Известие

Collapse
No announcement yet.

BlackAngels-Alfa 1.9JTD Дино Графика

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • BlackAngels-Alfa 1.9JTD Дино Графика

    Една Дино Графика на Алфа с мотор 1.9жтд 150кс. 305НМ фабрично...след наш "чип" 180к.с на КОЛЕЛА и 431НМ...тоест около 195к.с. и 450НМ на МОТОР. Мощноста може да я повишим още, защото това е стандартен "чип" на ЧернитеАнгели...

    пс:колата е напълно фабрична, дори още се разработва

    пс:понеже не ми позволява форума да кача дино графиката за втори път във форума....ще се наложи да я видите тук:

    ps:за тези които искат да видят дино графиката нека ми пратят емаил....понеже изведнъж някакси линка към графиката се е променил...чудно как...

    другия вариант е да я видите на страница 9 в нашата платена обява
    Last edited by KGB; d.m.y г., 16:14.
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

  • #2
    Турбо добранамерено искам да попитам като пълен лаик по чиповете, но все пак инж......

    Направи ми впечатление графиката. Не издава ли определени проблеми такъв тип графика на момента особено, а и на "конете"???

    Питам сериозно. Не се базикам....аз за тва чип още не съм сложил,
    Много резки промени има и обръщания...пиковете имам предвид.....??

    Поне по графики, които съм виждал на Тунинг фирми са по-полегати и макар и по-малък момента му се наслаждаваш на по-голям спектър от обороти

    За Алфа 156:

    Leistungssteigerung 1,9 JTD 150PS auf 175PS

    Преди и след чип за момента и конете...






    http://www.oct-tuning.com/shop/catal...00&language=de
    Last edited by proper; d.m.y г., 16:13.
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от proper Покажи съобщение
      ......... Не издава ли определени проблеми такъв тип графика на момента особено, а и на "конете"???.......
      ........
      Много резки промени има и обръщания...пиковете имам предвид........
      Не издава никакви проблеми просто графиката която си постнал е с интерполирани стойности т.е. обработена !
      Fiat Punto 1.9 JTD
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD
      sigpic

      Comment


      • #4
        аз друго питане имам ... а не е ли нормално с чип въртящия момент да вади макс. стойност при доста по-ниски обороти, а макс. мощност да е при по-високи?
        Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
        Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

        Comment


        • #5
          Максималната мощност от около 180кс. на колелата (195-200кс на мотор) се държи от малко преди 3500 оборота до 4500 оборота...което е повече от добре!

          Максимален въртящ момент от 450НМ под 2 000 оборота ще съсипят съединителя за отрицателно време.
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от KGB;
            Максимален въртящ момент от 450НМ под 2 000 оборота ще съсипят съединителя за отрицателно време.

            В смисъл че като се сменят предавките на ниски обороти и при толкова голям въртящ момент ще се амортизира повече съединителя ли ?
            Лично за мен това е логиката?
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
              В смисъл че като се сменят предавките на ниски обороти и при толкова голям въртящ момент ще се амортизира повече съединителя ли ?
              Лично за мен това е логиката?
              Нещо такова, прави се с torque limiter.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Alfamaniak Покажи съобщение
                Не издава никакви проблеми просто графиката която си постнал е с интерполирани стойности т.е. обработена !
                Интерполирана не значи "обработен" по начина, по който имаш предвид!
                Всички са интерполирани! И всички са КОРИГИРАНИ.....не рядко и манипулирани...в най-добрия смисъл.....


                Проспиид незнам дали ползват нарочно DynaPack, защото той именно дава такива "така да ги наречем" пикове ....и е най-високо отчитащото Дино от почти всички тестове.......т.е. винаги показва 9-15% нерядко и над 20% повече от "редовите" дино тестове... има хиляди примери за това.....не от БГ разбира се

                Като по степен на отклонения в "положителна" посока се подреждат така:

                Mustang ==> Dyno Dynamics ==> Dynojet ==> Dynapack

                от най-ниско към най-високо четящо Дино.... т.е. с Динапак винаги сте истребител.
                Тва касае Проспиид разбира се не вас.

                А пък за коли с турбо е задължително и Weather Station да му бачка коректно, че там е друга афера яка.............

                Food for thought: Dyno numbers are like statistics--the originator of the data can skew the results depending on the desired "message".
                The point of a dyno is not to get numbers - it's to see gains.
                Ползата от диното е да се прави преди и след и да се коригират настройките на еднаква мерителна техника.
                Цифрите сами по себе си са нищо. И са почти винаги неверни....по 10000 причини, които можем и да обсъждаме, но няма полза щото никой от нас няма лична машина...

                Идеята е, че тази графика има Само и Единствено стойност, когато е до друга графика правена на същата машина, при същия коригиращ коефицент и Weather стойности дори... да се съпоставят една с друга... иначе няма стойност и конете и момента са неверни/нереални.
                Гледа се напредъка преди и след само. Особено на ДиноПак-а...
                Last edited by proper; d.m.y г., 23:28.
                Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alfamaniak Покажи съобщение
                  Не издава никакви проблеми просто графиката която си постнал е с интерполирани стойности т.е. обработена !
                  хъм
                  стойностите не се интерполират

                  интерполира се функцията
                  линейно, параболично и т.н.

