Известие

Collapse
No announcement yet.

Топлоизолация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    добре де, а чугунен колектор добра идея ли е да се увива?


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #32
      Аз имам към 2 метра такава, но все още не съм намерил време да я сложа.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        А някой мерил ли е колко изолация трябва за ТS мотора за четирицевката да знам колко да поръчам
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #34
          Оти се занимавате с глупости смисъла при атмосферки,освен ако не са със спортен колектор е нулев
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #35
            Че то при алфата колектора е спортен по дефолт
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #36
              верно ли, аз съм бати тЪпака че дадох 2000 лева за железа......

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #37
                Аве рус ся ко са заяждаш не разбирам. Тя твойта кола е друга бира. Кажете колко лента е необходимо и оставете тунинга на нас има или няма ефект ще се разбере.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  я да поизровя тая тема и да каже Zm докъде стигна с лентата и така изолирания колектор???
                  Проблем ли е да се изолира чугунен колектор като на наще ризници и отделно ако се направи само частично, до началото на двуцевката - както Бобо е писал по-напред, да "разпуска температурата мотора?!
                  Лентата вече е разкарана, защото не влияе добре на корозоустойчивостта на чугунения колектор. Единствения "+" е намаляване температурата в коша, но това може да се постигне и чрез направата на подходящ щит.
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                    верно ли, аз съм бати тЪпака че дадох 2000 лева за железа......
                    Батенце при Драго е толкова 2000 лева , на други места е на половина
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                      Батенце при Драго е толкова 2000 лева , на други места е на половина
                      тАпАк.... слагам 5000 бона, аз давам колата, аз плащам майсторите и материалите и мерим на дино, ок.. давай го твоя майстор ама искам да го направи за 1000 лева по-добре...

                      само му обясни на майсторчето за дефазираните валове и променливото газорапределение да му се досере....

                      и разхода ще мерим , и секунди на 402,3 метра

                      http://www.facebook.com/VenturaGarage
                      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                      Comment


                      • #41
                        5 бона ще ти го извади с позлатени рънети

                        Незнам що си милиш че един колектор е неква зверкска философия и че в Асеноград пассат трева и ядят доматите с колците и що си милиш че драго е бог, не казвам нищо лошо човека бачка къдърно но не е по джоба да 80 % от този форум
                        имам 3 коли с генерации при него , вкючително и едно ГТ ,не е лоша но има някой недостатъци който е напраил
                        едно от тях е задното гърне което спъва колата , но както викам прй него за 700 лева толкова даже не е от неръждавейка
                        Ако искаш ще ти омотам колекторите на възел , въпроса е има смисъл да даваш толкова пари за един колектор като от там няма да изкараш кой знае толкова много
                        Както и да е за валовте фсички си знаем и фази и променливо газо разпределение и презастъпване на фазите само незнам що си милиш че откриваш топлата вода
                        ) и ако искаш пак се пени и ругаи и обиждай
                        Ако си сериозен ти давам телефона и се разбирате какво искаш и ти го прави
                        пък ако искаш след това го продай за 2 бона

                        Факта е че у тоя форум не си полезен щото нема нито една снимка или обяснение на вашите проекти а само си мериш пишката с другите и се фукате кате девоика
                        И за последно спри да обиждаш щото ми писна от пуберски изпълненя дръж се като голям човек говори с факти а не с ругатни
                        Ако искаш доказателсво погледни моя проект колко е пълен с информация !!! а къде е твоя ??

                        И наи накрая спора пак го започваш ти !!!
                        Last edited by WhitePower; d.m.y г., 23:29.
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #42
                          Абе що не си напраите едно рали на затворена писта и да ни викнете да гледаме така ще разберем коя генерация е по добра на кола за 5лв или на колата за 1лев
                          И след това на маса с бира или кафенце ще седнете ще се разберете как газовет илизащи от твигателя докато стигнат до турбото нетрябва да им пречи нищо да няма големи завой да им се запази температурата за да не сее свият и да може да се движат по бързо докато са топли но и да нямат дълаг път .

                          Идеята ми е добра
                          Last edited by rijko; d.m.y г., 02:03.
                          Опел Кадет GSI
                          166 2,4 JTD
                          ако мислиш че е здрава дай та тествам

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение

                            Факта е че у тоя форум не си полезен щото нема нито една снимка или обяснение на вашите проекти а само си мериш пишката с другите и се фукате кате девоика
                            И за последно спри да обиждаш щото ми писна от пуберски изпълненя дръж се като голям човек говори с факти а не с ругатни
                            Ако искаш доказателсво погледни моя проект колко е пълен с информация !!! а къде е твоя ??

                            И наи накрая спора пак го започваш ти !!!

                            даже си мисля направим темата с Пунто-то "важна"
                            155 1.8 8v TS & FZR 600

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                              даже си мисля направим темата с Пунто-то "важна"
                              това си е ваша преценка
                              мене не ми се заяжда с никой ама ми писна от някой хора дето немат цедка на устата
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
                                Абе що не си напраите едно рали на затворена писта и да ни викнете да гледаме така ще разберем коя генерация е по добра на кола за 5лв или на колата за 1лев
                                И след това на маса с бира или кафенце ще седнете ще се разберете как газовет илизащи от твигателя докато стигнат до турбото нетрябва да им пречи нищо да няма големи завой да им се запази температурата за да не сее свият и да може да се движат по бързо докато са топли но и да нямат дълаг път .

                                Идеята ми е добра
                                и това ще стане
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X