Известие

Collapse
No announcement yet.

145 QV-Turbo - Започна се

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от 2000 Turbo
    Времената са похвални Как се справихте с игнишън контрола - ако не е тайна разбира се
    не е тайна разбира се
    даже по нагоре из темата си го пише
    сменени са дюзите с по-големи в момента са 395ccm/min и си се кара със сток ЕКУ-то и Бобо има некъв чип на диджитал тунинг в него
    в началото обаче много давеше и нмного трудно се палеше колата
    след това намерихме дебитомер(MAF) от Fiat Coupe 2.0 20V turbo и сега нещата са доста по-добре
    аз все си мисля че сигурно пак сместа е по богата но не остава време да замериме
    иначе идеята е да се направи custom чип за тази електроника и тя да си управлява
    буст контрола ще си е механичен, маркуча от нагнетателният охлюв е забит директно в клапата на уестгейта
    ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


    :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

    Comment


    • А не мислите ли 4е без MAP-сензор няма как да се променя ъгъла на запалването спрямо това дали колата е в атмосферен или турбо режим което при мен е проблем Съгласен съм 4е горивото ще го докарате ама си мисля 4е няма да се справите с игнишъна което от своя страна обезмисля губенето на време и средства за борба с тоя мотроник Аз си мисля 4е ще е по разумен вариант БОБО да задели някои лев и да си купи еку или пиджибек с които ще решите вси4ки родилни мъки. Дори 4ух 4е тука у русе камикадзето продавал СМТ-6 за около 500 кинта които мисля 4е на фона на цялото това хар4ене е нищо в сравнение със да ре4ем едни с4упени бутала(които дори са за атмосферен мотор което от своя страна ги обри4а на преждевременна смърт)
      Та извода в краина сметка е покараите сеа на 0.3 с едно наум нека се бракува бастуня да отдели някои лев и тогава да се продължи с тунинга КОИТО ДОСЕГА Е НА МНОГО ДОБРО НИВО ЗАСЛУЖАВАТЕ ПОХВАЛА !!!
      но моля ви се накрая не се дънете 4е ми е жал за колицата и за семеиния бюджет на бъдещото младо семеиство

      Comment


      • Как така без МАР сензор че аз си имам МАF

        (нали HF FPE го е написал от Fiat Coupe Turbo)

        A относно МАP сензора - ако колата е с МАP атмосверка толкова по зле като стане турбо, ето кво казват специялистите и защо при теб е проблем:

        If you have an engine that does not come with a Turbo on it from the factory, it will have a MAP Sensor (Intake Manifold Pressure) Sensor that reads only Vacuum Pressure. When you add a Turbo to the System, you will be adding Boost, which throws the MAP Sensor off. This will prevent the computer from reading the air flow correctly and will result in poor engine performance and check engine lights.

        Моят е MAF - Mass Air Flow какъвто се ползва в по-новите турбо коли

        Който иска да знае повече за MAF да чете тук:

        http://www.autoshop101.com/forms/h34.pdf

        Относно притесненията ти за аванса наистина ще имаме проблем с него но не чак толкова голям защото колата има knock sensor който когато усети детонация подава сигнал към ЕКУ-то и то връща аванса

        А и аванса ще трябва да се направи чип за да стане не мисля че ще е нужен пиджибек или друго алтернативно еку (то и тва HF HPE го е написал ама нейсе) .

        Малии колко съм поумнял бат Еньо да ме поправи ако съм сбъркал некъде
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • Относно притесненията ти за аванса наистина ще имаме проблем с него но не чак толкова голям защото колата има knock sensor който когато усети детонация подава сигнал към ЕКУ-то и то връща аванса
          да разбирам, че засега аванса не е пипан и се разчита на knock sensor-a или все пак нещо е пипнато в bin-чето на ECU-то. Ако аванса си е оригиналния, то при средни и високи обороти алфетката въобще не показва това, което би могла. (особено при "по-голям" надув 0.4-0.6 тогава разликите в ъглите и като цяло кривите става голяма)

          Comment


          • ех бобо..........умен си да ама...............някои неща просто са ти убягнали.......само ще ти кажа 4е на еньо лан4ата е с MAP и ще
            те попитам следното: как според теб ЕКУ-то на въпросният фиат купе турбо си гласи по нашенски казано центровката а

            а и освен това с тези си постове не искам да изпадаме в спор а просто да се налу4ка правия път за както ве4е казах добрата кола с която можеш да се похвалиш(а ти веднага ми каза де ми е проблема на моята кола)