                  поне така пишеше у учебника по математика едно време

                  с прости думи, интерполация е създаването на графика по няколко известни точки от нея
                  обикновено известните точки са резултат от измервания

                  пиковете по графиката зависят от типа използвана интерполация

                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Малииииии тук висша математика се бистри. Грубо казано обработена е и са загладени пиковете и в двете посоки. Това често се прави при представяне на диаграмки и криви. Иначе всичките приличат на кардиограми преди да се пипнат.
                    Забравих да кажа, че г-н Неберемедов е прав. Сигурно си е запазил учебниците и сега е прегледал нещата.
                    Last edited by Susscrofa; d.m.y г., 11:47.
                    "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                    К.М.

                    Comment


                    • #11
                      Ето едно филмче, на колеги....

                      http://www.youtube.com/watch?v=gxVkJuidyfg

                      Колко "тревожна" графика

                      Скоро живот и здраве ще ви покажем още по "тревожни" неща...
                      sigpic
                      Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                      " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                      "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                      Comment


                      • #12
                        Аз имах предвид, че ми е странно обръщането на посоката....не самия пик.....но математиката не е за всеки верно

                        Ако изобщо някой е запознат ДинаПак-а който е ползван тука е най-високо отчитащия дино тест от всички. Това е нормално защото той е НЕ-инерционен стенд както повечето които се ползват за данните на производителите.
                        Именно защото е Неинерционен на ДинаПак-а са възможни тези пикове (!!), които в реалноста "не се виждат" поради факторите на взаимодействието на автомобила с околната среда....настилка....гуми...налягане.... происводителя си го е казал......чете се....научава се.....


                        Това не е никакъв проблем...дори е супер! Динапак-а е от най-добрите за НАСТРОЙКА на автомобила и софт-а, но просто не дава ревални стойности на "конете".....
                        На страницата на ДинаПак и на някои техни партньори си има FAQ и инструкции, какво прави и какво не машината....защо.... само трябва да се чете...
                        Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от KGB Покажи съобщение
                          Ето едно филмче, на колеги....

                          http://www.youtube.com/watch?v=gxVkJuidyfg

                          Колко "тревожна" графика

                          Скоро живот и здраве ще ви покажем още по "тревожни" неща...

                          Петко с тази ирония.......


                          Както в твойто клипче виждаш на Инерционна машина такива пикове няма нали???
                          Или не го виждаш???

                          Запознат ли си с Тип-овете дино машини и кои са им исходните параметри??

                          Винаги след "чип" има разлика.....я нагоре я надолу
                          Въпроса е съпоставено с преди чипа (2 графики се искат!!), колко е.......това беше идеята на разговора......а не самите стойности, които рядко могат да са верни..... ако рабираш нещо от техника ти е ясно защо!!
                          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от proper Покажи съобщение
                            Аз имах предвид, че ми е странно обръщането на посоката....не самия пик.....но математиката не е за всеки верно

                            Ако изобщо някой е запознат ДинаПак-а който е ползван тука е най-високо отчитащия дино тест от всички. Това е нормално защото той е НЕ-инерционен стенд както повечето които се ползват за данните на производителите.
                            Именно защото е Неинерционен на ДинаПак-а са възможни тези пикове (!!), които в реалноста "не се виждат" поради факторите на взаимодействието на автомобила с околната среда....настилка....гуми...налягане.... происводителя си го е казал......чете се....научава се.....


                            Това не е никакъв проблем...дори е супер! Динапак-а е от най-добрите за НАСТРОЙКА на автомобила и софт-а, но просто не дава ревални стойности на "конете".....
                            На страницата на ДинаПак и на някои техни партньори си има FAQ и инструкции, какво прави и какво не машината....защо.... само трябва да се чете...
                            една от възможните причини за такова "завишение" е елиминирането на триенето на гумите, и валци и прочие

                            на Динапак знаете че се монтират измерителите директно на главините на автомобила

                            затова ако ти покаже 120кв на колелата при кола с предно, това не значи + 10% на маховика. така ми обясни този Васил Орешков - оператора на стенда. Та ако на колелата даде 120кВ - то на маховика е + ок. 5% - т.е. 126кВ. виж ако сложиш "стандартните" 10% загуби - се получават и фрапантни резултати

                            може и да не съм никак прав ) просто казвам кво ми кза Орешков като мерих моята кола
                            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                            Comment


                            • #15
                              Именно.
                              Технологията на ДинаПак-а е такава, че дава до 20% над другите тестове.
                              Това не пречи обаче при настройки.
                              Правиш Преди/След и всичко е ясно кво си направил...

                              Но за становище Колко коня е колата......не се ползва ДинаПак-а......

                              Заради ДинаПак-а на запад доста фирми почнаха да си слагат коефицент на корекция от 1.12 до 1.2 (20%) на графиките !!!!!!!!!
                              Това се прави често, защото после клиента е недоволен, че някой с тест на ДунаПак има учудващо "по-бърза" от него кола......

                              Има си по нет-а много инфо и документации и литература.....желание и четене му е майката....
                              Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                              Comment

                              Working...
                              X