата. След това обаче идва тренирането в автомобил. Аз редовно си тренирам спирането с ляв крак и когато той ми е на спирачката си спирам с него, но по принцип спирам с десния и повярвай ми никога не съм се бъркал с кой крак да натисна в екстремна ситуация. Трябва да имаш много объркана ориентация че да плеснеш с крака пред педалите!!!
                Имах сутиация когато ми излезе колездачот една пряка, докато левия крак ми беше на спирачката и спрях дооста бързо, само дето колата изгасна!

                Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                То heel&toe няма особено приложение при предно ми се струва
                Виж при задното е друга бира то затова на вентилаторите и мергелите педала им започва от пода и е по-удобен за такива изпълнения
                Да и при кола с десен волан! Не случайно тази техника идва от япония, а левия крак от европа.

                Comment


                • #23
                  Тази техника наистина се използва основно за автомобили със задно и то по мощнички такива както е написал Tedo! И е страхотна техника за каране на картинг (както е написал колегата xctr) ..... когато ми я показаха не ми се вярваше каква е разликата но никога не съм пробвал на личният атомобил!
                  Избери Твоят ... SOUND
                  https://soundcloud.com/maserati_hq

                  Comment


                  • #24
                    Аз не разбирам що пък hell and toe , да не е полезна и за наще коли докато спираш подаваш леко обороти за да влезне скороста по-гладно, да не забива муцуната.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #25
                      точка
                      Last edited by kolev; d.m.y г., 17:41.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                        Аз не разбирам що пък hell and toe , да не е полезна и за наще коли докато спираш подаваш леко обороти за да влезне скороста по-гладно, да не забива муцуната.
                        Защото не е необходимо! Докато спираш на ляв крак спокойно може да извадиш скороста без съединител, да подадеш газ за да вдигне обороти и да забодеш по-долна предавка. Ако си умел с газта и знаеш какви са ти разликите между предавките влиза като в масло!! Вярно кутията се натоварва повече, но това е предимно за пистово каране. Цялото Калояново може да се мине така и се печели не малко време! Само трябва да си тренирал доста и да имаш опит с конкретния автомобил!

                        Comment


                        • #27
                          Бе прав си ама се пак после се качваме на тия коли и се връщаме в града , сега ако ми е само за писта така ще се прави, ама колко ще издържи тая ск.кутия да и ръгаш предавки без съединител :Д + това си е доста тренировки за човек който ходи 1-2 пъти в годината на писта едвали ще може всеки път да нацелва оборотите достатъчно бързо, докато с хелл и тое дори и да ги нацелиш няма да си прецакаш ск.кутия
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #28
                            Сигурен съм, че 90 процента от тези които пишат тук- не могат да натискат едновременно спирачка и газ с десният крак. От упражнението има смисъл за коли със всякакви задвижвания.
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                              Сигурен съм, че 90 процента от тези които пишат тук- не могат да натискат едновременно спирачка и газ с десният крак. От упражнението има смисъл за коли със всякакви задвижвания.
                              99.5 %

                              ---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:29 ----------

                              Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                              колко ще издържи тая ск.кутия да и ръгаш предавки без съединител
                              10 хил км. стигат ли ?

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                                Сигурен съм, че 90 процента от тези които пишат тук- не могат да натискат едновременно спирачка и газ с десният крак. От упражнението има смисъл за коли със всякакви задвижвания.
                                Аз мога, ама не го правя щото мога да си натискам спирачката с левия крак, дори не ми се налага понякога да давам газ тъй като си имам автоматик с темпомат. Въпроса не е кой какво може, то ясно че никой от нас не може да кара пилотски(ако можеше нямаше да кисне в този форум), а че някой от тези техники може да са колкото полезни, толкова и вредни в ежедневието из града. Мисля че нещата са достатъчно опростени, по-добре да се насочи вниманието в пътната обстановка и заобикалящите коли и пешеходци, отколкото "глей ся ква техника използвам и колко съм бърз до другия светофар, а..., видя ли ко ги напраЕх".
                                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                                Горе главата, нищо че е празна...

                                Comment

                                Working...
                                X