Известие

Collapse
No announcement yet.

портване на главата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    недей че портването по принцип се прави с машина,и с тая бормашинка най много да пробиеш някоя дупка

    От къде реши ,че ще използвам бормашина ,взел съм адския заболекарски комлект и машинка от един приятел,майка му е бивша зъбоехничка,пак извадих късмет
    Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
    sigpic

    Comment


    • #17
      не се изразих правилно-минибормашинка-жълтия инструмент от снимките ми.
      Значи да не те мисля щом имаш най-важното....успех
      Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от IXIBIT
        не се изразих правилно-минибормашинка-жълтия инструмент от снимките ми.
        Или още дремел го наричат, въпреки, че е Einhell
        Alfa Romeo 155 1.8TS
        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

        Comment


        • #19
          В работата ми ел.техниците имат такава машинка,май че неква руска пише ГНОМ
          Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
          sigpic

          Comment


          • #20
            Смеете се за бормашините ама в начален етап когато е грубото отнемане става чудно с бормашина и комплект евтини китайски абразиви. Спестяват дни работа с малката машинка после
            ПП: Времето за П&П (без много полиш) на 8-клапанна тиква Фиат двувалка е 2 вечери (много е удобна за работа). Не повече от 4 часа общо. Говорим за аматьорска работа - не знам чичо Крофт за колко ще се справи.
            пред Админите... със сапун !

            Comment


            • #21
              удобно е ако не правиш Twin Spark дето клапаните му са широки,колкото диаметъра на монета от 1 лев
              Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

              Comment


              • #22
                IXIBIT, съгласен съм с теб - затова и писах че става дума за друг тип глава. Най-проклети са 16-клапанни глави с отделни портове за всеки клапан - досега само една съм виждал подобна...
                пред Админите... със сапун !

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от jamie
                  Смеете се за бормашините ама в начален етап когато е грубото отнемане става чудно с бормашина и комплект евтини китайски абразиви. Спестяват дни работа с малката машинка после
                  ПП: Времето за П&П (без много полиш) на 8-клапанна тиква Фиат двувалка е 2 вечери (много е удобна за работа). Не повече от 4 часа общо. Говорим за аматьорска работа - не знам чичо Крофт за колко ще се справи.
                  Когато клапаните са колкото бутала на сузуки суифт е лесно Още повече полиша е доста по времеемка задача и за атмосверката е доста важен както казва чичо Крофт А за колко ще се справи той ми то си пишеше някъде в книгата 8 клапанова глава я прави за 2 цели дни
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от jamie
                    IXIBIT, съгласен съм с теб - затова и писах че става дума за друг тип глава. Най-проклети са 16-клапанни глави с отделни портове за всеки клапан - досега само една съм виждал подобна...
                    Ами мойте си бяха почти отделни преградата м/у портовете е бая гадна за обработка
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Гледам,че бяха изброени доста финни шкурки. Ползват се 80-100 до 120. Ако наистина се полират портовете, ще се получи течен пълзящ слой гориво по стените - лошо изгаряне и като краен резултат влошен вървеж.
                      Иначе на Ф1 портовете са направо огледални , обаче са с директно впръскване

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ICI
                        Гледам,че бяха изброени доста финни шкурки. Ползват се 80-100 до 120. Ако наистина се полират портовете, ще се получи течен пълзящ слой гориво по стените - лошо изгаряне и като краен резултат влошен вървеж.
                        Иначе на Ф1 портовете са направо огледални , обаче са с директно впръскване
                        Полират се до огледало изпускателните Всмукателите са с 60/80 А и камерата се полира до огледало заедно с клапаните за да се смалят вероятните детонационни зони

                        Гледам че си чел ма май през ред
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          Първоначално публикувано от ICI
                          Гледам,че бяха изброени доста финни шкурки. Ползват се 80-100 до 120. Ако наистина се полират портовете, ще се получи течен пълзящ слой гориво по стените - лошо изгаряне и като краен резултат влошен вървеж.
                          Иначе на Ф1 портовете са направо огледални , обаче са с директно впръскване
                          Полират се до огледало изпускателните Всмукателите са с 60/80 А и камерата се полира до огледало заедно с клапаните за да се смалят вероятните детонационни зони

                          Гледам че си чел ма май през ред
                          Eeee, при Гай Крофт няма огледално полиране нито на камерата,нито на изп. колектори. Имам доста снимки на негови работи, но ви е сложно качването тук.
                          Под огледално имам впредвид да се вижда отразен образ. При Ф1 е буквално огледало повърхността.

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ICI
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Първоначално публикувано от ICI
                            Гледам,че бяха изброени доста финни шкурки. Ползват се 80-100 до 120. Ако наистина се полират портовете, ще се получи течен пълзящ слой гориво по стените - лошо изгаряне и като краен резултат влошен вървеж.
                            Иначе на Ф1 портовете са направо огледални , обаче са с директно впръскване
                            Полират се до огледало изпускателните Всмукателите са с 60/80 А и камерата се полира до огледало заедно с клапаните за да се смалят вероятните детонационни зони

                            Гледам че си чел ма май през ред
                            Eeee, при Гай Крофт няма огледално полиране нито на камерата,нито на изп. колектори. Имам доста снимки на негови работи, но ви е сложно качването тук.
                            Под огледално имам впредвид да се вижда отразен образ. При Ф1 е буквално огледало повърхността.
                            Е казвам ти аз че гледаш само картинки човека си пише че се полира колкото ви стигне търпението демек огледало
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #29
                              Ето ви една снимка на една професионално портната и полирана глава на Тwin Spark.



                              http://snimka.bg/profile.php?edit_photo ... id=1297934

                              Тоя и вид няма почти нищо общо с оригинална такава.
                              Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

                              Comment


                              • #30
                                Изглежда красива. Полировката си личи - като за изложба.
                                пред Админите... със сапун !

                                Comment

                                Working...
                                X