If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
недей че портването по принцип се прави с машина,и с тая бормашинка най много да пробиеш някоя дупка
От къде реши ,че ще използвам бормашина ,взел съм адския заболекарски комлект и машинка от един приятел,майка му е бивша зъбоехничка,пак извадих късмет
Смеете се за бормашините ама в начален етап когато е грубото отнемане става чудно с бормашина и комплект евтини китайски абразиви. Спестяват дни работа с малката машинка после
ПП: Времето за П&П (без много полиш) на 8-клапанна тиква Фиат двувалка е 2 вечери (много е удобна за работа). Не повече от 4 часа общо. Говорим за аматьорска работа - не знам чичо Крофт за колко ще се справи.
IXIBIT, съгласен съм с теб - затова и писах че става дума за друг тип глава. Най-проклети са 16-клапанни глави с отделни портове за всеки клапан - досега само една съм виждал подобна...
Смеете се за бормашините ама в начален етап когато е грубото отнемане става чудно с бормашина и комплект евтини китайски абразиви. Спестяват дни работа с малката машинка после
ПП: Времето за П&П (без много полиш) на 8-клапанна тиква Фиат двувалка е 2 вечери (много е удобна за работа). Не повече от 4 часа общо. Говорим за аматьорска работа - не знам чичо Крофт за колко ще се справи.
Когато клапаните са колкото бутала на сузуки суифт е лесно Още повече полиша е доста по времеемка задача и за атмосверката е доста важен както казва чичо Крофт А за колко ще се справи той ми то си пишеше някъде в книгата 8 клапанова глава я прави за 2 цели дни
IXIBIT, съгласен съм с теб - затова и писах че става дума за друг тип глава. Най-проклети са 16-клапанни глави с отделни портове за всеки клапан - досега само една съм виждал подобна...
Ами мойте си бяха почти отделни преградата м/у портовете е бая гадна за обработка
Гледам,че бяха изброени доста финни шкурки. Ползват се 80-100 до 120. Ако наистина се полират портовете, ще се получи течен пълзящ слой гориво по стените - лошо изгаряне и като краен резултат влошен вървеж.
Иначе на Ф1 портовете са направо огледални , обаче са с директно впръскване
Гледам,че бяха изброени доста финни шкурки. Ползват се 80-100 до 120. Ако наистина се полират портовете, ще се получи течен пълзящ слой гориво по стените - лошо изгаряне и като краен резултат влошен вървеж.
Иначе на Ф1 портовете са направо огледални , обаче са с директно впръскване
Полират се до огледало изпускателните Всмукателите са с 60/80 А и камерата се полира до огледало заедно с клапаните за да се смалят вероятните детонационни зони
Гледам,че бяха изброени доста финни шкурки. Ползват се 80-100 до 120. Ако наистина се полират портовете, ще се получи течен пълзящ слой гориво по стените - лошо изгаряне и като краен резултат влошен вървеж.
Иначе на Ф1 портовете са направо огледални , обаче са с директно впръскване
Полират се до огледало изпускателните Всмукателите са с 60/80 А и камерата се полира до огледало заедно с клапаните за да се смалят вероятните детонационни зони
Гледам че си чел ма май през ред
Eeee, при Гай Крофт няма огледално полиране нито на камерата,нито на изп. колектори. Имам доста снимки на негови работи, но ви е сложно качването тук.
Под огледално имам впредвид да се вижда отразен образ. При Ф1 е буквално огледало повърхността.
Гледам,че бяха изброени доста финни шкурки. Ползват се 80-100 до 120. Ако наистина се полират портовете, ще се получи течен пълзящ слой гориво по стените - лошо изгаряне и като краен резултат влошен вървеж.
Иначе на Ф1 портовете са направо огледални , обаче са с директно впръскване
Полират се до огледало изпускателните Всмукателите са с 60/80 А и камерата се полира до огледало заедно с клапаните за да се смалят вероятните детонационни зони
Гледам че си чел ма май през ред
Eeee, при Гай Крофт няма огледално полиране нито на камерата,нито на изп. колектори. Имам доста снимки на негови работи, но ви е сложно качването тук.
Под огледално имам впредвид да се вижда отразен образ. При Ф1 е буквално огледало повърхността.
Е казвам ти аз че гледаш само картинки човека си пише че се полира колкото ви стигне търпението демек огледало
Comment