Първоначално публикувано от mirchozo
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Техники на шофиране
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщениеСигурен съм, че 90 процента от тези които пишат тук- не могат да натискат едновременно спирачка и газ с десният крак. От упражнението има смисъл за коли със всякакви задвижвания.
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеАз мога, ама не го правя щото мога да си натискам спирачката с левия крак, дори не ми се налага понякога да давам газ тъй като си имам автоматик с темпомат. Въпроса не е кой какво може, то ясно че никой от нас не може да кара пилотски(ако можеше нямаше да кисне в този форум), а че някой от тези техники може да са колкото полезни, толкова и вредни в ежедневието из града. Мисля че нещата са достатъчно опростени, по-добре да се насочи вниманието в пътната обстановка и заобикалящите коли и пешеходци, отколкото "глей ся ква техника използвам и колко съм бърз до другия светофар, а..., видя ли ко ги напраЕх".
Не съм съгласен с теб. Един човек, владеещ подобна техника примерно е доста по безопасен на сняг. Неможещите вероятно в някаква ситуация ще бъдат извън пътя. Техниката е свързана с баланса на автомобила. Замислете се.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеза всички на които им е интересно - един сайт със съвети за спортно и всекидневно шофиране.
Ще е доста интересно да подебатираме как се спира по заснежен наклон, с кола с предно, и с кола с задно, в тоя сайт нещо го няма тоя момент, а и от доста време не приемам за вярно всичко що е написано в западен сайт, и на английски.....Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:42."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеслиза се на ниска предавка с изцяло отпуснат съединител и предавката трябва да е такава че да не ти се налага да натискаш спирачката. натиснеш ли я, вероятността от блокиране на предните колела е голяма, независимо с какво предаване е колата.
намери някой стар дападжия и той ще ти каже абсолютно същите неща. на мен са ми ги приказвали хора които даже и английски не знаят.
---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:01 ----------
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
Ще е доста интересно да подебатираме как се слиза по заснежен наклон, с кола с предно, и с кола с задно, в тоя сайт нещо го няма тоя момент, а и от доста време не приемам за вярно всичко що е написано в западен сайт, и на английски.....
Викаш пътна помош ако си БМ2В
И нее проблема в снега а в леда под него.Опел Кадет GSI
166 2,4 JTD
ако мислиш че е здрава дай та тествам
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеима инструктори които учат на heel and toe като метод за тръгване нагоре в наклон без използване на ръчна и без да мърда колата назад, ама не му викат така.145, 1.6 boxer
156, 2.4 JTD - ex
Giulietta, 2.0 JTDm
Comment
-
А такива уроци за Selespeed има ли ?Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеслиза се на ниска предавка с изцяло отпуснат съединител и предавката трябва да е такава че да не ти се налага да натискаш спирачката. натиснеш ли я, вероятността от блокиране на предните колела е голяма, независимо с какво предаване е колата.
намери някой стар дападжия и той ще ти каже абсолютно същите неща. на мен са ми ги приказвали хора които даже и английски не знаят.
шофиране в зимни условия
http://www.drivingfast.net/technique...#axzz1XkLv1AwL
митове за зимното шофиране
http://www.drivingfast.net/road/wint...#axzz1XkLv1AwL
сняг и лед с 4х4
http://www.drivingfast.net/off-road/...s/snow-ice.htm
спускане по наклон /оффроад - по тежко едва ли може да е/
http://www.drivingfast.net/off-road/...ding-hills.htm
И по принцип къде точно в линковете който си пуснал е споменато че колата трябва да е на скорост.......ще приемем че говорим за кола с предно, все пак и нашите са такива......
По принцип би ми било интересно да науча какво според вас става когато слизате(не говорим за спиране, а просто слизане) по заснежен наклон, на скорост сте, и понеже предните гуми на скорост се движат еднакво, равномерно, следвайки двигателя, но в един момент сцеплението изчезва понеже инерцията на колата е по голяма отколкото гумите могат да я задържат......с 2 думи - гумите се движат на 15кмч, но колата има инерция и пързалка и почва да се движи с 17кмч........тогава какво се прави??
П.П - говорим за съвременни коли с АБС...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеПо принцип би ми било интересно да науча какво според вас става когато слизате(не говорим за спиране, а просто слизане) по заснежен наклон, на скорост сте, и понеже предните гуми на скорост се движат еднакво, равномерно, следвайки двигателя, но в един момент сцеплението изчезва понеже инерцията на колата е по голяма отколкото гумите могат да я задържат......с 2 думи - гумите се движат на 15кмч, но колата има инерция и пързалка и почва да се движи с 17кмч........тогава какво се прави??
П.П - говорим за съвременни коли с АБС....
пс Ааа..... и си търсиш място където да се бухнеш, бордюр, тротоар (без пешеходци естествено), преспа, някакъв неравен и неотъпкан терен където гумите се движат по-трудно. И така..., дано не се случва на никой!!!Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеТръгне ли веднъж, освен да я направляваш
И е логично да се почне отначало за да се разбере какво се случва за да "тръгне" колата, затова започвам и с тоя въпрос......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Реших че ще е по добре да не влизам в дебат, всеки си има глава на раменете да прецени как да процедира и да се запита какво точно става едикога си, и да вярва или не на всичко шаблонно написано в кой да е сайт.......където нещата са точно шаблонни, не се уточнява за задно ли говорим, за предно ли, за 4х4 ли, а там нещата са различни.......за коли със задно мога да се съглася че до известна степен може да се ползва т.нр моторна спирачка, но при кола с предно в никакъв случай не я ползвам, и до тоя извод стигнах първо логически, и после практически по харните наклони на Шипка, където е много добро място за експерименти.....
Така че смятам да не дебатирам това повече, твърде много писане е за нещо което всеки може да седне и да помисли какво точно става когато при наклон си фиксираш въртящия момент на предните колела в едно положение, и какво после става когато колата почне да се хлъзга.......и дали вероятноста за това да се случи е по голяма когато върху 4те колела се прилага еднакво спирачно усилие......
От опит знам че човек трудно променя дългогодишните си възгледи възоснова на нечие мнение в форум, или заради нещо написано на английски в любителски сайт, отколкото ако сам стигне до някой изводи....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment