Известие

Collapse
No announcement yet.

Формула 1 - 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Мега разочарование...., но не от Кими, а от всички останали.
    Що не вземат да разкарат Фетел и да вземат на негово място Лекрерк, вместо да махат Ледения.... Остави го сам срещу Мерцедесите, след това от бокса го прецакаха, накрая двамата нещастника го правиха на пиян морков. За капак му казаха да не се качвал по бордюрите....
    Срамна работа....
    146 1.6TS CF1 '98

    sigpic

    Comment


    • #77
      Не си гледал много ф1 май, Кими сам се прецака с ранния пит, след това бързо взе живота на софта, Фетел е посредствен пилот, слаби нерви добър е само на сухо.
      За съжаления трябва да се признае, че черния е най-добрия в момента, дори и да не разполага с най-добрата кола ги бие и на мокро и на сухо.

      Comment


      • #78
        За гледане гледам, друг въпрос е колко виждам...
        Защо да се е прецакал сам? Той ли взима решението или го викат от бокса?
        8 обиколки в повече и толкова време зад онзи безличния - нормално е да се скапят гумите. Той поне знае как да пази гуми.
        За поп иконата, за съжаление си прав. Феноменален е, но в бърза кола, а и никога не съм го харесвал. Без бърза кола ще е като Алонсо в Макларън.
        146 1.6TS CF1 '98

        sigpic

        Comment


        • #79
          Кими водеше, нямаше топъл въздух който да му натоварва колата и можеше да изкара още от суперсофта, при положение че Ботас направи почти двойно повече обиколки с тях.
          Като се хванаха на блъфа на мерцедес (когато изкараха механиците) Кими излезе с по-бавните гуми и трябваше да натиска за да не го пресече черния, като направи 4-5 супер бързи обиколки за да остане първи след спиранията, изяде гумите рано-рано.
          След това като заседна за Ботас още повече износи гумите и общо взето падна в капана на Мерцедес - Ботас да го бави и да му натовари гумите повече, а Хамилтън с 8 обиколки по-нови гуми, накрая имаше повече сцепление при излизането от завоите и така с помощта на ДРС-а елиминираха дефицита на мощност на мотора, който имаха преди това.
          Хамилтън 20 обиколки стоя под секунда зад Кими, и даже с ДРС-а не можеше да го изпревари.

          Comment


          • #80
            Фетел прецака работата още от начало. С две коли можеха да контролират стратегията много по-добре. Отделно Кими щеше да има по-голям аванс пред къдравия. Ранния бокс довърши всичко....
            От Ферари сами се прецакаха (за пореден път), и обрекоха Кими на провал (за пореден път).
            146 1.6TS CF1 '98

            sigpic

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
              ... Като се хванаха на блъфа на мерцедес (когато изкараха механиците) Кими излезе с по-бавните гуми и трябваше да натиска за да не го пресече черния ...
              Някои колеги коментират, че това е против правилата ... да видим, дали ще бъде отразено то ФИА?!
              иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
              http://www.keepfighting.ms

              Comment


              • #82
                Колкото отразиха и невлизането в пита в последния момент в Германия.

                Comment


                • #83
                  Аз не съм на мнение, че Фетел в случая има някаква вина .. Защото на старта той бе определено по-бърз от Кими, а Кими го блокира. Стартира смотано и трябваше да остави Фетел да се изтегли отпред. Така и така в случая не беше важно кой от двамата да победи .. просто победа на тази писта ни трябваше ..

                  И аз харесвам Кими повече, ама в момента не е това, което беше преди 10 години. Прекалено спортсменски и предпазливо се държи за сегашната обстановка. И Валтери го харесвам много, но и той по същия начин .. Така в сегашната ситуация шампион не се става. Нико Розберг е аналогичен случай и титлата преди 2 сезона си беше чист късмет. Сега са на мода мръсотиите .. ма то нормално щото този спорт стана мега комерсиален.
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                  Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                  Comment


                  • #84
                    Можеше да направи като Кими. Да не прегаря и на следващия шикан да си върне позицията. Грешката си е негова и както са сметнали анализатори е загубил сам 63 точки. Да си види слабите места, а не да се оплаква така:
                    Не съм доволен от начина, по който Ферари ръководиха нещата в събота. Определено трябваше да стартирам от първата позиция. Оказа се, че всъщност се боря с три коли, сред които бе и съотборника ми. След старта на състезанието трябваше да внимавам и за Кими, заради което обаче Люис получи шанс за атака. Нямаше място, завъртях се, колата се повреди и това ликвидира състезанието ми”
                    Last edited by smc; d.m.y г., 16:20.
                    Alfa Romeo 166 3.2TI

                    Comment


                    • #85
                      Кими си го блокира по правилата, да беше спечелил Фетел квалификацията да тръгне първи той да диктува нещата. Той в две бързи обиколки правеше грешки в квалификацията после Кими му виновен.