            Comment


            • Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
              ех бобо..........умен си да ама...............някои неща просто са ти убягнали.......само ще ти кажа 4е на еньо лан4ата е с MAP и ще
              те попитам следното: как според теб ЕКУ-то на въпросният фиат купе турбо си гласи по нашенски казано центровката а

              а и освен това с тези си постове не искам да изпадаме в спор а просто да се налу4ка правия път за както ве4е казах добрата кола с която можеш да се похвалиш(а ти веднага ми каза де ми е проблема на моята кола)
              Ами какво му пречи да си я нагласи има си данни за постъпващото количество въздух, температурата на този въздух и от там си прави сметка колко гориво да подаде, освен това TPS-a му дава инфо колко ти е натиснат педала и ламбда сондата каква е сместа бачка си аванса по картата в екуто и само внася корекций
              Аз не съм казал че няма турбо коли с МАП ти много добре знаеш че има и даже и ти си вече с такъв МАП, просто това казват големите тикви ако колата е била атмосверка с МАП и се забучи турбина.

              Ама лошо няма дори в спор да изпаднеме бе батко там се ражда истината (аз не споря с теб само си излагам аргументите и разбиранията доколкото ги имам )
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobo
                A относно МАP сензора - ако колата е с МАP атмосверка толкова по зле като стане турбо, ето кво казват специялистите и защо при теб е проблем:

                If you have an engine that does not come with a Turbo on it from the factory, it will have a MAP Sensor (Intake Manifold Pressure) Sensor that reads only Vacuum Pressure. When you add a Turbo to the System, you will be adding Boost, which throws the MAP Sensor off. This will prevent the computer from reading the air flow correctly and will result in poor engine performance and check engine lights.
                опа ама тука пи6е за атмосферка с МАП !!! което 6те ре4е 4е мап-а на атмосферката е 1-1,5бар абсолутен ... демек мери подналягане до 1 бар (вакуум) а тва 4е турбоколите идват с 2-3 бара абсолутен мап- озна4ава 4е мери 1 бар вакуум и 1,5 -2 бара над налягане (бууст) и скива6 ли сега каде е клу4а за палатката
                мапа се е доказал за подобрия метод за корекция при принудително пълнене ... маф-а е по добър единствено във това 4е е доста по акуратен в тесен диапазаон... по добра икономия ....
                П.С аре стига толкоз 4е тръгвам за пловдив и утре аре на божураааааа

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobo
                  Относно притесненията ти за аванса наистина ще имаме проблем с него но не чак толкова голям защото колата има knock sensor който когато усети детонация подава сигнал към ЕКУ-то и то връща аванса


                  тва не е много добра идея да раз4ита6 на кнока да ти регулира аванса ... 6тото думне аванса ..айде върне( и то не се зане с колко градуса) и пак 4ака да думне да върне .... много грани4ен режим на детонациите се полу4ава ... кнока има функция да идентифицира детоанции но не и да е основен регулатор на аванса ... особенно при по як бууст.... друг проблем е 4е екуто го игнорира като коректор на високи обороти за6тото механи4ния 6ум от двг е голям и запо4ва да се бърка !!! ма тва сега са си мои мисли :P ... освен ако кривата на аванса и корекционните данни в таблиците не са перфектни за дадения матор --> много тестове на дино ..... абеее аз в тоя слу4аи не бих се занимавал с модифициране на мотроника

                  Comment


                  • пич даи ми саита от кадето си го свалил
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • .. абеее аз в тоя слу4аи не бих се занимавал с модифициране на мотроника wink
                      и аз туи се опитвам да кажа така или ина4е съм го пробвал тоя вариант не стааа........

                      Comment


                      • А аз може ли само да попитам колко струва един двигател 2.0 V6 Turbo от GTV?
                        www.facebook.com/workshox

                        Comment


                        • Бобо, тези времена на Божурище ли ги засича. Защото там времената винаги са по-лоши поради спецификата на пистата. Питам защото ми се струва, че колегите ги сравняват с времената на Жорко дадени на Божурище.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • а бре колега какво го бобкаш тоя тои си пе4е гъза на 4уждоземен южен курорт ти го бобкаи след 3-5 дни мое да го бобнеме заедно 4е и аз съм му насъбрал

                            Comment


                            • Аре да ви дадем малко статус че вече ще ме биете гледам

                              Новата придобивка е генерация 70мм неръждавейка със спортно гърне:








                              И новият ми надпис след като турбината почна да духа на 0.43 бууст с новата генерация Специялни благодарности на Вальо и Еньо



                              Утре мисла повече снимки да има на колата и новите неща в нея
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • поне снимаи с апарат стига с тоз пръднал телефон

                                Comment

                                Working...
                                X