добре де, а чугунен колектор добра идея ли е да се увива?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Топлоизолация
Collapse
X
-
Аз имам към 2 метра такава, но все още не съм намерил време да я сложа....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Оти се занимавате с глупостисмисъла при атмосферки,освен ако не са със спортен колектор е нулев
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
верно ли, аз съм бати тЪпака че дадох 2000 лева за железа......
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениея да поизровя тая тема и да каже Zm докъде стигна с лентата и така изолирания колектор???
Проблем ли е да се изолира чугунен колектор като на наще ризници и отделно ако се направи само частично, до началото на двуцевката - както Бобо е писал по-напред, да "разпуска температурата мотора?!AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениеверно ли, аз съм бати тЪпака че дадох 2000 лева за железа......Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеБатенце при Драго е толкова 2000 лева , на други места е на половина
само му обясни на майсторчето за дефазираните валове и променливото газорапределение да му се досере....
и разхода ще мерим, и секунди на 402,3 метра
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
5 бона ще ти го извади с позлатени рънети
Незнам що си милиш че един колектор е неква зверкска философия и че в Асеноград пассат трева и ядят доматите с колците и що си милиш че драго е бог, не казвам нищо лошо човека бачка къдърно но не е по джоба да 80 % от този форум
имам 3 коли с генерации при него , вкючително и едно ГТ ,не е лоша но има някой недостатъци който е напраил
едно от тях е задното гърне което спъва колата , но както викам прй него за 700 лева толкова даже не е от неръждавейка
Ако искаш ще ти омотам колекторите на възел , въпроса е има смисъл да даваш толкова пари за един колектор като от там няма да изкараш кой знае толкова много
Както и да е за валовте фсички си знаем и фази и променливо газо разпределение и презастъпване на фазите само незнам що си милиш че откриваш топлата вода
) и ако искаш пак се пени и ругаи и обиждай
Ако си сериозен ти давам телефона и се разбирате какво искаш и ти го прави
пък ако искаш след това го продай за 2 бона
Факта е че у тоя форум не си полезен щото нема нито една снимка или обяснение на вашите проекти а само си мериш пишката с другите и се фукате кате девоика
И за последно спри да обиждаш щото ми писна от пуберски изпълненя дръж се като голям човек говори с факти а не с ругатни
Ако искаш доказателсво погледни моя проект колко е пълен с информация !!! а къде е твоя ??
И наи накрая спора пак го започваш ти !!!Last edited by WhitePower; d.m.y г., 23:29.Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Абе що не си напраите едно рали на затворена писта и да ни викнете да гледаме така ще разберем коя генерация е по добра на кола за 5лв или на колата за 1лев
И след това на маса с бира или кафенце ще седнете ще се разберете как газовет илизащи от твигателя докато стигнат до турбото нетрябва да им пречи нищо да няма големи завой да им се запази температурата за да не сее свият и да може да се движат по бързо докато са топли но и да нямат дълаг път .
Идеята ми е добраLast edited by rijko; d.m.y г., 02:03.Опел Кадет GSI
166 2,4 JTD
ако мислиш че е здрава дай та тествам
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
Факта е че у тоя форум не си полезен щото нема нито една снимка или обяснение на вашите проекти а само си мериш пишката с другите и се фукате кате девоика
И за последно спри да обиждаш щото ми писна от пуберски изпълненя дръж се като голям човек говори с факти а не с ругатни
Ако искаш доказателсво погледни моя проект колко е пълен с информация !!! а къде е твоя ??
И наи накрая спора пак го започваш ти !!!
даже си мисля направим темата с Пунто-то "важна"
155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
-
Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщениедаже си мисля направим темата с Пунто-то "важна"
мене не ми се заяжда с никой ама ми писна от някой хора дето немат цедка на устатаVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщениеАбе що не си напраите едно рали на затворена писта и да ни викнете да гледаме така ще разберем коя генерация е по добра на кола за 5лв или на колата за 1лев
И след това на маса с бира или кафенце ще седнете ще се разберете как газовет илизащи от твигателя докато стигнат до турбото нетрябва да им пречи нищо да няма големи завой да им се запази температурата за да не сее свият и да може да се движат по бързо докато са топли но и да нямат дълаг път .
Идеята ми е добраи това ще стане
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
Comment