                      За инцидента с черния си е виновен само Фетел, Хамилтън беше отпред влезе от външната страна и му остави достатъчно място, Фетел се навря в него щото нямаше нерви да го пусне и след това да се залепи за него както направи на Спа и със слипстрийма да го мине.
                      Определено се вижда, че когато главния му съперник за титлата е от друг отбор и няма как да има вътрешно влияние върху събитията не може да спечели.
                      И миналата година и сега прави аматьорски грешки като е под напрежение и сдава титлата рано рано.
                      В Германия като видя, че от дъното Хамилтън нямаше да стигне само до 4-5 място а си беше заплаха - при цялата преднина където имаше той на най-тъпото място реши да дава газ на мокро щото го наду шубето и изгърмя.


                      В Белгия в квалификацията при изсъхваща писта и постоянно подобряващи се условия направи последната обиколка след Хамилтън и пак беше на почти секунда зад него.
                      Като цяло е посредствен пилот, който в началото улучи времето и мястото да събере 4 титли. Ако не бяха отборните заповеди тази година Кими щеше да го води в момента.


                      Единствения който може да бие Хамилтън и на сухо и на мокро ако разполагат с еднаква техника догодина няма да е вече във Ф1.

                      Comment


                      • #86
                        Голямо разочарование, просто е немислимо такива грешки да се случват с претендент за титлата и при това многократен шампион, а не новобранец.
                        Напълно опропастяване на сезона до момента при условие, че имаме страхотен болид! С огромни ментални проблеми е този Фетел. Каквито и да са от нашият отбор, от Ферари, каквито и стратегически грешки да правят /и на Монца се проявиха/, но грешките на Фетката са мега идиотски.
                        Както бе споменал колега по-горе ... не Кими, а Фетел да заменят с Леклерк!
                        иноишес турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, иначе ... сток
                        http://www.keepfighting.ms

                        Comment


                        • #87
                          Аз имах предвид, че Алонсо няма да го има, за Кими само се знае, че няма да е във Ферари, не е обявил че се отказва.

                          Comment


                          • #88
                            Кими от догодина в Алфа Заубер
                            За 2 години му е договора.
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                              Кими от догодина в Алфа Заубер
                              За 2 години му е договора.
                              От една страна е добре. Остава във формула-та и ще кара в нелош отбор. Лошото е, че сега ще трябва да дава път не на едно, а на две Ферари-та . Другото лошо е, че сигурно като част от сделката със Заубер, до края на сезона ще трябва да помага на Фетел.
                              Интересно кой ще му е съотборник.
                              Засега приключваме с Ферари. Търси се тениска на Заубер
                              146 1.6TS CF1 '98

                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Определено няма да ги пуска, защото първо Заубер си плащат за двигателя като рекламират Алфа Ромео, второ помагат на Ферари в разработката и предоставят данни от тестовете заедно с Хаас.


                                Както Гасли беше пред Редбулите в някой състезания с Торо Росото, така и нищо чудно, ако Ферари предоставят последните версии на задвижващата единица (+ един приличен аеродинамичен пакет от Заубер) Кими да е пред едно от двете Ферарите в някой случаи.
                                Даже очаквам в оставащите състезания Кими да направи за смях Фетел и да натрие носовете на босовете във Ферари.



                                Титлата е при Хамилтън още от Унгария.
                                Тази година остава да се разбере само кой ще е трети - Ботас или Райко Ненов(Райконен).
                                Дали Рено ще направят някаква сериозна крачка откъм мотора, щото Рикиардо реално вече ще кара само за да пробва различни спецификации на мотора на Рено.


                                В Сингапур ако Фетел не направи някаква грешка или от Ферари не объркат нещо стратегията, кончетата ще вземат победа.


                                На Сузука ако вали Хамилтън ще е първи. Ако е сухо Ферари имат по-голям шанс, защото шасите на Мерцедес е склонно да прегрява гумите.



                                Интересно ще в Мексико защото там реално ще се разбере кой разполага с по-мощния мотор, колкото и да се приказва последните състезания, че Ферари имат повече мощност, на всичките писти те печелят скорост с по-нисък ъгъл на атака на задните крила, и са по-бързи в излизането от завоите (което е големия бонус при все, че настройката на крилата говори да е точно обратното).

                                Comment

                                Working...
                                X